Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dikke klootzakken die overal 30 per uur minder rijden. Ik erger mij kapot de laatste tijd. Ik begin echt verkeersagressie te krijgen.Gisteren één of ander idioot tegengekomen die het een tof idee vond om tegen 40 km/uur te rijden op een plek waar je 70 km/uur mocht. Wegens inhaalverbod zeker 1 km achter de man aangereden. Toen ik mijn inhaalmanoeuvre inzette versnelde hij, dacht waarschijnlijk dat dat leuk was om mensen die een inhaalmanoeuvre uitvoeren te hinderen.
Zodra ik hem voorbij was vertraagde hij terug, want aan 70km/h reed ik vrij snel weg van hem.
De versnellers...Gisteren één of ander idioot tegengekomen die het een tof idee vond om tegen 40 km/uur te rijden op een plek waar je 70 km/uur mocht. Wegens inhaalverbod zeker 1 km achter de man aangereden. Toen ik mijn inhaalmanoeuvre inzette versnelde hij, dacht waarschijnlijk dat dat leuk was om mensen die een inhaalmanoeuvre uitvoeren te hinderen.
Zodra ik hem voorbij was vertraagde hij terug, want aan 70km/h reed ik vrij snel weg van hem.
Feitelijk mega asociale bestuurders en op secundaire wegen dan nog eens gevaarlijk op de kop toe.De versnellers...
Het is niet verboden, de wegcode steltDas net zoals mensen die links blijven rijden terwijl ze trucks voorbij steken, en als er dan eens een paar trucks spatie zit alsnog links blijven rijden.
Het is verboden, maar das dan het voordeel met een snelle wagen en langs rechts voorbij te gaan
In mijn geval reedt René met een Toyota Corolla. Mij zal dat worst wezen hoor, een druk op mijn stroompedaal volstond om hem voorbije te gaan, maar dan rijd ik weer 120 km/h op een plek waar ik 70 mag.Feitelijk mega asociale bestuurders en op secundaire wegen dan nog eens gevaarlijk op de kop toe.
Hebt het maar eens voor: ne versneller en ge moet ineens uw inhaal beweging herzien. Omdat dat weg garnituur dat ze daar geplaatst hebben om de lokale bevolking te paaien bij één van de recentere verkiezingen toch allemaal te snel dichtbij komt. Zodat asociale René van 73 jaar die al 20 minuten 48 km per uur rijd in een zone 70 het allemaal nodig vind om te versnellen met de gedachte "héhé dien ga ik eens mooi hebben".

komaaan!” 
Laat je die enkel voor dat lichtje al takelen? Of is het een bedrijfswagen?Net telefoon van mijn vriendin die even op pad was met mijnen auto: "ja der is hier zo'n lampje met krulletjes (voorgloei) gaan branden"...
Das dus weer auto laten takelen, wrs tot half volgende week wachten tot ze uberhaupt de diagnose uitvoeren en then some... en al die tijd gaan ze mij waarschijnlijk weer zonen Honda Jazz in mijn nek draaien.![]()
Bedrijfswagen... ze sturen blijkbaar standaard eerst de wegenwacht want "misschien is het opgelost met een reset"Laat je die enkel voor dat lichtje al takelen? Of is het een bedrijfswagen?
Nooit geweten dat dat een problematisch lichtje is.
. Die mannen regelen ook de vervangwagen etc dus sowieso moet het via hun gaan blijkbaar.Dat vermogensverlies is eigenlijk net zodat je nog thuis kan geraken. Als hij onmiddelijk moet stoppen dan geeft hij dat volgens mij aan.Bedrijfswagen... ze sturen blijkbaar standaard eerst de wegenwacht want "misschien is het opgelost met een reset". Die mannen regelen ook de vervangwagen etc dus sowieso moet het via hun gaan blijkbaar.
Ik lees op internet overigens dat het voorgloei lampje bij diesels soms gebruikt wordt om een reeks verschillende motorproblemen te groeperen. In iedereen geval is ondertussen ook het lampje daarnaast (motorfout) gaan branden en er is vermogensverlies dus er is sowieso iets niet juist.
Coherent verhaal.Ik ben er vet mee, met mijne CNG oto.
Bedankt. Ik heb er dan ook mijne tijd in gestoken.Coherent verhaal.
Had dat bericht ook gestuurd naar een vriend die op CNG rijdt. Hij blijft beweren dat het goedkoper is dan diesel, ook al zit em op 8kg CNG/100km.Bedankt. Ik heb er dan ook mijne tijd in gestoken.
Edit: nee, op 1 week tijd was de prijs van CNG van 1,3 euro/kg naar 2 euro/kg.
Dan lees ik artikels: 'prijs CNG voor het eerst in 10 jaar niet stabiel'.