En een beetje moderne auto dimt ook de zijspiegels...Ge kunt uwe achteruitkijkspiegel op nachtstand zetten he. Al dan niet automatisch. Zijspiegels inklappen om die reden lijkt me wel heel vreemd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En een beetje moderne auto dimt ook de zijspiegels...Ge kunt uwe achteruitkijkspiegel op nachtstand zetten he. Al dan niet automatisch. Zijspiegels inklappen om die reden lijkt me wel heel vreemd.
Nooit doorgehad eigenlijk maar iddEn een beetje moderne auto dimt ook de zijspiegels...
De binnenspiegel wel ja, dat is dan ook geen probleem. Het gaat over de buitenspiegels.Ge kunt uwe achteruitkijkspiegel op nachtstand zetten he. Al dan niet automatisch. Zijspiegels inklappen om die reden lijkt me wel heel vreemd.
Er zijn inderdaad auto's die dat hebben, maar dat is toch echt wel een kleine minderheid.En een beetje moderne auto dimt ook de zijspiegels...
Lol, I see what you did there.en zie een Dacia Fokker
Het was niet intentional. Maar toen ik het zag staan dacht ik, "OK".Lol, I see what you did there.
Die gaan eig wel verbazend snel die Dokkers.Het was niet intentional. Maar toen ik het zag staan dacht ik, "OK".

Verbaast mij niks. Van alle garages waar ik in mijn leven geweest ben (ok, dat zijn er nu niet zoveel), was er geen enkele die de stand van de lichten controleerde (en correct afstelde) bij een onderhoudsbeurt. Bij de assemblage gebeurt dat precies ook niet.Trouwens het probleem ligt bij al die mensen met hun slecht afgestelde koplampen die allemaal veel te hoog schijnen. Als die lichten afgesteld zouden zijn zoals het hoort, dan was er totaal geen probleem.
Daar lijkt het wel op ja. Ik heb de indruk dat ze bij veel garages enkel ernaar kijken bij een keuring check-up of als je er expliciet naar vraagt.Verbaast mij niks. Van alle garages waar ik in mijn leven geweest ben (ok, dat zijn er nu niet zoveel), was er geen enkele die de stand van de lichten controleerde (en correct afstelde) bij een onderhoudsbeurt. Bij de assemblage gebeurt dat precies ook niet.
Meh. Ik heb er vandaag ééntje zien stoppen aan een straat van rechts terwijl het verkeer uit die straat een stopstreep had.Voorrang van rechts. Ik heb voorrang. Komt er ene van links afgevlamd die mij voorrang moet geven. Gooit op 't laatste moment alles dicht om dan teken te doen dat ik te lang wacht.

) vlak voor mijn neus de baan op om een fietser in te halen.
Voorrang van rechts. Ik heb voorrang. Komt er ene van links afgevlamd die mij voorrang moet geven. Gooit op 't laatste moment alles dicht om dan teken te doen dat ik te lang wacht.
Say no more.Een bestuurder van een Fiat 500...
Waar ik woon is het één en al voorrang van rechts. Soms heel verwarrend, zo blijkt uit de vele accidenten en de toeren die sommigen uitsteken.Heb onlangs het tegenovergestelde gehad.
Ik ging een voorrang van rechts passeren. Zo eentje waar zo goed als nooit een kat uit komt (straat met wat gezinswoningen, voor de meeste bestemmingen ben je best af langs de andere kant te rijden). Toch iemand die er plots uitkwam, waardoor ik bruusk moest remmen. Krijg ik uiteraard met alle gebaren en verwensingen de les gespeld.
Goedja, ergens had die man gelijk. Hoewel ik kon stoppen voordat ik effectief op het kruispunt reed. Langs de andere kant zijn er toch enorm veel van die straatjes waar de gemeente geen goesting had om de meest gebruikte baan voorrang te geven. Toch waar ik woon.
Toen ik met mijn V70 reed begreep ik dat nog. Tot mijn dakhemel toe verlichtten toen sommigen mijn auto. Dat was een lage auto dus kom, het kan nog.Over ingeklapte spiegels gesproken.
Nu de dagen stilaan korter en korter worden en we vaker in het donker op de baan zitten met nog heel wat medeweggebruikers valt het weer meer en meer op dat er heel wat auto's rond rijden met slecht afgestelde koplampen die veel te hoog schijnen en dus recht in je spiegels schijnen en je op die manier verblinden.
Dan heb ik dus heel vaak de reflex om gewoon mijn achteruitkijkspiegels in te klappen, want anders word het levensgevaarlijk omdat je niets meer ziet doordat je totaal verblind bent.