Tonerider
Well-known member
vandaag bijna een twingo in mijn gat gehad. Hij was al heel de tijd aan het pushen alhoewel er een rijtje auto's voor mij was. Op een bepaald moment valt hij echter ineens weg (en dan kan je al raden dat hij waarschijnlijk met zijn gsm bezig was). Op een bepaald moment gaat het rijtje voor mij redelijk hard in de rem. Algoed ben ik iemand die probeer de 2 sec. regel toe te passen, dus ik heb ruimte om zachter te remmen dan hen zonder dat ik op een halve meter van mijn voorganger beland. En al goed dat ik de ruimte had, want ik zie die achter mij zonder te remmen naderen om dan ineens te verschieten, want je zag de snuit duiken en hem uitwijken naar het linkervak (algoed dat daar op dat moment niemand was) om zich dan terug op mijn vak te smijten. Had ik dat rijtje gevolg en bruusk moeten remmen, had hij ongetwijfeld los in mijn koffer gezeten.
Ge zou dan denken dat zo iemand wat leert van zijn fouten, maar ik vrees ervoor als ik hem daarna op de snelweg zag voorbij tjeezen aan 140/150
Ge zou dan denken dat zo iemand wat leert van zijn fouten, maar ik vrees ervoor als ik hem daarna op de snelweg zag voorbij tjeezen aan 140/150