Logisch redeneren van sommige is toch ook beneden alle peil...
Deze morgen ben ik aan het wandelen met de hond op zo'n smal baantje richting het bos, waar sowieso amper auto's rijden. Op een bepaald punt is er een paardenstal waar op dat moment een auto (BMW SUV) langs de kant stond. Ik zag dat mevrouw net naar haar auto aan het stappen was om te vertrekken (in dezelfde richting als wij gingen). Aangezien dat baantje quasi even groot is als haar auto en er juist na dat punt een beek grenst quasi tegen de asfalt, wacht ik daar even tot dat zij vertrokken is. Ik kan daar namelijk niet deftig aan de kant gaan als zij komt aanrijden.
Ik sta daar vervolgens een minuut of twee/drie te wachten (hond ondertussen toch rustig aan snuffelen dus geen probleem), maar ze bleef daar dus staan. Hond gedaan met snuffelen en dan dacht ik: ja dan gaan we verder hè. Nog geen halve minuut later vertrekt zij ook en komt ze quasi botst achter ons rijden met op den duur ook een lichte tik op haar claxon. Ja, ik kan daar niet aan de kant gaan dus ik wandel gewoon door tot ik ergens aan de kant kan gaan. Is vervolgens mevrouw ambetant omdat ik niet aan de kant ging.

Ze had mij ook duidelijk gezien toen zij richting haar auto stapte, dus ze wist goed genoeg dat ik daar was.