Deze middag eens den auto gaan wassen in een self wash en kleine boodschappen doen, op terugweg ene die duidelijk pissed was dat ik achter hem reed, met een Tesla. Nochtans met voldoende afstand...
Enen in z'n Audi aan 60 km/u waar ge 70 moogt. Vanaf 'm mij opmerkte begon 'm constant papierkes of stukjes plastiek, weet ik veel wat het was, te zoeken in z'n auto om dan expres om de x seconden zoals salt bae zout zou strooien, door het raam te smijten, met z'n hand net ver genoeg uit z'n raam gestretcht zodat het met de wind voor m'n neus zou vallen en ik moet beginnen ontwijken, duidelijk voor mij gericht dus...
Wat een kutvervuiler en lastig mens moet me dat niet zijn. Had beter de hele scene gefilmd en dan aan de politie overhandigd.
10 x sluikstorten op z'n kerfstok, 10 x boete?
Dan maar die lastpost van een achterlijke mens met m'n 441,2 paardenkracht veilig op witte volle lijnen ingehaald waarop al lang wat vuil en steentjes e.d. liggen, hopelijk kreeg 'm er enkele in z'n carosserie of ruiten.
Zieke mensen op deze planeet. Ongelooflijk.
Ge gaat me niet zeggen dat die dat zomaar deed, dit was opzettelijk gericht omdat die me ofwel kende, wat me zou verwonderen, ofwel omdat ik in een Tesla reed.
Als 'm dacht dat ik in z'n gat zat te koteren moet 'm wellicht eens z'n brilglazen of spiegels aanpassen aan z'n zicht.