Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zoals ik hem al duidelijk heb proberen te maken, hij krijgt (terecht) sowieso een PV en zijn rijbewijs wordt (ook terecht) ingetrokken. En wanneer je voor verkeersagressie belt, komt er altijd direct politie langs, want dat is een prioritair verkeersmisdrijf.Serieus? Je beseft niet wat je verkeerd deed? Je auto gebruiken om een andere auto te doen stoppen en dan iemand afdreigen? Volgende keer sleur ik u uit den otto!
Goh, wat deed ik nu toch verkeerde mijnheer de rechter???
Een reden waarom ik een dashcam heb. Gisteren sprong iemand in het zwart gekleed met een zwarte hond vanachter een bestelbusje in het donker. Ik had het heel erg gevonden voor die hond.Iemand die met donkere kledij, al zwalpend -zonder te kijken- doodleuk over het zebrapad wandelt op een locatie met géén verlichting, terwijl ik nét aangereden kwam. Ik heb alles moeten dichtsmijten, gelukkig reed ik amper +-20km/u (je mag daar 30 maar ik moest nog optrekken na de bocht waar zich dat zebrapad bevindt).
Die kerel wandelde rustig verder zonder mij gezien te hebben. Doof was ie dus ook al want mijn banden gierden nogal.
Hij heeft véél geluk gehad, het scheelde echt niks of de ambulance had hem mogen komen halen. En ja ik was dan fout geweest (want bewijs maar dat een voetganger bijna letterlijk onder uw wagen springt)

Ah gratis energie? Kunnen we daar het kerncentraleprobleem niet mee oplossen?In zwaar regenweer zonder verlichting rijden, daar heb ik geen begrip voor.
Ik rijd bijna altijd met verlichting aan, het kost u niks en anderen hebben u al van km’s ver opgemerkt in een grijze polder.
Daarnet viel het mij ook weer op hoeveel mensen er met zwarte of donkere kleding rondlopen zonder enige vorm van verlichting of reflecterende strips ofzo.Iemand die met donkere kledij, al zwalpend -zonder te kijken- doodleuk over het zebrapad wandelt op een locatie met géén verlichting, terwijl ik nét aangereden kwam. Ik heb alles moeten dichtsmijten, gelukkig reed ik amper +-20km/u (je mag daar 30 maar ik moest nog optrekken na de bocht waar zich dat zebrapad bevindt).
Die kerel wandelde rustig verder zonder mij gezien te hebben. Doof was ie dus ook al want mijn banden gierden nogal.
Hij heeft véél geluk gehad, het scheelde echt niks of de ambulance had hem mogen komen halen. En ja ik was dan fout geweest (want bewijs maar dat een voetganger bijna letterlijk onder uw wagen springt)
Ah gratis energie? Kunnen we daar het kerncentraleprobleem niet mee oplossen?
Sinds mijne golf 6 (2008-2009 zeker?) toen die dagrij verlichting bij sommige modellen aan het opkomen was heb ik gewoon van den ene dag op den andere mijn lichten aangezet en sindsdien nooit meer afgezet. Pak beter eigenlijk zo. Tegenwoordig moet t al niet meer met die dag rij verlichting en automatische lichten.In zwaar regenweer zonder verlichting rijden, daar heb ik geen begrip voor.
Ik rijd bijna altijd met verlichting aan, het kost u niks en anderen hebben u al van km’s ver opgemerkt in een grijze polder.
Ge hebt zo van die onnozelaars die daar gewoon quasi altijd met die mistlampen op rijden, en als die dan nog eens op een vreselijk ongelukkige plaats staan denkt iedereen dat die aan het remmen zijn.Aan de andere kant zijn dat volgens mij net degenen die vanaf lichte mist of zelfs minder een hele dag met hun mistlampen vanachter aanrijden![]()
)Mag gerust, voor mijn part ook zonder reflectoren. Maar spring dan niet als een dartelend kalf over de weg in de regen waar geen verlichting is in een bui van: "ik ben prioritair, suck mah dick". Doet dat ietske teveel en ze kunnen u naar't vilbeluik brengen om zeep van u te maken. Zo koomt ge der spijtig genoeg ook tegen. En dan ook zo op die plaatsen van: t voetpad is links, meneer voelt zich zeker te schoon om op't voetpad te lopen en moet persé rechts met de rijrichting mee waar er geen is?Daarnet viel het mij ook weer op hoeveel mensen er met zwarte of donkere kleding rondlopen zonder enige vorm van verlichting of reflecterende strips ofzo.
Ik heb ook een zwarte jas, maar daar zitten zelfs witte reflecterende strepen op, over de armen en op de jas zelf
Ja, ik ook, bij mijn Citroën Saxo ben ik in die tijd ook beginnen rondrijden met de dimlichten aan overdag.Sinds mijne golf 6 (2008-2009 zeker?) toen die dagrij verlichting bij sommige modellen aan het opkomen was heb ik gewoon van den ene dag op den andere mijn lichten aangezet en sindsdien nooit meer afgezet. Pak beter eigenlijk zo. Tegenwoordig moet t al niet meer met die dag rij verlichting en automatische lichten.
Of naar de garage op onderhoud.Veel mensen die ‘s ochtends of ‘s avonds enkel met hun DRL’s rijden. Zijn die allemaal naar de keuring geweest waardoor hunne lichtknop niet meer op automatique staat??
Efkes de gsm nemen om een foto te kunnen maken op een regenachtige E17, want een ander maakt een fout. Sterk.Veel mensen die ‘s ochtends of ‘s avonds enkel met hun DRL’s rijden. Zijn die allemaal naar de keuring geweest waardoor hunne lichtknop niet meer op automatique staat??
Nog een veelvoorkomende ergernis, deze keer hevig regenweer op de E17
![]()
Ah, dat doet mij denken aan zowat mijn grootste ergernis ooit. Het is wel al een goeie 10 jaar geleden (maar zo irritant dat ik het nog weet als gisteren).Zijn die allemaal naar de keuring geweest waardoor hunne lichtknop niet meer op automatique staat??
. Ik zeg initieel van nee (want ik raak dat knopje nooit aan, dat stond altijd op aan als de deuren open zijn), en ga na aandringen toch maar eens controleren. De garage in Amsterdam had dus de binnenverlichting uit gezet, waarschijnlijk om de batterij niet leeg te laten lopen tijdens het onderhoud. Dat knopje terug in de oorspronkelijke stand gezet en het probleem was opgelost.

Dus ze vertragen niet, want geen tijd uiteraard, om te kruisen op een smalle weg, en moeten dan uitwijken voor een brede aanhanger. Dan is de tussenafstand met de tegenligger, ook al zou die geen remork hebben, sowieso al veel te klein om gewoon door te vlammen, maar bon.