De buren van BeyondGaming

Hier 1 knappe buurvrouw. Single , geen kids , 30jaar en moet naar niks kijken. Heb er een goede band mee.
Heeft een jacuzzi in haar tuintje staan en blijkbaar heeft die daar na de laatste buurtbbq een triootje gehad met de overburen. Een koppel van 32jaar of zo. Die waren als laatste blijven hangen na de bbq en uiteindelijk met hun zatte botten in die jacuzzi belandt. En van't één komt 't ander.

Nu wist ze me gisteren te vertellen dat de man van dat koppel bij haar geweest was om z'n liefde te verklaren. Hij zag het niet meer zitten met z'n vrouw en wou een relatie beginnen met de (knappe) buurvrouw. Nu is die z'n vrouw dat te weten gekomen en daar van haren tak beginnen maken op straat. De knappe zegt dat ze helemaal geen interesse in die vent heeft en dat het voor haar een éénmalig ding was.
Begint die (minder knappe) te flippen en te roepen in het midden van de straat terwijl zijzelf eigenlijk de initiatiefneemster was van het hele avontuur.
De bomma links van mij wist niet wat ze hoorde.
Let the soap begin. 't Gaat nen hete zomer worden hier in't straat. Grijns .....

Heeft een jacuzzi in haar tuintje staan en blijkbaar heeft die daar na de laatste buurtbbq een triootje gehad met de overburen. Een koppel van 32jaar of zo. Die waren als laatste blijven hangen na de bbq en uiteindelijk met hun zatte botten in die jacuzzi belandt. En van't één komt 't ander.
Corona proof veronderstel ik :biglaugh:

Hier 1 knappe buurvrouw. Single , geen kids , 30jaar en moet naar niks kijken. Heb er een goede band mee.

Nu wist ze me gisteren te vertellen dat de man van dat koppel bij haar geweest was om z'n liefde te verklaren. Hij zag het niet meer zitten met z'n vrouw en wou een relatie beginnen met de (knappe) buurvrouw. Nu is die z'n vrouw dat te weten gekomen en daar van haren tak beginnen maken op straat. De knappe zegt dat ze helemaal geen interesse in die vent heeft en dat het voor haar een éénmalig ding was.
Begint die (minder knappe) te flippen en te roepen in het midden van de straat terwijl zijzelf eigenlijk de initiatiefneemster was van het hele avontuur.
De bomma links van mij wist niet wat ze hoorde.
Let the soap begin. 't Gaat nen hete zomer worden hier in't straat. Grijns .....
Klinkt als het scenario voor een slechte B-film... Hoewel we (mijn vriendin en ik) zelf wel wat gestoei met andere koppels kunnen appreciëren zou ik dat nooit met de buren doen. We hebben fijne buren maar fysiek aantrekkelijk vinden we ze niet... Nu, zelfs met knappe buren zou het niet gebeuren vanwege potentieel te ingewikkeld...

Ik had al een slecht gevoel bij onze buren (louche types op bezoek, man altijd snachts op zwier, constant auto's te koop) en deze week was het prijs : ineens 3 combi's voor de deur. Maar hij zat zogezegd al een week in Marokko, op bezoek bij familie.

Toen de politie op bezoek kwam voor een verklaring van ons heb ik hen ook gewoon verteld dat die de dag voordien gewoon nog thuis was. Blijkbaar was één van de wagens die hij verkocht had gebruikt bij een gewapende overval en wou men weten of hij bij de daders was.

Confirmation bias. Spijtig.
Ik ging dan toch eerder ‘nee meneer den agent, niks gezien, meneer den agent, sorry meneer den agent’ gezegd hebben of de volgende auto is gebruikt bij een ‘mysterieuze verdwijning’

Ik ging dan toch eerder ‘nee meneer den agent, niks gezien, meneer den agent, sorry meneer den agent’ gezegd hebben of de volgende auto is gebruikt bij een ‘mysterieuze verdwijning’
Ze wouden vooral weten of wij hem hadden gezien de laatste dagen en of de wagen effectief op zijn oprit had gestaan.

Overburen gaan blijkbaar binnenkort verhuizen (wsl een huis gekocht ergens anders(?)). Hadden het huis hier rechtover gehuurd voor een dikke 850 euro de laatste 2 jaar.
Wel geen garage en zelfs geen oprit of staanplaats. Hun 2 bedrijfswagens staan hier telkens op de openbare parkeerplekken.
Wel toffe mensen ze, niemand kent hun naam, en ze zijn alle werkdagen weg van 7u 's morgens tot pakweg 19u 's avonds. Ocharme dien hond die daar alle dagen vooraan aan't venster zit te staren :|
En als ze toch eens toevallig iemand tegen 't lijf zouden lopen, meestal kop in de grond en maken dat ze wegzijn oftewel een schuchter knikske :|

Overburen gaan blijkbaar binnenkort verhuizen (wsl een huis gekocht ergens anders(?)). Hadden het huis hier rechtover gehuurd voor een dikke 850 euro de laatste 2 jaar.
Wel geen garage en zelfs geen oprit of staanplaats. Hun 2 bedrijfswagens staan hier telkens op de openbare parkeerplekken.
Wel toffe mensen ze, niemand kent hun naam, en ze zijn alle werkdagen weg van 7u 's morgens tot pakweg 19u 's avonds. Ocharme dien hond die daar alle dagen vooraan aan't venster zit te staren :|
En als ze toch eens toevallig iemand tegen 't lijf zouden lopen, meestal kop in de grond en maken dat ze wegzijn oftewel een schuchter knikske :|
Hopelijk leukere buren dus binnenkort.
Hiernaast zijn ze ondertussen bijna elke dag aan 't werken om dat huis klaar te krijgen om te verhuren. Ik hoop op een jong gezin met kinderen rond de leeftijd van de onze 🤞.

mijn achterbuur die vaak hysterisch krijst als ze thuiskomt van werk, met haar 2 kleine kinderen ...., en haar man die nooit thuis is omdat die keiveel zelfstandige activiteit/werk heeft....

dan heb ik zo iets van: god wat ben ik blij met mijn (kinderloos) chill leventje.

Onze vorige buurvrouw was ook zo eentje. Ze is ons tijdens de verbouwingen ne keer of 2-3 onder ons kloten komen geven voor het lawaai (terecht, daar niet van), maar anders kreeg je daar zo goed als geen woord uit. Als we dan eens toevallig samen op de oprit kwamen kon je er 30 seconden iets uit krijgen voor ze in huis vluchtte.

Links van mij wonen er polen met stuk of vijf die naar hier komen om te werken. Voor de rest een super buurt kinderen spelen hier veel buiten en iedereen is bij iedereen welkom.
Trouwens twee BG leden in mijn straat.

Terug
Bovenaan