Vannacht is er weer één langs een gewestweg tegen een boom geklest niet zo ver van hier. "Jongeman van 26 in BMW", zwaargewond. Ge kunt twee keer raden wat de oorzaak is.
Ieder jaar kletsen er een paar tegen een boom in diezelfde flauwe bocht, elke keer overdreven snelheid, zo goed als elke boom daar heeft een schel af van een aanrijding. En af en toe gaat er enen dood.
Mijn zus is daar aangereden geweest, ik heb zelf een accident voor mijn neus zien gebeuren. Enkele kilometers verder wonen mijn ouders langs diezelfde gewestweg met dezelfde situatie: bomen langs de weg, lichte bochten. Nu staan daar flitspalen, daarvoor viel daar minstens één keer per jaar een dode. Ze hebben indertijd nog iemand liggen reanimeren in ons deurgat, ge kon zijn schedel zien. Paar maanden daarvoor is er nog enen achter het stuur gestorven terwijl mijn vader erbij zat. Ik ben op die baan al twee kennissen verloren. (beiden niet in fout trouwens)
Altijd dezelfde zever: Idioten die denken dat ze magische krachten hebben en in tegenstelling tot de rest van de wereld hun auto wel onder controle kunnen houden aan overdreven snelheid of na te veel pinten te hebben gedronken.
En dan hebt ge hier op het forum een topic waar er zitten uit te pakken met hun boetes en dagen rijverbod en zitten te mekkeren dat dat alleen maar is om de staatskas te spekken

Wat maakt het ook uit, als ze u pakken krijg je een boos vingertje van de rechter en moet je eens een paar dagen met de vélo gaan werken (voor zover iemand zich daaraan houdt).