Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Straf idd. Paniek doet rare dingen met een mens zou ik zeggen.https://www.hln.be/bilzen/kijk-rij-...maar-wordt-toch-gegrepen-door-trein~a433f3b0/
Ge vraagt u toch af hoe zoiets nu kan gebeuren. Dan heb je toch ten eerste geen verkeersinzicht (hoe komt ge in die situatie terecht) en dan ook nog totaal geen controle over haar auto (geraakt niet vertrokken) en dan ook nog eens geen idee van gevolgen, als ge niet vertrokken geraakt ziet ge dat ge uit die auto zijt he.
Als dat mijn vrouw is en ze heeft geen lichte vorm van dementie, dan is de scheiding ingezet.Straf idd. Paniek doet rare dingen met een mens zou ik zeggen.
Maar er was daar geen doorgang mogelijk dus had ze daar sowieso al niet moeten zijn.
Wat had hij dan moeten doen, hij maakt de weg vrij zodat ze kan doorrijden, maar op 1 of andere manier krijgt ze dat niet voor elkaar.Gedrag van die filmende man is toch ook echt geen voorbeeld. Haar uitkafferen en haar in de auto laten zitten terwijl er een trein aankomt. Handel in plaats van te filmen en kostbare tijd te verspillen.
Dat is zoals iemand die onverwacht in het water valt, daar moet je "Zwem!" naar roepen, want die kunnen dat vergeten.Ze had ook gewoon zelf kunnen uitstappen?
Eh, er is geen reden om te denken dat die vrouw niet meer verder kan rijden. Dat filmen is debiel, maar hij doet het poortje nog weg voor haar en dan staat ze daar zelf de gevolgen van haar eigen daden te ondergaan. Tegen dat het duidelijk is dat het slecht afloopt kan je daar als buitenstaander niets meer aan verhelpen.Gedrag van die filmende man is toch ook echt geen voorbeeld. Haar uitkafferen en haar in de auto laten zitten terwijl er een trein aankomt. Handel in plaats van te filmen en kostbare tijd te verspillen.
Terwijl het geluidsignaal van de overweg klinkt staat hij daar te ranten over een boete van 500 EUR. Sorry, maar dan ben je al filmend gewoon je eigen morele superioriteit aan het etaleren i.p.v. iemand die zich een acute noodsituatie bevindt te helpen. Pas wanneer de trein de auto al heeft geraakt, is de toestand van de bestuurder belangrijker dan meneer zijn filmpje.Tegen dat het duidelijk is dat het slecht afloopt kan je daar als buitenstaander niets meer aan verhelpen.

Dus gij sleurt die vrouw uit haar wagen?Terwijl het geluidsignaal van de overweg klinkt staat hij daar te ranten over een boete van 500 EUR. Sorry, maar dan ben je al filmend gewoon je eigen morele superioriteit aan het etaleren i.p.v. iemand die zich een acute noodsituatie bevindt te helpen. Pas wanneer de trein de auto al heeft geraakt, is de toestand van de bestuurder belangrijker dan meneer zijn filmpje.
Van zodra het geluidsignaal te horen is het onmiddellijk doorrijden of wegwezen. Fuck dat hekje, dat opzij gaan zetten is niet helpen. Er verstrijken ongeveer 30 seconden tussen het geluidsignaal en de aanrijding. Natuurlijk is het de bestuurster haar domme schuld, maar die man helpt echt niet tot het te laat is.Dus gij sleurt die vrouw uit haar wagen?
Die vrouw staat daar zelf op haar dode gemakje die bakens te verzetten. Die kerel die filmt helpt haar uiteindelijk nog en dan pas schiet ze in paniek en loopt het helemaal fout... Sorry maar dat is volledig die oude taart haar schuld.
Ja, maar dan moest die vrouw toch nog steeds rijden? Wanneer duidelijk is dat die vrouw een brainfart heeft is het gewoon te laat... Er is daarvoor nog geen moment geweest waarop duidelijk was dat men die vrouw moest 'neutraliseren'. Dat is het hele ding.Van zodra het geluidsignaal te horen is het onmiddellijk doorrijden of wegwezen. Fuck dat hekje, dat opzij gaan zetten is niet helpen. Er verstrijken ongeveer 30 seconden tussen het geluidsignaal en de aanrijding. Natuurlijk is het de bestuurster haar domme schuld, maar die man helpt echt niet tot het te laat is.
edit: Discussie loopt ondertusen al in 3 aparte topics, zie ik.
Het moment waarop ze nog tijdig kan vooruit rijden, vond hij het blijkbaar belangrijker om haar af te leiden en de les te spellen over een boete, dat is mijn hele punt. In het niet-geblurde filmpje dat op Twitter staat, kan je het beter zien.Wanneer duidelijk is dat die vrouw een brainfart heeft is het gewoon te laat...
Mja wat kan die man doen?Van zodra het geluidsignaal te horen is het onmiddellijk doorrijden of wegwezen. Fuck dat hekje, dat opzij gaan zetten is niet helpen. Er verstrijken ongeveer 30 seconden tussen het geluidsignaal en de aanrijding. Natuurlijk is het de bestuurster haar domme schuld, maar die man helpt echt niet tot het te laat is.
edit: Discussie loopt ondertusen al in 3 aparte topics, zie ik.
Het is zij die de deur open doet hè.Het moment waarop ze nog tijdig kan vooruit rijden, vond hij het blijkbaar belangrijker om haar af te leiden en de les te spellen over een boete, dat is mijn hele punt. In het niet-geblurde filmpje dat op Twitter staat, kan je het beter zien.
Niets?Mja wat kan die man doen?