Beyond De Container Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een verzuurde reacties van u toch... Loop jij nu nog 4:30 op die afstand? Ik heb enkel geschreven dat er volgens mij niemand op dit forum aan zijn tijd komt en ja ik vind dat een indrukwekkende tijd.

Als je zelf onder de 4:30 duikt zal ik u met veel plezier feliciteren.
nogal snel op de tenen getrapt Karry ;)

Een beetje tegenkanting mag wel op dit forum.

Waarom zou hier niemand dat kunnen lopen? Ik ken persoonlijk zelfs twee personen die dat lopen, waaronder zelfs een vrouw die daar vlot onder duikt.
Niettemin is dat een knappe tijd, zou het momenteel niet kunnen, zeker niet op een loopband, lijkt me zelfs moeilijk dan op een piste.
 
nogal snel op de tenen getrapt Karry ;)

Een beetje tegenkanting mag wel op dit forum.

Waarom zou hier niemand dat kunnen lopen? Ik ken persoonlijk zelfs twee personen die dat lopen, waaronder zelfs een vrouw die daar vlot onder duikt.
Niettemin is dat een knappe tijd, zou het momenteel niet kunnen, zeker niet op een loopband, lijkt me zelfs moeilijk dan op een piste.
Als je een loopband gewoon bent is dit (veel) makkelijker om snelheid vast te houden.

Mooie tijd zeker wel.
 
nogal snel op de tenen getrapt Karry ;)

Een beetje tegenkanting mag wel op dit forum.

Waarom zou hier niemand dat kunnen lopen? Ik ken persoonlijk zelfs twee personen die dat lopen, waaronder zelfs een vrouw die daar vlot onder duikt.
Niettemin is dat een knappe tijd, zou het momenteel niet kunnen, zeker niet op een loopband, lijkt me zelfs moeilijk dan op een piste.

Bewijs dan mijn ongelijk en dat iemand hier dan onder die tijd duikt, nogmaals, ik zal die persoon dan met veel plezier feliciteren.

Ik vind het gewoon een verkeerde vergelijking om voorbeelden aan te halen van 15 jarige “atleten” die sneller lopen. Dat zijn gasten die daar echt mee bezig zijn en specifiek naar die afstanden toewerken.

Kerel die dat hier heeft gelopen is er midden de 30 (denk ik), leeft absoluut niet voor de sport en loopt ook veel langere afstanden aan een meer dan behoorlijke snelheid.

Het spreekt voor zich dat diegenen onder jullie die bvb ooit atletiek hebben gedaan of doen een hoop mensen kennen die sneller zijn. Echter zitten die niet op ons forum e... Dat was mijn enige punt.
 
Idem, zeg ook nergens dat het niet sneller kan enzo, maar vond het gewoon een heel onnozele reactie om iemand anders zijn prestatie onderuit te halen, meer niet.

Kom, kom. Met het toetsenbord kunnen we het allemaal! Cijfers willen we zien!
Ge hebt hier allemaal chance dat ik met een blessure zit momenteel!! :unsure:
Of het spel hier gewoon ook doortrekken tot het eind van het jaar a la de loopstand? :evil:
 
Bewijs dan mijn ongelijk en dat iemand hier dan onder die tijd duikt, nogmaals, ik zal die persoon dan met veel plezier feliciteren.

Ik vind het gewoon een verkeerde vergelijking om voorbeelden aan te halen van 15 jarige “atleten” die sneller lopen. Dat zijn gasten die daar echt mee bezig zijn en specifiek naar die afstanden toewerken.

Kerel die dat hier heeft gelopen is er midden de 30 (denk ik), leeft absoluut niet voor de sport en loopt ook veel langere afstanden aan een meer dan behoorlijke snelheid.

Het spreekt voor zich dat diegenen onder jullie die bvb ooit atletiek hebben gedaan of doen een hoop mensen kennen die sneller zijn. Echter zitten die niet op ons forum e... Dat was mijn enige punt.
Kom kom iemand die een loopband thuis heeft is er toch mee bezig :p
 
Om het even in perspectief te plaatsen. Ik ga waarschijnlijk tegen de 10 minuten lopen over die 1,5 km. 🤔
 
Eerste poging, ik heb enkel in 2020 klein beetje op snelheid getraind. Vroeger had ik dat gewoon. Maar dit is op dit moment het beste dat ik kan. Misschien probeer ik binnen 14 dagen nog eens voor 4:00. Veel meer ga ik er dan niet uit krijgen :)

Voor mij is't goed zo ^^

unknown.png
 
beste Karry, ik ben inmiddels al 45j hoor, dus niet meer midden 30 :crazy:

Korte duiding:
mijn intentie was om gewoon 4'30" aan 20/u te lopen, snelknoppen rechts gaan tot 18, om hoger te gaan moet ik op middenconsole beginnen draaien en dat lukt nt zo goed als je aan die snelheid loopt. Kon ik sneller: ja, maar geen gedacht hoeveel.
Gewicht momenteel is 83,5 vr 1m86, BMI boven de 24 als ik snel tel. Omdat ik al sinds juni 2020 kamp met motivatiedip. Loop alleen nog om niet nog meer in gewicht te stijgen. Maar ook daar is er dus marge want als ik joggings loop, ligt dat na een paar weken rond de 80.

