Mr.Anderson
Well-known member
Als iemand van het binnenvak op de rotonde wil afslaan zal ik die, indien mogelijk, altijd voorlaten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat snap ik, en dat werkt goed als je ongeveer "gelijk" verkeer hebt op alle in/afslagen. Maar als je een drukke tweevaksbaan hebt waarop een rotonde ligt, en 90% van het verkeer gewoon rechtdoor moet (tweede afslag), en de eerste en derde afslag hebben slechts één rijstrook, dan blijf je toch echt beter op de binnenste rijstrook hoor. Als je een beetje oog hebt voor elkaar zorgt dat voor veel vlotter verkeer.
edit: Hier bijvoorbeeld
link
Ik snap dit niet. Ik vind het zelf al énorm onveilig als ik mijn touch screen 'moet' bedienen in de wagen Dus ik doe dat quasi enkel als ik stil sta. Laat staan dat je je telefoon er bij pakt en berichten gaat sturen. Ik ken nochtans énorm veel (vooral jonge vrouwen) mensen die het doen. Zelfs agenten. Het is zo zo zo onveilig.gsm
gsm
gsm
gsm
gsm
gsm
achter het stuur
Met voorsprong de grootste miserie op de weg.

Ergerlijk, maar toch opletten daarmeeDoet toch op tijd uw richtingaanwijzer aan
Komen uit een zijstraat om een drukke Steenweg op te rijden naar links.
Veel verkeer dus wachten op een gaatje, maar staat er toch even
Van rechts is er een gat, links komt nog één auto. Op het allerlaatste moment doet die zijn richtingaanwijzer aan om de straat in de rijden waar wij uit rijden
Uiteraard is op dat moment die auto van rechts weer te kort en maar weer wachten.

Ze noemen niet allemaal "pinkman"Serieus mogen remmen en wat naar links sturen of hij zat er gewoon tegen. Ook niks van pinker.

Tegenwoordig? Dat zou altijd al zo moeten zijn. Jammer genoeg denkt niet elke chauffeur er zo over. Met alle gevolgen vandien.Tegenwoordig moet je duizend ogen hebben op de baan.
Wat had ze gedaan als je tijdig een toefje gas extra zou gegeven hebben om haar te ontraden die actie te doen?Afgelopen donderdag ook een what the fuckje.
Binnendoor na het werk naar huis en kom op een gegeven moment opeen baan waar verder door aan mijn zijde een straat is.
Er komt een tegenligger die die straat in moet, voor haar dus linksaf maar ze ziet dat ze niet voor mij aan die straat zal zijn dus wat doet die zottin?
Ze wijkt uit naar mijn vak en begint kamikaze te rijden. Ik begin te remmen en denk wat gebeurt hier nu weer??
Dan neemt ze, voor haar een blinde bocht want woning tot op de hoek, de straat volledig in tegenrichting. Ze raakt zelfs effe de stoeprand.
Gelukkig geen voetgangers of tegenliggers want vlakbij is de spar en bushaltes.
Na mij was er niemand in dezelfde rijrichting. Had ze gewoon effe haar voet van het gaspedaal gehaald kon ze netjes indraaien zonder gevaarlijke situaties te starten.
331 Grote Steenweg
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.maps.app.goo.gl
Ze kon niet meer weg, ze had de situatie zo gemaakt dat ik moest remmen of erop knallen.Wat had ze gedaan als je tijdig een toefje gas extra zou gegeven hebben om haar te ontraden die actie te doen?
Gewoon op jou knallen of toch last minute alles dichtgooien en rechtdoor rijden?
Zo'n mensen moeten van de baan gehaald worden. Rijbewijs afnemen en op cursus sturen en examen laten afleggen. Alles op haar kosten. De openbare weg is niet GTA..Ze kon niet meer weg, ze had de situatie zo gemaakt dat ik moest remmen of erop knallen.
Mocht er iemand uit de zijstraat komen (wat ik ook te laat zou zien door gebouw) was de kans groot als ik niet tijdig links kon uitwijken,
ze zowel frontaal als zijdelings in de passagiersflank geraakt werd.