Beyond De Container Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loser

Supermoderator
Crowdfunder FE
Nieuw seizoen van De Container Cup, nieuwe kans om zelf mee te doen!
De volledige cup naspelen zou een beetje lastig zijn. Maar misschien is het wel leuk om onze lopers en fietsers (en roeiers?) samen te brengen. Een beetje zoals het Loopstand-topic, maar dan multidisciplinair!

Voor wie het concept niet kent: Het is 1.500 meter lopen, 3 kilometer fietsen en 1.000 meter roeien. De tijden worden dan opgeteld. Schieten gaan we niet vragen, dat zou te riskant zijn... Tijden zijn door te geven vanaf 1/04 tot en met 6/05, het einde van het programma. Garmin/Polar/Strava-printje volstaat. Vlak parcours wel, hè kapoentjes!

Edit: Zwift kan ook, op Watopia: Tempus Fugit.

Lopen:
1. @Ultra100: 4:30
2. @Loser: 5:58
3. @vishnusixclix: 6:17
4. @StannekeS: 7:42

Fietsen:
1. @Ghisallo: 4:00
2. @StannekeS: 4:29
3. @SomeDude: 4:33
3. @picasso123: 5:14
4. @Loser: 8:28

Lopen + Fietsen:
1. @StannekeS : 12:11
1. @Loser: 14:26

Roeien:

Lopen + Fietsen + Roeien:
 
Laatst bewerkt:
Heb geen roeimachine :(
Ik ook niet, hoor. Daarom hebben we hem nu zo opgesteld.
- Als je enkel loopt, sta je in het loopklassement.
- Je kunt ook enkel fietsen, en dan sta je in het fietsklassement.
- Doe je beiden, dan sta je bij Lopen+Fietsen.
- Als je enkel roeit, kom je in het roeiklassement
- Als je roeit + fietst + loopt, kom je in het laatste klassement te staan (en het derde).
 
Cool! ik ga proberen mee te doen voor het fietsen en lopen (al heb ik wel een zware fiets maarja bon).

Roeien heb ik ook niets ter beschikking helaas.
 
Leuk! Als mijn blessure goed herstelt wel goesting om op het lopen & fietsen eens goed door te knallen :p
 
Is het de bedoeling dat je dit in 1 Strava rit (fietsen) doet, een rit van 3km, of mag het snelste vlakke segment uit een rit van bvb 80km ook?
 
Snelste vlakke uit een rit van 80km mag zeker ook.
Wat Zwift betreft, ik ken daar zelf niks van, dus heb ik me laten adviseren door mensen met kennis van zaken. Zwift is ook toegelaten, maar dan op deze kaart: Watopia: Tempus Fugit.
 
Snelste vlakke uit een rit van 80km mag zeker ook.
Wat Zwift betreft, ik ken daar zelf niks van, dus heb ik me laten adviseren door mensen met kennis van zaken. Zwift is ook toegelaten, maar dan op deze kaart: Watopia: Tempus Fugit.
Ok tegen 50 moet wel lukken dan 🤣
 
Eventueel kan het roeien vervangen worden door x aantal keer ropeskipping? Is ook een vorm van 'full body cardio' en misschien net iets toegankelijker voor de meesten hier?

Dat is dan wel een discipline die niet voorkomt in de originele container cup, maar moet van mij zeker geen kopie worden.
 
Eventueel kan het roeien vervangen worden door x aantal keer ropeskipping? Is ook een vorm van 'full body cardio' en misschien net iets toegankelijker voor de meesten hier?

Dat is dan wel een discipline die niet voorkomt in de originele container cup, maar moet van mij zeker geen kopie worden.
Dan kan je beter burpies nemen, daar is geen materiaal voor nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan