Ik probeer er ook gewoon langs te rijden. Tegenwoordig kan je toch nooit meer goed doen. Het is al zo vaak gebeurd dat ik na 3x bellen er maar voorbij rij en dan beginnen ze van hun oren te maken dat je niet gebeld hebt.
Mensen moeten ook eens leren dat als het jaagpad 3m breed is je prima met 2 naast elkaar kan fietsen en toch plaats kan laten. Hoe mensen de baan afzetten en dan verschieten dat er nog andere mensen een fietstocht proberen te maken gaat er bij mij niet in.
Mensen moeten ook eens leren dat als het jaagpad 3m breed is je prima met 2 naast elkaar kan fietsen en toch plaats kan laten. Hoe mensen de baan afzetten en dan verschieten dat er nog andere mensen een fietstocht proberen te maken gaat er bij mij niet in.
Dus voor de zotte snelheid in de bocht zal het al niet zijn dat ze die moeten afsnijden.
.
Ik heb dat ook ooit eens voorgehad. Niet per se omdat die voor mij kwam staan, maar wel omdat die vervolgens bij het groene licht totaal niet deftig optrok waardoor die mij hinderde. Daar heb ik toen toch ferm op geclaxonneerd voor zijn asociaal gedrag.