De Container Cup 2021

Play4 De Container Cup 2021

 
Ja vrij vlak. Ik had hem gepost in het topic van fietsen. Bwa vrij vlug.. Ik ben nog naar een jaar of 3 bezig maar wel altijd gesport en doe toch wel een 300km per week.

Vorig jaar heb ik diezelfde nog aan 33,5 gemiddeld gereden.

En het ligt mss ook aan mijn vriendengroep maar ik heb een stuk of 4 vrienden die zulke gemiddeldes ook rijden op ritten van 100km en 500hm.
Moet dat fietstopic wat meer beginnen volgen. Was uw FTP test in of outdoor ? Ik haal 3,6w/kg indoor maar kan me niet voorstellen dat ik 33 op mijn eentje kan rijden. 29 op een rit van 120km met 700hm is me wel eens gelukt in groep van 3
 
Moet dat fietstopic wat meer beginnen volgen. Was uw FTP test in of outdoor ? Ik haal 3,6w/kg indoor maar kan me niet voorstellen dat ik 33 op mijn eentje kan rijden. 29 op een rit van 120km met 700hm is me wel eens gelukt in groep van 3
Mja mijn ftp test was indoor, maar ik zou hem beter eens opnieuw doen want ik zat verre van op mijn hoogste hartslagzone alleen mijn benen deden totaal niet meer mee..

+ aero is ook een groot verschil buiten. Ik ben 1m90 maar zit wel met een drop van 14cm en op zulke intensieve trainingen zit ik wel 3/4de van de rit in de beugels.

Op 120km en die hm ga ik ook maar zoiets halen hoor van gemiddelde. Maar dan vooral omdat ik een grote broekschijter ben in het dalen.
 
Mja mijn ftp test was indoor, maar ik zou hem beter eens opnieuw doen want ik zat verre van op mijn hoogste hartslagzone alleen mijn benen deden totaal niet meer mee..

+ aero is ook een groot verschil buiten. Ik ben 1m90 maar zit wel met een drop van 14cm en op zulke intensieve trainingen zit ik wel 3/4de van de rit in de beugels.

Op 120km en die hm ga ik ook maar zoiets halen hoor van gemiddelde. Maar dan vooral omdat ik een grote broekschijter ben in het dalen.
Fair enough
:)
 
Hartslag in rust van die korfbal gast: 55
Dat is toch gewoon slecht? Hoe lager de hartslag in rust, hoe beter de fysiek neen?
 
En die verneukte het voor al de rest imo
Op den duur was er in het hoofdprogramma van een atletiekwedstrijd van 2u, 30min voor Marieke (en haar 1 of 2 concurrenten). Omdat madam zo lang de piste inpalmde (met haren hond)

Maar in verhouding zijn er (uiteraard) veel minder. Dus 1 aflevering (of is het elke zondag?) lijkt me voldoende
Moest je er evenveel afleveringen van maken als de gewone sporters, ge kunt ze bij wijze van spreken dan allemaal al aan bod laten komen :p
Alez, we zijn van "gehandicapten moeten verstopt worden" naar "ze mogen buiten komen, maar ene keer in de week en liefst int donker want wat zouden de mensen wel niet zeggen" geëvolueerd.
 
Hartslag in rust van die korfbal gast: 55
Dat is toch gewoon slecht? Hoe lager de hartslag in rust, hoe beter de fysiek neen?
Hangt van heel veel verschillende zaken af.
Gemiddeld gezien is een lagere hartslag in rust inderdaad beter, 55 is zeker niet slecht voor de gemiddelde twintiger, voor een topsporter aan de hoge kant maar niet ongezien.
 
Hartslag in rust van die korfbal gast: 55
Dat is toch gewoon slecht? Hoe lager de hartslag in rust, hoe beter de fysiek neen?
Enkel echte duursporters hebben lage HS maar voor de rest maakt dat niet zoveel uit. Allemand had 75 volgens hun gegevens.
Alez, we zijn van "gehandicapten moeten verstopt worden" naar "ze mogen buiten komen, maar ene keer in de week en liefst int donker want wat zouden de mensen wel niet zeggen" geëvolueerd.
Waar zeg ik dat?
Jij gaat naar 'toon elke G-sporter op tv'!
Waarom Jeannine de kapster en Jef den beenhouwer niet? Die sporten ook 2-3 keer / week!

Ik organiseer een van de grootste loop-evenement in België en daar moest ook opeens een aparte afstand voor 'g atleten' (nou ja gewoon de kortste afstand maar ze konden zich apart inschrijven). Denk dat er 2 man zich had ingeschreven (op 7000) en die liepen gewoon mee met de rest. Dus nee behandel ze niet altijd apart, nergens voor nodig (enkel bepaalde categorieën).
Heb zelfs ooit een 400m gelopen tegen een blinde (op een gewone wedstrijd). Buiten dat die een begeleider had was er geen verschil, die kerel liep 50sec!
 
Laatst bewerkt:
Enkel echte duursporters hebben lage HS maar voor de rest maakt dat niet zoveel uit

En jij gaat naar 'toon elke G-sporter op tv'!
Nee. Heb ik nergens gezegd of geïmpliceerd. Alles wat ik gezegd heb is "geef ze ook een kans". Dat is iets totaal anders als dan wat jij hier nu beweert.
 
Ik ga dit zelf eens proberen als het opnieuw goed weer is. Lopen en fietsen bedoel ik. De rest heb ik geen materiaal voor 😜
 
Ben gewoon al blij dat ze Florian VA niet lieten komen als g-sporter. Ken die al van zijn 12 jaar en ken zijn ex trainer (en huidige trainer) ook en op tv precies een sympathieke aandoenlijke knul maar kon niet verder van de werkelijkheid zijn. Enorm arrogant en onsportief manneke en gaat geregeld hoofd tegen hoofd staan als ge iets zegt dat hem niet aan staat. Vroeger op stage kon ge daar dus niks mee aanvangen, onhygienish tot en met asociaal... Laurens Devos (lauter fysieke handycap itt Florian VA die autisme heeft) is vele malen sympathieker en die krijgt minder aandacht dan VA ondanks dat Laurens alles en iedereen kapotspeelt in zijn categorie.

G sporters mogen zeker in beeld komen, maar het moet inderdaad proportioneel zijn. De aandacht die Annemie en Van Acker al hebben gekregen is disproportioneel terwijl we zo veel goeie g sporters hebben. Die 2 kadees die nu hebben meegedaan die hebben al medailles gehaald op de paralympics en daar heeft niemand iets van gehoord. Beter wat minder aandacht voor de mediageilen en wat meer aandacht voor de rest.


Wat een topprestatie van onze korballer, had vorig jaar met die tijd 3e geweest. Toch straf voor een amateur sporter met een fulltime dagjob!

En Allemand echt wel n sympatiek meiske! Me n schoon poepke :unsure:
 
Hartslag in rust van die korfbal gast: 55
Dat is toch gewoon slecht? Hoe lager de hartslag in rust, hoe beter de fysiek neen?
Zenuwen gaan er ook wel iets aan doen. Ik heb vorig jaar een fysieke test gedaan voor mijn werk en ik had ook zenuwen. Normaal is mijn hartslag in rust 52 en dan had ik in de 70.

Was ook wel echt klote want we moesten bepaalde inspanningszones afwerken en mochten niet boven een bepaalde hartslag gaan.

Maar door die zenuwen zat ik er veel vlugger over dan wat ik normaal kan.
 
Terug
Bovenaan