De beste mixtapes en (live)sets

Laatste maanden heel wat Farina mixes aan't luisteren. Legendarische House dj. Vooral zijn 30th Birthday @ Smartbar(1999) die ikzelf maar eens op YouTube moet smijten gezien hij ontbreekt.
Hij draaide in de Silo, sfeer was nog onwennig, hij smeet Jon Cutler 'It's Yours' op, daar not done om zo'n radiohitje te draaien op underground house event, maar het trok prompt in gang. Baas.
 
Jon Cutler 'It's Yours' op, daar not done om zo'n radiohitje te draaien op underground house event
In de woorden van Omar S, "It's Yours" is nu eens 100% House:love2:

Ik heb eigenlijk veel te weinig House feestjes gedaan. In het Gentse is er wel even een crew geweest die wel leuke dingen organiseerde(what's cooking?) maar ik was dan telkens 1 van de weinige zonder strak hemdje daar en werd dan om de 10 minuten aangesproken voor drugs. Dan maar drugs beginnen verkopen om toch maar een beetje op men gemak te zijn.
 
Ook in die sien: Yamo, organiseerde Defected events en Gratts, maakte onlangs een plaat met Robert Owens. Van de huidige generatie in België ken ik weinig namen die puur house doen; Ramioul ook onlangs een vinyltje uitgebracht, minder rauw wel. Een gast uit Aalst ben de naam kwijt meer discohouse.
 
Ook in die sien: Yamo, organiseerde Defected events en Gratts, maakte onlangs een plaat met Robert Owens. Van de huidige generatie in België ken ik weinig namen die puur house doen; Ramioul ook onlangs een vinyltje uitgebracht, minder rauw wel. Een gast uit Aalst ben de naam kwijt meer discohouse.
Yamo stelt ook de lineups samen voor Ostend Beach en wat openairs in Oostende en daarrond.
 
Laatste maanden heel wat Farina mixes aan't luisteren. Legendarische House dj. Vooral zijn 30th Birthday @ Smartbar(1999) die ikzelf maar eens op YouTube moet smijten gezien hij ontbreekt.

Maar ook heel de Mushroom Jazz serie is als Hip Hop liefhebber van de jaren 90 toch wel een gigantische mijlpaal zenne, wat een prachtige set is volume 4
Ben goed en al tien minuten ver in deze set, maar dit klinkt zo goed. :love:
Ik weet wat ik de komende dagen ga luisteren!
 
2 absolute grootmeesters b2b vanaf het 2e uur ongeveer, daarvoor is het eerste uur Mulero en 2e uur Mr. Sims
Mulero steenkoud als altijd, heeft toch echt wel ijs lopen door zijn aders. Ben warmt het geheel wel een beetje op maar gaat toch ook wel kouder als normaal. Fenomenale locatie ook, UNESCO koolmijn site te Essen. Pikt da'k deze gemist heb!

Top 5 favoriete Techno dj's iedereen?

1. Bone
2. Mills
3. Perc
4. Sims
5. Mulero

Mills word volgend jaar 60.. fuckin hell.
 
die fred again.. mix heb ik hier ook al eens op gezet. was wel zweten. boiler room meestal stevige mixen.
Is hier ook al een paar keer aangeboden op YT maar tot nu nog niet eerder op geklikt. Lekkere vibe daar ! En laatste nummer is weer een dikke voltreffer. Heb het wel voor die ethereal trance invloeden. Komt uit op Actual Life 3 binnenkort.
 

Zeker hoe hij vanaf 47:48 begint op te bouwen naar het absolute hoogtepunt op 49:35. :love: :drool:
En dit is dus waarom ik nog steeds compulsief setjes download. YouTube is nog steeds maf met copyright van tijd.
Al kan het ook de gebruiker zelf zijn gezien het de laatste jaren wel al terug wat verbeterd is.

Ondanks een hoop oppervlakkige foutjes nog steeds beter dan 90% van de gekochte DJ MAG top 100

And on that same note, nieuwste set van Jazzy Jeff voor Defected is ook weeral een schoontje:love:
 
And on that same note, nieuwste set van Jazzy Jeff voor Defected is ook weeral een schoontje:love:
Ik kende hem alleen maar van (het buitengegooid worden) in The Fresh Prince, maar de afgelopen maanden een paar setjes van hem beluisterd en damn die man kan draaien.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan