Wel, toevallig weet ik dat je deze plek gaat weten zijn:Dit even ter zijde: Hoe dikwijls ik bestuurders zie, die in het gat van de voorganger gaan plakken, en daarbij gewoon op de sporen rijden.
Er moet maar eens een bus wat verderop stoppen of een bestuurder voor je links afslaan. En plots gaat het licht op rood.
Met een beetje pech, zit er vlak achter u ook al een andere bestuurder in uw gat en .. dan sta je daar dus gewoon muurvast op de sporen.
Ik rijd zelf nooit de sporen op als ik voor mij geen groot genoeg gat heb om door te rijden moest het licht op rood springen.
Hoeveel mensen dit niet doen? Ik let erop en dat is gewoon meer dan 50%, die dat niet doen. (en dan is dit cijfer nog een onderschatting vrees ik).
Dat vind ik dus gewoon levensgevaarlijk. De kans is heel klein ja dat je net die pech hebt, maar als je toch die fucking pech hebt, dan rijdt een trein gewoon jou wagen in frut en mag je zwaar dokken.
https://www.google.be/maps/@51.0787...4!1soCbyiYsY7jNlCdqo8tpDxg!2e0!7i16384!8i8192
Het is daar een tijdje voorrang van rechts geweest (net voorbij de spoorweg dus), terwijl je door de bult van de spoorweg de auto's daar niet kan zien staan/aankomen. Ik passeerde daar dagelijks, en toen die voorrang van rechts er was heb ik het wel een paar keer voor gehad.
Nu... Als je dan op de spoorweg staat om voorrang te geven, en die bel gaat, dan rij je obviously wel gewoon door... Maar als net op die moment er motorpech is...
Nu, als je dan iets van auto's kent, dan trek je hem er op de startmotor door (of je stapt even uit en duwt een paar seconde, het is bergaf eens ge over de bult zijt he...)

Maar dan wel van de andere kant van de spoorweg (toch effe steil daar) en ik ben dan naar links gelopen richting Heist en zo terug naar Hallaar en Itegem. (= rechts tov uw link)