DogFacedGod
Well-known member
Net terug van bij wijkopenautos.
Ik had een typfout gemaakt bij km aantal 18300 ipv 183000 daarom hadden ze de prijs zo hoog geschat.
Ze boden nog 400€.
Maar hij zij wel dat hij verschoot van de auto, met airco & elektrische ruiten.
Ze zeiden toch niets over de motor ofzo, mijn vader hoort ook geen getik, ik ook niet.
Dus ik ga gewoon naar de keuring voor verkoop, nieuw zoekertje maken, en beetje meer info geven en voor 1800€ ofzo.
Heb nu toch terug meer vertrouwen. Ook nog eens autosnelweg gereden, motor klinkt voor mij normaal dus, ik denk vanaf ik zelf 1250€ krijg sat ik tevreden ben.
4 jaar geleden mijn opel astra 1.3 cdti break, uit 2009, die ik nieuw gekocht had en altijd zorg voor gedragen, verkocht voor 1700€ ofzo.
Had die erop gezet en zoekertje na 1h weer moeten verwijderen omdat iedereen maar bleef bellen.
Deze wagen was veel beter als degene die ik nu verkoop, maar mocht niet meer in LEZ binnen, wat naar mijn mening toch een grote invloed heeft op de prijs.
Dus wss daarom dat ze zo weinig gaven?
Er worden ook minder auto's geexporteerd naar Afrika sinds een paar jaar. (Aantal Afrikaanse landen hebben verbod ingevoerd om auto's ouder dan 5 jaar te importeren) Ik vermoed dat zoiets ook invloed heeft gehad op de prijs van "zo goed als afgeschreven" wagens