Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook al eens vervelend gedaan bij een ander omdat die énorm traag reed (hele tijd zo richting de linkerkant van de straat rijden om zo prominent in die zijspiegel te komen), die kerel wou dan uitstappen om verhaal te halen.Snap het ook niet, ze zijn vaak gehaast, maar dan plots als er hun iets niet zint door een ander, hebben ze wel tijd om u te ambeteren... Welke logica dat er daar achter zit, ik denk eerder geen.
De poortjes zijn net gemaakt, dus zal niet blijven duren.Met de trein naar Brussels Airport wordt iets duurder
De Diabolo-toeslag, de toeslag die treinreizigers betalen voor elke rit van en naar Brussels Airport, gaat op 1 februari omhoog. Reizigers betalen vanaf dan 6,40 euro bovenop de prijs van hun ticket, zo heeft spoornetbeheerder Infrabel vrijdag bevestigd. Momenteel is dat nog 6,20 euro.www.hln.be
echt belachelijk heel dat diablo gedoe.
Al betaal ik nu maar telkens ik aankom op de luchthaven, want al heel veel meegemaakt dat ik zo'n toeslag koop, en dat de poortjes gewoon open staan !!
zullen wel weer gauw kapot zijn. is al jaren aan de gang, de helft van de keren zijn ze defect.De poortjes zijn net gemaakt, dus zal niet blijven duren.
Ik heb dat even opnieuw gelezen met deze muziek erbij, dan is 't nog beter:Ik was bijna thuis maar ben niet direct naar huis gereden. Zo'n idioten moeten niet weten waar je woont. Dus ja, gewoon kalm gebleven en zo een stuk verder de parking van 2 verschillende supermarkten opgereden en weer afgereden, 2x dezelfde toer rond een blok gedaan en 3x rond een rotonde gereden. Toen had hij wel door dat ik met zijn voeten aan het spelen was of wat voor een idioot hij zelf was, stak hij ook even zijn grootlichten aan en was hij weg.
Daar verschiet ik nu ook van. Twee personen heen en terug is €47zullen wel weer gauw kapot zijn. is al jaren aan de gang, de helft van de keren zijn ze defect.
los van dat, een ticket van brugge naar zaventem, mét diablo toeslag, voor 2 personen, is haast even duur dan dat ik iemand gewoon 50 euro geef om me te brengen naar de luchthaven.
erg stimulerend hoor voor het OV te nemen in BE...
Typisch Belgisch. Op tv Gilkinet hoog van de toren blazen steeds met zijn openbaarvervoer te hervormen, maar uiteindelijk word het alleen maar steeds duurder. Zie de prijsstijgingen weer straks 1 februari.Daar verschiet ik nu ook van. Twee personen heen en terug is €47
Auto daar op de parking laten voor zes dagen is €63.
Ik dacht dat de trein minder ging zijn, en de parking meer.
BIj die 63€ moet je wel ook nog de brandstof tellen om 220km te rijden, ofwel ongeveer 20€.Daar verschiet ik nu ook van. Twee personen heen en terug is €47
Auto daar op de parking laten voor zes dagen is €63.
Ik dacht dat de trein minder ging zijn, en de parking meer.
En als je het helemaal wilt bekijken moet je er nog wel wat kosten bijtellen, behalve als het een bedrijfswagen is natuurlijk.BIj die 63€ moet je wel ook nog de brandstof tellen om 220km te rijden, ofwel ongeveer 20€.
Ja en nee, als je alles telt kost een gemiddelde autokm ong 35 cent. Maar de meeste van die kosten zijn kosten om de auto te bezitten niet om er mee te rijden. Aankoop, verzekering en taksen kosten evenveel als je veel of weinig rijdt.En als je het helemaal wilt bekijken moet je er nog wel wat kosten bijtellen, behalve als het een bedrijfswagen is natuurlijk.
'aankoop' kost een stuk meer als je meer rijdt.Ja en nee, als je alles telt kost een gemiddelde autokm ong 35 cent. Maar de meeste van die kosten zijn kosten om de auto te bezitten niet om er mee te rijden. Aankoop, verzekering en taksen kosten evenveel als je veel of weinig rijdt.
Vooral de kosten van banden en het onderhoud als je genoeg km doet mag je dan toevoegen, maar dat zijn de kleine kosten tov van de kosten voor het bezit.
Ik snap de frustratie, maar vraag me af of je verwachting realistisch en/of te verkiezen is.België op zen best weer. Gedurende de hele week zag ik regelmatig strooiwagens rijden, maar gisteren sinds hier een pak sneeuw ligt niks meer. Gevolg dat sommige straten hier gewoonweg spiegelglad erbij liggen waardoor je amper nog kan rijden. Deze morgen bij wijze van spreken met alle moeite van de wereld de autostrade kunnen bereiken, vanaf daar wel geen problemen meer omdat er daar wel gestrooid was. Mijn banden hebben overuren gedraaid.
Ook bepaalde fiets-/voetpaden die hier gewoon enorm gevaarlijk bijliggen. Je moet enerzijds uitkijken dat je niet uitschuift en anderzijds zien dat je je enkel niet omslaat
B-wegen dat begrijp ik, maar de eerste nacht/ochtend na de sneeuwval zag je duidelijk aan de hoofdwegen dat daar niets aan gedaan is. Dat begrijp ik niet. Van een hoofdweg mag je toch wel verwachten dat daar de nodige moeite voor wordt gedaan.Ik snap de frustratie, maar vraag me af of je verwachting realistisch en/of te verkiezen is.
Strooien wordt vooral preventief gedaan omdat dat veel efficiënter is. Daarnaast moet dat ook wat ingereden worden wat op kleinere wegen veel minder gedaan wordt.
Hier zijn de b-wegen ook niet echt vrij en in wijken veelal niet gestrooid, maar daar zie ik het probleem niet van in aangezien met winterbanden en een klein beetje opletten er echt geen probleem is.
Grootste probleem zit er naar mening vooral voor de fietsers, maar dat is ook echt niet evident om daar veel in vrij te maken. Maar het viel me wel op dat ik steeds meer vrijgemaakte fietspaden zie tov. Vroeger.
België op zen best weer. Gedurende de hele week zag ik regelmatig strooiwagens rijden, maar gisteren sinds hier een pak sneeuw ligt niks meer. Gevolg dat sommige straten hier gewoonweg spiegelglad erbij liggen waardoor je amper nog kan rijden. Deze morgen bij wijze van spreken met alle moeite van de wereld de autostrade kunnen bereiken, vanaf daar wel geen problemen meer omdat er daar wel gestrooid was. Mijn banden hebben overuren gedraaid.