De Container Cup 2021

De Container Cup 2021

Vindt diene Pedro best wel goe. Zit er mss soms es naast (die introducties van Wesley aant begin vant programma) maar zit er ook vaak wel op qua humor. Laat de container cup door gelijk wie anders presenteren en het wordt een borefest hoor.

En die twee passen wel goe bij elkaar. Den één wat serieuzer en den anderen met een beetje een hoek af om het leutig te maken.

Idd. Perfect duo voor mij. Ik zou ook niet meer weten wie ik in de plaats zou willen zien.

Voor mij hebben ze de juiste stijl gevonden. Ik kan de de vaak wat flauwe humor wel smaken.

Zenuwen gaan er ook wel iets aan doen. Ik heb vorig jaar een fysieke test gedaan voor mijn werk en ik had ook zenuwen. Normaal is mijn hartslag in rust 52 en dan had ik in de 70.

Was ook wel echt klote want we moesten bepaalde inspanningszones afwerken en mochten niet boven een bepaalde hartslag gaan.

Maar door die zenuwen zat ik er veel vlugger over dan wat ik normaal kan.
Hartslag in rust doe je gewoon met een polar aan ‘s nachts

3/5 als schietmonitor bij de politie was iets minder natuurlijk.

Hoe straf zou het wel niet zijn dat zowel bij de mannen als bij de vrouwen iemand wint dat nog een fulltime job heeft?

Delfine Persoon heeft er een stevige lap op gegeven. Denk dat de winnaar bij de vrouwen al gekend is.

Laatst bewerkt:
Ja, uiteindelijk denk ik ook dat het roeien voor wat verzuring en concentratieverlies zorgde. Maar ze was er toch niet content mee en zal het mogen horen van de collega's.
Ben ik trouwens mis of schieten de flikken met een pistool? Dat is toch ook niet te vergelijken met zo'n (sport)karabijn?

In elk geval knappe prestatie. Je ziet ook gewoon dat die puur qua fysiek absolute top is he.

Mocht Dephine deze proeven hebben gedaan in haar topperiode van enkele jaren terug, dan stond die volgens mij gegarandeerd in de top 10 overall van het seizoen.

Ben ik trouwens mis of schieten de flikken met een pistool? Dat is toch ook niet te vergelijken met zo'n (sport)karabijn?

In elk geval knappe prestatie. Je ziet ook gewoon dat die puur qua fysiek absolute top is he.
ik denk dat je bij de politie wel met meerdere types wapens leert schieten? ik zie ze soms toch patrouilleren met zwaarder materiaal dan een pistool, en dat zijn ook gewone flikken, zou straf zijn moesten ze dat in handen krijgen zonder enige training op die wapens.

Jah en dan nog.
Je hebt ook net een serieuze inspanning gedaan, en het is niet omdat je er wel op getrained bent dat je altijd raak schiet op zo'n klein vlak.
Waarom wordt er dan competitie gehouden in schieten, darts, boogschieten, etc ... als ze altijd 100% van de tijd in de roos of perfect op hun doel zitten is er weinig nut aan he.

Efkes het record op de monkey bars verbreken.
En ze zei zelfs in het interview vooraf dat ze last had van een hernia(?) waardoor ze minder kracht had in haar handen/armen.

Vraag mij af hoeveel ze er zou kunnen gehaald hebben op volle kracht.

En dat raak schieten (zelfs met de ervaring die ze heeft als agente) lijkt mij nu niet zo evident nadat ze juist alles gegeven heeft bij het roeien.
Armen zijn wat verzuurd en hartslag ligt hoog waardoor het toch niet zo simpel is om dat geweer stabiel te houden en op die kleine schijfjes te schieten.

ik denk dat je bij de politie wel met meerdere types wapens leert schieten? ik zie ze soms toch patrouilleren met zwaarder materiaal dan een pistool, en dat zijn ook gewone flikken, zou straf zijn moesten ze dat in handen krijgen zonder enige training op die wapens.
Hangt er vanaf, wij hebben momenteel ook mensen die al binnen zijn en nu wapenopleiding (en) volgen om met andere wapens te mogen schieten maar in de basisopleiding zit weinig meer dan "enkel" de gewone pistolen.

Zit je bij DSU etc ja dan heb je uiteraard weinig waar je niet mee leert schieten. Maar dat is dan ook een zeer stevige opleiding na de basisopleiding.

Het grootste deel van alle diensten gaat (gelukkig) ook niet zo vaak nood hebben aan het trekken van een wapen. En nog veel en veel minder om te vuren.

Edit: Nu van een Schietmonitor had ik ook wel 5/5 verwacht, verzuurd of niet. Voor de rest wel dikke prestatie van Delphine die zeker niet meer op haar allerbeste fysieke niveau zit.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan