De buren van BeyondGaming

Ik had al een slecht gevoel bij onze buren (louche types op bezoek, man altijd snachts op zwier, constant auto's te koop) en deze week was het prijs : ineens 3 combi's voor de deur. Maar hij zat zogezegd al een week in Marokko, op bezoek bij familie.

Toen de politie op bezoek kwam voor een verklaring van ons heb ik hen ook gewoon verteld dat die de dag voordien gewoon nog thuis was. Blijkbaar was één van de wagens die hij verkocht had gebruikt bij een gewapende overval en wou men weten of hij bij de daders was.

Confirmation bias. Spijtig.

En de eerste zin klinkt dan ook nog niet eens bepaald standvastig, moet me toch een buurvrouw zijn dan! 😂😂😂
Welja ik ben nederig in mijn uitspraak; het was ook nooit iets wat ik mezelf zag doen, maar ben er de eerste keer toch ook ingerold. :unsure:

Wie A zegt moet B zeggen? :unsure:

De concrete gebeurtenissen zijn mij te specifiek en risico te groot dat betrokkenen dat hier zouden lezen. Maar positief: Het gaat ondertussen terug beter tussen buurvrouw en haar man (en ik heb al mijn tanden nog).

De samenvatting:
BHp8BdHCUAAQpsA

De concrete gebeurtenissen zijn mij te specifiek en risico te groot dat betrokkenen dat hier zouden lezen. Maar positief: Het gaat ondertussen terug beter tussen buurvrouw en haar man (en ik heb al mijn tanden nog).
En men zegt dat romantiek niet meer bestaat.

Ik heb goeie buren, aan de ene kant ene die BBQ workshops doet dus da ruikt hier regelmatig lekker, en aan de andere kant jong gezin met 1 kind, waar we eigenlijk nooit last van hebben.

Soms denk ik dat zij meer last hebben van ons. Nen hele tijd geleden vroeg de buurman subtiel of we ruzie hadden gehad de dag ervoor, ma da klopte dus totaal niet.
Wel chance dat er nog een garage tussen zit.

echt, mijn leven sucked toch wel: als ge de topics hier leest, hebben ze tijdens hun jeugd allemaal de mooiste meisjes binnengedaan tijdens festivals en nu ze ouder zijn hebben ze hete wijven als buren. Ik heb ne matras rokende marrokaan en vrouwen met overgewicht als buren (wel supervriendelijke).

`t is dat ik al amper een appartement vind, maar anders ging ik bij mijn zoektocht eerst ook eens bij de buren bellen om te zien wat voor vlees er mogelijks in de kuip ligt.

echt, mijn leven sucked toch wel: als ge de topics hier leest, hebben ze tijdens hun jeugd allemaal de mooiste meisjes binnengedaan tijdens festivals en nu ze ouder zijn hebben ze hete wijven als buren. Ik heb ne matras rokende marrokaan en vrouwen met overgewicht als buren (wel supervriendelijke).

`t is dat ik al amper een appartement vind, maar anders ging ik bij mijn zoektocht eerst ook eens bij de buren bellen om te zien wat voor vlees er mogelijks in de kuip ligt.
Ik zou dit niet doen, zie dat ze al verhuisd zijn tegen dat je erin kan. :unsure:

Ik heb 1 knappe buurvrouw. De andere van onze straat zijn ook lelijk. Maar dat is omdat mijn mijn vrouw dan het lekkere wijf is van de buurt. Dusja life sucks ook als je hoge standaarden gewoon bent.

Ik heb 1 knappe buurvrouw. De andere van onze straat zijn ook lelijk. Maar dat is omdat mijn mijn vrouw dan het lekkere wijf is van de buurt. Dusja life sucks ook als je hoge standaarden gewoon bent.
van uw gerechten heb ik al foto's gezien, maar van uw vrouw niet. Staat ook altijd maar 1 bord op de foto, dus...
Maar ik snap het hoor: mijn vrienden zijn ook imaginair.

van uw gerechten heb ik al foto's gezien, maar van uw vrouw niet. Staat ook altijd maar 1 bord op de foto, dus...
Maar ik snap het hoor: mijn vrienden zijn ook imaginair.
Jewel we hebben sideboob gezien op 1 van die foto's!!!!

Edit: Kut ik dacht dat het over @Tomski ging.

Jewel we hebben sideboob gezien op 1 van die foto's!!!!

Edit: Kut ik dacht dat het over @Tomski ging.
een sideboob waarvan hij zei dat het hare buik was. Dat overtuigt me toch niet hoor. In principe weet ge waar de borsten van uw vrouw hangen en als ze op de buik hangen klasseer ik dat niet als een heet wijf, maar een gesmolten wijf.

een sideboob waarvan hij zei dat het hare buik was. Dat overtuigt me toch niet hoor. In principe weet ge waar de borsten van uw vrouw hangen en als ze op de buik hangen klasseer ik dat niet als een heet wijf, maar een gesmolten wijf.
Wasn't me.

Terug
Bovenaan