De buren van BeyondGaming

Na het lezen van al de verhalen heb ik appartementen uit de zoekfilter van immoweb gehaald :unsure:
Feitelijk hebt ge gelijk.

Ik ben echt blij dat ik een appartement nu gekocht heb, en niet wanneer ik grijs en versleten ben. Ik weet nu al dat ik niet meer van mijn leven in een appartement wil wonen.

Met buren moet ge gewoon geluk hebben of ge nu in een appartement woont of in een huis.

Ik ben opgegroeid in een sociaal appartement en wij hadden goede buren rondom ons (in alle richtingen :p).

Ik heb vier jaar in een huis gewoond en daar had ik een tijd drugsgebruikers als buren. Om 2.00 `s nachts hardcore en in de namiddag zat of onder invloed op elkaar staan roepen (de vrouw zelfs in haar ondergoed op straat e.d.). Zelfs in een chique wijk kunt ge lastige buren hebben.

En met alle metalfans die hier zitten (en de albums die ik hier gepromoot zie), kan ik me inbeelden dat sommige buren van BG ook twijfelen aan hun buur als de BG'er zijn plaat door zijn speakers knalt. :p

En met alle metalfans die hier zitten (en de albums die ik hier gepromoot zie), kan ik me inbeelden dat sommige buren van BG ook twijfelen aan hun buur als de BG'er zijn plaat door zijn speakers knalt. :p
Vorig jaar knalde mijn buur die recente remix van Alane van Wes vrij regelmatig door de boxen, dat is ook niet iets om vrolijk van te worden. :D

Hier zal dat vooral zijn als ik mijn elektrische gitaar inplug en het volume eens een beetje opendraai :unsure: .

Over het algemeen zelf niet al teveel last van mijn buren. Ik woon op een appartement, de slaapkamer hebben ze al 'zwevend' gebouwd, er grenst daar geen onder ruimte aan. Mijn onderburen zijn een relatief jong stel uit het Midden-Oosten, maar zijn zeer rustige mensen, behalve als ze bezoek hebben.

Aan de overkant van de blok daarentegen zit een 'marginaal' gezin, dat met haar vriend ,moeder én peuter onder één dak wonen en wiens hondjes altijd weglopen als de voordeur weer even openstaat. Als die beestje buiten zijn geraakt heeft heel de buurt het geweten, dat vrouwmens schreeuwt alles bij elkaar, maar dat kan die beestje niets boeien :unsure:

Vorig jaar knalde mijn buur die recente remix van Alane van Wes vrij regelmatig door de boxen, dat is ook niet iets om vrolijk van te worden. :D

Nu pas kan ik die reply zetten: Wes zou zich omdraaien in zijn graf moest ie dit lezen!

Een buur een beetje verder zit soms op zijn kat te roepen die overdag buiten mag lopen.
Dan hoort ge een minuut lang:
MUSTI
MUUSTII
MUUUUSSSSTTIIIII
MUSTI !!!!!!!
MUUUUUSTIIIEEEE

Hm… Wes is gisteren overleden… Waarde het zó beu?
Dat originele nummer kan ik nog wel pruimen, maar remixen zijn altijd zo verschrikkelijk. Altijd die dwangmatige impuls om overal zo'n generische "handjes in de lucht" EDM-beat onder te zwieren. Feelgoodmuziek in je strot geramd. Bah.

Onze buren zijn top mensen.

Onze nieuwbouw veroorzaakte wat inkijk en we zijn gaan voorstellen van een scherm of iets dergelijks te plaatsen langs onze kant. Maar ze hadden al op eigen initiatief nieuwe bomen besteld. Vijf weken later staan er 3 nieuwe Japanse esdoorns, elk 6 meter hoog. Zij geen last meer van onze inkijk, en wij zien op drie mooie bomen.

Top buurt dit.

Rijhuis hier in een super rustige straat. Zalige buren.

Buurvrouw langs mijn rechterkant, oude vrouw, zwaar racistisch, maar regelt alles voor mij. Ga daar regelmatig eens een fleske wijn opdrinken zodat ze tegen mij wat kan zagen over 'de bruin manne en het ander buitelands krapuul'. Dat terwijl haar nieuwe vriend "De Griek" (ne Griek, waarvan ik de naam ni weet) haar terras aan het schuren is ofzo. Ze noemt die ook zelf gewoon "De Griek" terwijl hij erbij staat.

Andere kant is een Afrikaanse familie met heel veel gezinsleden :unsure: Ik weet niet precies hoeveel eigenlijk. Maar als ge er Afrikaans uitziet en bij mij aanbelt dat ge uw sleutel bent vergeten, laat ik u gewoon binnen en laat ik u over het muurke klimmen, de ladder staat er gewoon klaar, omdat dat toch wel een paar keer in de maand prijs is. :unsure:

Mijn overbuurvrouw heb ik 2 weken geleden voor het eerst gezien. Is echt een heel schone vrouw van mijne leeftijd. Toevallig een klapke mee gedaan terwijl ik vanvoor aan m'n gevel wat zand aan het wegkeren was. Dat lichaam en die borsten dat daar opstaan. Holy fuck, ik was zwaar afgeleid, daar zal ik binnekort ook eens met een fleske wijn moeten binnenspringen. Het zag er wel een hele strenge uit, en van die paar minuten had ik de indruk dat het geen lachebekje was :unsure:
Woont er blijkbaar nog maar een half jaartje.

Laatst bewerkt:
Mijn overbuurvrouw heb ik 2 weken geleden voor het eerst gezien. Is echt een heel schone vrouw van mijne leeftijd. Toevallig een klapke mee gedaan terwijl ik vanvoor aan m'n gevel wat zand aan het wegkeren was. Dat lichaam en die borsten dat daar opstaan. Holy fuck, ik was zwaar afgeleid, daar zal ik binnekort ook eens met een fleske wijn moeten binnenspringen. Het zag er wel een hele strenge uit, en van die paar minuten had ik de indruk dat het geen lachebekje was :unsure:
Woont er blijkbaar nog maar een half jaartje.
Ik hoop voor jou dat hare vent niet opendoet om dat fleske wijn te ontvangen. Succes gewenst, niet geschoten is altijd mis zeker.

Waar blijft de post van een andere BGer van "er kwam hier ene aanpappen met mijn vrouw, dus ik heb zijn tanden kapot geklopt"??

Terug
Bovenaan