Gisteren rond 23u van Mechelen naar Antwerpen gereden. Iets na Waarloos ne Nederlander op het tweede vak. Ik rij iets over de 120 op CC en nader hem traag. Kerel rijdt vreemd: soms nader ik snel, dan loopt hij weer uit.
Bij de oprit in Kontich haal ik hem eindelijk in. Kerel hangt echt in z'n zetel (rechter arm op middenconsole/armsteun) casual op z'n GSM te lezen.
Nadat ik hem voorbij ben hetzelfde scenario: ik loop uit, hij nadert weer. En dat nog altijd met hem op't tweede vak.
In de Craeybeckx gaat hij mij voorbij met zijn GSM nog altijd in de hand. In de boch naar de ring remt hij hard af naar ongeveer 70 per uur. Ik reed toen achter hem omdat ik iemand wou inhalen, vandaar de vrij correcte inschatting

Om dan, eens uit de bocht, weer op te trekken en de ring op te knallen.
Ik hoopte dat em zijn GSM aan't wegleggen was maar gezien hoe hij de ring op ging en daar twee keer toe zwaar in de remmen is moeten gaan voor iets dat perfect te voorzien was, vrees ik er voor.
Op zo'n momenten jeukt het toch enorm hard om eens de agent uit te hangen. Wat een gevaarlijke en asociale zak was me dat.