Beyond De Container Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn eerste fietspoging zit er op.

Tijd = 4min 29

1617701919615.png
 
Zwift is wel moeilijk te vergelijken. tempus Fugit, oke, maar wat met draft ?

Eens een willekeurige rit op mijn profiel geopend en aan een gemiddelde van 3w/kg in draft op Tempus Fugit haalde ik 3 minuten 45 seconden. Dat is absurd en niet vergelijkbaar met buiten waar ik geschat voor 50km/h zo'n 6w/kg zou nodig hebben.

Iedereen op een tijdritfiets op zwift zodat er geen draft mogelijk is ?
 
hoe dien je de loopband mee te geven. Mijn strava koppelt daar niet aan, moet ik al bijna gans het loopje filmen?

Begin van zo'n loopband start altijd traag op
 
Zwift is wel moeilijk te vergelijken. tempus Fugit, oke, maar wat met draft ?

Eens een willekeurige rit op mijn profiel geopend en aan een gemiddelde van 3w/kg in draft op Tempus Fugit haalde ik 3 minuten 45 seconden. Dat is absurd en niet vergelijkbaar met buiten waar ik geschat voor 50km/h zo'n 6w/kg zou nodig hebben.

Iedereen op een tijdritfiets op zwift zodat er geen draft mogelijk is ?
Eh... ik ken niks van Zwift dus ik laat me met alle plezier adviseren. Dat lijkt me een uitstekende oplossing.


hoe dien je de loopband mee te geven. Mijn strava koppelt daar niet aan, moet ik al bijna gans het loopje filmen?

Begin van zo'n loopband start altijd traag op
Je loophorloge geeft het wel aan, toch? Is daar geen screen te fixen van Garmin, Polar...
 
Zwift is wel moeilijk te vergelijken. tempus Fugit, oke, maar wat met draft ?

Eens een willekeurige rit op mijn profiel geopend en aan een gemiddelde van 3w/kg in draft op Tempus Fugit haalde ik 3 minuten 45 seconden. Dat is absurd en niet vergelijkbaar met buiten waar ik geschat voor 50km/h zo'n 6w/kg zou nodig hebben.

Iedereen op een tijdritfiets op zwift zodat er geen draft mogelijk is ?
Mja maar op zich draait het in de containercup op tv ook gewoon om wattage, op zwift heb ik ook nadeel van mijn lengte :D
 
vorig jaar wel eens gedaan, toen 4m34 dacht ik. Maar zoals gezegd, horloge connecteert niet met Life fitness loopband, heb 4j geleden geopteerd om dat zonder verbinding te pakken ( degelijke motor erin was voldoende)
 
Wow, gestoorde tijd wel :D Daar moeten we wel een printje van zien!

Dankzij zijn tijd weet ik wie dat IRL is en hoewel dat een geschifte tijd is, twijfel ik geen seconde aan het feit dat het klopt, kan volgens mij nog sneller 😁.

Van de lopers op het forum komt er niemand aan zijn enkels wanneer het op pure snelheid aankomt.
 
Dankzij zijn tijd weet ik wie dat IRL is en hoewel dat een geschifte tijd is, twijfel ik geen seconde aan het feit dat het klopt, kan volgens mij nog sneller 😁.

Van de lopers op het forum komt er niemand aan zijn enkels wanneer het op pure snelheid aankomt.
Oh, maar het is echt niet om te twijfelen aan zijn tijd! Het is ook maar een klassement op BG, dan fop je alleen jezelf door foute tijden door te geven! Maar ik wil het wel graag kunnen invullen, zo'n duizelingwekkende tijd!!
 
heb geen printje, alleen filmpje op mn fb ;-). Zoals gezegd, geen loopband met bluetooth, twee à drie minuutjes op loopband opwarmen, gsm op filmen zetten , loopband op 20 en dan 4'30" niet afvallen haha.
 
Dankzij zijn tijd weet ik wie dat IRL is en hoewel dat een geschifte tijd is, twijfel ik geen seconde aan het feit dat het klopt, kan volgens mij nog sneller 😁.

Van de lopers op het forum komt er niemand aan zijn enkels wanneer het op pure snelheid aankomt.
4m30 liep ik als 13-jarige al :p
En pure snelheid dan spreken we van 100-200m :D ik liep mannen die 29min op 10km liepen er ook af op die afstand :D
 
4m30 liep ik als 13-jarige al :p
En pure snelheid dan spreken we van 100-200m :D ik liep mannen die 29min op 10km liepen er ook af op die afstand :D
Haha, ik weet dat ge er hier om bekend staat te kunnen overdrijven, maar ik heb toch serieus moeite te geloven dat een 13-jarige manneke 1.5km aan een pace van 3:00/km kan lopen.
Dat terzijde snap ik het nut van uw comment ook niet, om andermans (knappe) prestaties in het belachelijke te zitten trekken? :confused:
 
Haha, ik weet dat ge er hier om bekend staat te kunnen overdrijven, maar ik heb toch serieus moeite te geloven dat een 13-jarige manneke 1.5km aan een pace van 3:00/km kan lopen.
Dat terzijde snap ik het nut van uw comment ook niet, om andermans (knappe) prestaties in het belachelijke te zitten trekken? :confused:
BR bij de cadetten staat op 3'55 (maar dan ben je precies 15j, dacht 13 of 14)
bij de miniemen lopen ze max 1000m officieel maar de beste van belgie lopen dan meestal wel onder de 2m50

En snelheid dat is alles tot 35sec qua duur + hij heeft valsgespeeld want ge moet dat doen vanuit stilstand in de CC :p
Mooie prestatie maar geen 'geschifte tijd' zoals Karry beweerd
 
BR bij de cadetten staat op 3'55 (maar dan ben je precies 15j, dacht 13 of 14)
bij de miniemen lopen ze max 1000m officieel maar de beste van belgie lopen dan meestal wel onder de 2m50

En snelheid dat is alles tot 35sec qua duur + hij heeft valsgespeeld want ge moet dat doen vanuit stilstand in de CC :p
Mooie prestatie maar geen 'geschifte tijd' zoals Karry beweerd

Wat een verzuurde reacties van u toch... Loop jij nu nog 4:30 op die afstand? Ik heb enkel geschreven dat er volgens mij niemand op dit forum aan zijn tijd komt en ja ik vind dat een indrukwekkende tijd.

Als je zelf onder de 4:30 duikt zal ik u met veel plezier feliciteren.
 
Wat een verzuurde reacties van u toch... Loop jij nu nog 4:30 op die afstand? Ik heb enkel geschreven dat er volgens mij niemand op dit forum aan zijn tijd komt en ja ik vind dat een indrukwekkende tijd.

Als je zelf onder de 4:30 duikt zal ik u met veel plezier feliciteren.
Dat is helemaal geen verzuurde reactie maar gewoon een feit. Spreken van een geschifte tijd maar elk jaar lopen er meerdere 15j dat, dat is geen waanzinnige tijd dan he (en op een loopband loop je ook gewoon sneller)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan