D
Deleted member 14
Guest
Haha sorry eniacHier in Gavere is het ook de moeite.
Ik ga morgen tanken.
Gabriels Gavere forever!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha sorry eniacHier in Gavere is het ook de moeite.
Ik ga morgen tanken.
Haha sorry eniac
Gabriels Gavere forever!

Ah dat was jij? Ik dacht al “wat een onvriendelijke pummel is dat”Zeg mij nu niet dat gij mee komen aanschuiven zijt?
Als het daarstraks was en ge zag iemand die zijn band kwam oppompen met een bakkes op onweer omdat hij een kwartier moest aanschuiven om daar te raken: yep, me![]()

Hoe doet ge dat?dat oppompen van banden ook zoiets, ik ga daar naar mijn garage voor. Kheb zo eens een farce voorgehad (plat) toen ik het zelf deed. Ik durf daar nu niet meer aan prutsen.
Dat thuiswerken heeft nogal ne stevige impactBen jij FIRE of cash je gewoon die 1K day-rate van uit je self-made home-office?![]()
Ge beseft dat er waarschijnlijk gewoon een compressor in uw koffer ligt he?Hoe doet ge dat?
Vroeger ging ik dat ook altijd in de garage laten doen, maar de laatste jaren doe ik dat zelf.
Heb hier zo een kleine compressor van de lidl, maar tegenwoordig ga ik meestal gewoon aan het dats tankstation, daar is het gratis, op de meeste andere plaatsen moet je nog betalen voor lucht.
Nee, die ligt daar niet, daar ligt nog een echt reserve wiel.Ge beseft dat er waarschijnlijk gewoon een compressor in uw koffer ligt he?
Hier stond gisteren van 15u tot zeker 21u de politie het verkeer te regelen aan de DATS24. Langs beide kanten stonden ze tot ver op straat aan te schuiven. Mensen die naar de Colruyt wouden geraakten niet op de parking.Ja hier ook.
Ene tankstation een rij tot op straat en het verkeer blokkeren. 1km verder en 0,04€ per liter duurder. Denk dat het max 3€ is op een volledige tank en daar stonden we met 2![]()
Kweet het zelf niet, kstond daar te sukkelen en ineens stond hij plat. Uit schaamte iemand anders moeten aanspreken om te helpenHoe doet ge dat?
Vroeger ging ik dat ook altijd in de garage laten doen, maar de laatste jaren doe ik dat zelf.
Heb hier zo een kleine compressor van de lidl, maar tegenwoordig ga ik meestal gewoon aan het dats tankstation, daar is het gratis, op de meeste andere plaatsen moet je nog betalen voor lucht.
Hier een volwaardig 5de wielDat thuiswerken heeft nogal ne stevige impact
Ge beseft dat er waarschijnlijk gewoon een compressor in uw koffer ligt he?

Rooigemlaan?Hier stond gisteren van 15u tot zeker 21u de politie het verkeer te regelen aan de DATS24. Langs beide kanten stonden ze tot ver op straat aan te schuiven. Mensen die naar de Colruyt wouden geraakten niet op de parking.
500m verder ESSO met dezelfde prijzen, daar stonden 4 te tanken en 2 te wachten.
Gentse Steenweg, LokerenRooigemlaan?
Heb ik ook al meegemaakt. 2 auto’s die zich achter elkaar hebben geparkeerd, in de omgekeerde rijrichting, naast 2 pompen. Ene auto was een vrouw die niet aan het tanken was en met haar gsm aan het praten. Andere auto was een gast die zat te kletsen met de uitbater van het tankstation aan de kassa. 5 minuten zitten wachten, en nadat er een rij aan wagens is opgehoopt om te kunnen tanken, ben ik begonnen met non-stop toeteren. Dan kijken die raar naar me op met een blik van ‘wat is uw probleem’. En ik met gebarentaal zitten zeggen van ‘haal die auto weg’. Dan komt die gast rustig af zonder haast, en zonder te tanken vertrekt em.Boomers die agressief hun wagen tegen de rijrichting zetten aan het tankstation.

Inderdaad.Mensen die een spel maken omdat je op hen toetert omdat ze een fout maken.
Ik rij op een voorrangsweg met voor mij iemand die rechts moet afslaan. De auto uit de zijstraat vond dat een goed moment om de voorrangsweg op te rijden in de richting van waar ik kom. Alles dicht mogen gooien en toeter.
Komt die naast mij staan en met zijn haantjesgedrag "WA? WA? WA? WA?" zeggen.
Op dat moment weet je dat er niks tegen dat kinderachtig gedrag werkt. Grow up, neem je verantwoordelijkheid, erken hoffelijk je fout en rij door.
Als ik een fout maak, komt er vanzelf een verontschuldigingshandje.![]()
Hangt er volledig van af of het een "foutje" of een gevaarlijke situatie betreft natuurlijk.Akkoord voor het handje, maar het claxonneren om 'hen op hun fout te wijzen' is ook nergens voor nodig
Hangt er volledig van af of het een "foutje" of een gevaarlijke situatie betreft natuurlijk.