Ik heb dat toen gedaan idd. Ik denk zelfs via social media (toen nog twitter), maar ben dat niet 100% zeker.Dus best contact opnemen met de wegpolitie?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dat toen gedaan idd. Ik denk zelfs via social media (toen nog twitter), maar ben dat niet 100% zeker.Dus best contact opnemen met de wegpolitie?
Ok. Thnx voor de info. Straks eens kijken.Ik heb dat toen gedaan idd. Ik denk zelfs via social media (toen nog twitter), maar ben dat niet 100% zeker.
Je kan ook gewoon wachten om te zien of er effectief een boete binnenkomt. Was er een tijd terug niet al een paar keer naar voren gekomen dat die bepaalde flitspaal regelmatig veel te veel flitst? Als je er effectief op staat, ga je vast niet de enige zijn die gaat protesteren.Ok. Thnx voor de info. Straks eens kijken.
Dit dus, ik had het gisterenavond ook op weg van Vlaams Brabant naar Antwerpen. Hoeveel idioten er met een mistlamp rondrijden terwijl je zonder enige problemen maximale zichtbaarheid hebt zonder, wat bezielt zo'n mensen? Dat is een traject van +100km waar op dat uur zelf geen mist meer te bespeuren viel.Mistig weer, deze avonden, en dan blijkt het gebruik van het (achter)mistlicht toch nog altijd moeilijk. Aan als het niet aan moet staan, en ik dus tot diep achter de amandelen belicht wordt, en uit als je ongeveer 17 centimeter ver kunt zien...
En uiteraard ook de obligatoire Range Rover of Tesla met zijn vuurtorens van grootlichten die van mijn achteruitkijkspiegel een atoombom maken als ze 1.5 kilometer achter mij rijden.

Vanmiddag een alcoholcontrole tegemoet aan 't rijden. Mijn voorligger gooit op een paar 100m van de effectieve controle gewoon alles dicht en rijdt daarna weifelend verder, precies op zoek naar een uitweg. Uiteraard zien die agenten dat en hij moet stoppen, ik niet.
Ofwel hangt hij er dus aan, ofwel panikeert hij voor niets, maar het was in elk geval geen ideale situatie om achter te rijden.
Gohja, was imo toch vrij duidelijk, zeker gezien de locatie. Ze stonden op een parking naast de rijbaan, alleen twee agenten met een salami op de weg. En om dan zo vroeg in paniek te slaan is ook wel speciaal.Misschien was zijn eerste gedachte een accident? Ik heb nog nooit moeten blazen, dus ik zou ook wel durven denken dat ik niet door zal kunnen rijden. Het hangt natuurlijk af van de plaats en omstandigheden of het duidelijk een controle was.
Heb ik idd ook al gehad op een klein landweggetje. Daar had ik ze nog nooit zien staan voor een controle, dus ik dacht dat de weg geblokkeerd was door een ongeval en twijfelde dus om een zijweg in te slaan. Uiteindelijk besliste de ramptoerist in mij om toch eens een kijkje te gaan nemen en dan bleek het om een algemene controle te gaan (wegens vele inbraken in de buurt). Ik kreeg meteen de vraag waarom ik zo twijfelde om verder te rijden en kreeg een uitgebreide controle.Misschien was zijn eerste gedachte een accident? Ik heb nog nooit moeten blazen, dus ik zou ook wel durven denken dat ik niet door zal kunnen rijden. Het hangt natuurlijk af van de plaats en omstandigheden of het duidelijk een controle was.
Alles was in orde en kreeg nog wat complimenten over m'n motor, dus verder geen probleem. Al begrijp ik niet waarom ze zo in het zicht gingen staan, want er zijn er veel die zijweg ingedraaid (wat eigenlijk plaatselijk verkeer was en dus zelfs niet mocht). Als ik een inbreker was, zou ik ook gewoon die zijweg genomen hebben hoor.De Tesla's die ik deze week op mijn pad tref hebben een digitaal acceleratie pedaal, 0 of 1. Echt op het idiote af hoe hard er opgetrokken wordt.

Inderdaad.
Zeker Tesla's, maar ook elektrische wagens in het algemeen. Ik bedoel: het is niet omdat je hard KAN optrekken, dat je het daarom ook altijd en overal moet doen hé.
Regelmatig zie ik er ook "overshooten". Oprit van de autostrade, gaspedaal door de bodemplaat drukken ("kijk eens iedereen hoe hard ik kan optrekken!") om dan een paar seconden later pas te beseffen dat ze eigenlijk al 150 aan het rijden zijn en dan zie je ze hun cruise control opzetten.
De bandencentrale is u dankbaarTis wel plezant om zo op te trekken (ik ben serieus)

Na bijna 50k km is het nu tijd voor nieuwe banden. Nog net acceptabelDe bandencentrale is u dankbaar![]()