Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarjust een aangesproken die dezelfde parking op reed als ik, nadat hij een paar km lang extreem aan 't bumperkleven was bij mij. Antwoord: "hoeda? er zat waarschijnlijk minstens 2m tussen?" En dus echt niet beseffen dat dat extreem dicht was.![]()
Deze zou dus nu opgelost zijn (aanpassing wegcode). Indien max snelheid 70 km/h of hoger moet je met de speed-pedelec op het fietspad.Er zijn nog incoherenties in het reglement hoor. Je mag met een speedpedelec niet op een gemengd fietspad (bord D9/ D10), je moet dan op de rijbaan), maar je moet op het fietspad rijden indien de max snelheid op de weg > 50 km/h is.
![]()

Zelfs met kapotte remmen vlieg je zo ver niet he (je mag daar 70). Ik denk dat ge dat rondpunt mss zelfs zou kunnen pakken tegen 70...Dat trajectcontrole argument vind ik ook maar ferm scheef wi. Alsof men daardoor opeens zich aan de regels zullen houden. Zelfs met trajectcontrole is het goed mogelijk dat die nog te snel gereden zullen hebben en de zelfde afloop gingen kennen. En ne rond punt kunt ge van ver genoeg zien om te beginnen remmen.
En ook, als men zich alleen aan de snelheidslimiet zal houden met trajectcontrole, dan is het ver zoek. Dit is niet meer dan een zwakke poging om een ander te beschuldigen.
Bon eerst zien of het idd om overdreven snelheid ging. Voor hetzelfde geld waren de remmen kapot ofzo.
Ja, ge moet goed zot zijn om zo mee te rijden.Lijkt me idd duidelijk om overdreven snelheid te gaan, maar als ik dan lees dat men met z'n vieren op de achterbank zat, dan stel ik mij toch al vragen bij de verantwoordelijkheden van al die mensen.
Die wouden gewoon eens jumping doen met hun Porsche. Beter een Ferrari gekocht dus![]()
Koppel sterft bij zwaar verkeersongeval in Koningshooikt en laat twee kinderen achter: “Sterk vermoeden dat het om overdreven snelheid ging”
Op de gewestweg Aarschotsesteenweg in Koningshooikt (Lier) vond vannacht, omstreeks 3.30 uur, een zwaar verkeersongeval plaats. Daarbij kwamen twee inzittenden, een koppel dertigers, om het leven. Het parket vermoedt dat overdreven snelheid een rol heeft gespeeld.www.hln.be
Is hier een paar km verder. Direct kritiek op de gemeente "hier is geen trajectcontrole gepland". Het is een rond punt. Ge kunt dat niet te snel nemen! Als ge met 6 in een 4-zit auto zit en dan tegen 200 een rond punt op vliegt, dan reed ge sowieso als een disaster waiting to happen he.
Die bomen staan 15m verder. Na 15m nog 3m hoog hangen, dan reed ge niet "een beetje te snel" he.

Als je de onderkant van je auto eens wilt bekijken, maar je hebt geen garageput of brugDie wouden gewoon eens jumping doen met hun Porsche. Beter een Ferrari gekocht dus
Of is het nog te vroeg voor een mop?

En als ge met 4 achterin zit zal er van gordels ook geen sprake zijn geweest![]()
Koppel sterft bij zwaar verkeersongeval in Koningshooikt en laat twee kinderen achter: “Sterk vermoeden dat het om overdreven snelheid ging”
Op de gewestweg Aarschotsesteenweg in Koningshooikt (Lier) vond vannacht, omstreeks 3.30 uur, een zwaar verkeersongeval plaats. Daarbij kwamen twee inzittenden, een koppel dertigers, om het leven. Het parket vermoedt dat overdreven snelheid een rol heeft gespeeld.www.hln.be
Is hier een paar km verder. Direct kritiek op de gemeente "hier is geen trajectcontrole gepland". Het is een rond punt. Ge kunt dat niet te snel nemen! Als ge met 6 in een 4-zit auto zit en dan tegen 200 een rond punt op vliegt, dan reed ge sowieso als een disaster waiting to happen he.
Die bomen staan 15m verder. Na 15m nog 3m hoog hangen, dan reed ge niet "een beetje te snel" he.
Er zijn ook Panamera's met 3 plaatsen achterin. En de kans is ook supergroot dat het over zo eentje ging als ze er 4 achterin gepropt hebbenMet 4 op de "achterbank" van een Porsche Panamera.
![]()
Dat moet goed gezeten hebben, daar op die achterbank!
Dat die chauffeur het in zijn hoofd haalt om 200 km/h te gaan rijden met 2 mensen die los achterin zitten, zonder veiligheidsgordel en zelfs zonder zitplaats, is gewoon onvergeeflijk. Hij had zo nooit mogen vertrekken, en had gewoon een taxi moeten bellen, of in 2 keer rijden. Voor mijn part nemen ze die chauffeur zijn rijbewijs voor de rest van zijn leven af, echt waar.

Enkel de sport Turismo, en aan de foto's te zien zou ik denken dat het een sedan was.Er zijn ook Panamera's met 3 plaatsen achterin. En de kans is ook supergroot dat het over zo eentje ging als ze er 4 achterin gepropt hebben![]()