BK op de 1500 bij de M45 kan je zeker worden met een tijd van circa 4'15". Met beetje intervalwerk en enkele weken km's om dat gewicht te laten zakken zit die tijd er zeker in, op piste kan je volgen en heb ik normaal een over mijn lijk eindsprint.

Weliswaar, zit niet bij een club en heb er ook geen zin in om regels te volgen. Soit, veel discussie voor niets; vond het gewoon een leuke uitdaging die containercup
Loopband zelf loop ik niet zo vaak op, was vnl na mijn late shifts bv, maar in hoofdzaak voor m'n vriendin.
 
Ik zag onlangs toch ne foto van Ultra in de krant staan -op het podium- tussen Belgische toppers tijdens een wedstrijdje (als ik goed gegokt heb wie Ultra is) Dat is wel ne foto van enkele jaren geleden.

Ne slechte loper is ie niet sé :tongue:
 
Bon, nog een poging achter de rug, maar mijn eerste blijft de beste. Dus voorlopig blijft die staan.
Samen met een eerste halfslachtige poging met de fiets, want het was gewoon met 3 rode lichten en een brug erbij :D

Lopen:
unknown.png


Fiets:
unknown.png
 
Om hier nog wat meer animo te krijgen, 3 km uit een vlakke rit van hierjust:

atL3ucd.png


Kan wel nog een stuk beter, als ik er aan denk zal ik eens met de intervalfunctie van men Garmin 3km langs een jaagpad knallen :p
Normaal zou ik ook eens doorgeven op 1,5km, maar ziet er niet naar uit dat mijn blessure op tijd herstelt gaat zijn.
 
Om hier nog wat meer animo te krijgen, 3 km uit een vlakke rit van hierjust:

Kan wel nog een stuk beter, als ik er aan denk zal ik eens met de intervalfunctie van men Garmin 3km langs een jaagpad knallen :p
Normaal zou ik ook eens doorgeven op 1,5km, maar ziet er niet naar uit dat mijn blessure op tijd herstelt gaat zijn.
Da's 5:14 als ik het goed zie?

Ik vind die verschillen wel gigantisch. Ik was gisteren aan het kijken naar de Container Cup, en ik doe er verdikke dubbel zo lang over. En dat was echt vol-vol gaan, hè :D Terwijl ik vind van mezelf dat ik niet slecht fiets. Nu, de omstandigheden doen ook wel iets natuurlijk: Mijn stadsfiets met halfplatte band, op fietspad met wind, rode lichten, brug... Maar zò veel??
 
Da's 5:14 als ik het goed zie?

Ik vind die verschillen wel gigantisch. Ik was gisteren aan het kijken naar de Container Cup, en ik doe er verdikke dubbel zo lang over. En dat was echt vol-vol gaan, hè :D Terwijl ik vind van mezelf dat ik niet slecht fiets. Nu, de omstandigheden doen ook wel iets natuurlijk: Mijn stadsfiets met halfplatte band, op fietspad met wind, rode lichten, brug... Maar zò veel??
Is inderdaad 5:14 :)
En haha het verschil stadsfiets vs koersfiets is wel gigantisch hoor! Dit was nu ook op mijn reserve oldtimer fiets, maar laat me dezelfde kracht duwen op een stadsfiets en ben ook een stuk trager, alleen al door aerodynamischer te zitten op de koersfiets :)
 
In feite voor de 3km moet je vanuit stilstand vertrekken maar bon. Ik ga het alleszins eens zo doen.
In de buurt wel geen 3km jaagpad aan 1 stuk denk ik.
 
Is inderdaad 5:14 :)
En haha het verschil stadsfiets vs koersfiets is wel gigantisch hoor! Dit was nu ook op mijn reserve oldtimer fiets, maar laat me dezelfde kracht duwen op een stadsfiets en ben ook een stuk trager, alleen al door aerodynamischer te zitten op de koersfiets :)
Jij doet los 5 minuten van mijn tijd af als je nog gaat lopen 😂
 
Wat is de maximaal toegestane windsnelheid? Als je wind af hebt op uw fiets dan rij je een pak sneller toch. En ja er is ook een verschil tussen rolling-start of starten stilstaand. Leuk initiatief, bench press had ook wel gemogen : P En waarom moet dat enkel voor april zijn, laat dat heel het jaar open staan? : )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan