Ik toch niet denk ik, want ik ben niet diegene die een gevaarlijk maneuver uitvoert?
Maar ik ben dus niet zeker.
Hij. Het speelt geen rol of die z'n neus voor u zit of niet. En het manoeuvre hoeft zelfs ni gevaarlijk te zijn.
Paar jaar geleden iets soortgelijks gehad. Antwerpen Oost, richting NL, in bocht naar E313/E34, richting Wommelgem.
Ik rij op het rechtse vak. Het verkeer dat van de ring richting Gent komt, komt er rechts bij. Gaat dikwijls ni snel omdat er vrachtwagens rijden op een traag tempo. Voor ene die achter ne vrachtwagen hangt, ging het ni rap genoeg.
Nu zijn daar volle witte lijnen, dus kon hij ni opschuiven. Maar vanaf die wegvielen, pinker op en meteen naar links. Nog wat geremd maar toch contact. Rechts van voor bij mij, links van achter bij hem, beide op de "hoek" van de wagen.
Naar de afrit gereden, papieren invullen, alles in orde tot de schets. Volgens meneer was ik achteraan op hem ingereden. Hij was garagist en alle wagens met schade aan de achterbumper waren altijd in hun recht.
Ik hoop dat em meer van auto's kent dan van verzekeringen want ik was toch in m'n recht.