De beste mixtapes en (live)sets

Voor mij persoonlijk hangt er zoveel af van het moment zelf. Maar als er bij mij altijd iemand met kop & schouders boven de rest heeft uitgestoken, is het King Carl Cox. Verschillende genres door elkaar smijten, publiek aanvoelen.
En setjes zoals Satori, Stavroz, Viken Arman waar er een stevige live factor producing aan te pas komt.

Ik heb net zelf een setje online gesmeten van vorige week. Turntables buiten gezet op het terras van de lokale tennisclub en mij gewoon zonder meer wat geamuseerd.
Funky house, beetje ibiza erbij. Was lang geleden dat ik nog eens met de platen had gedraaid, soms is het ook eens te horen :)
Astemblieft
 
Laatst bewerkt:
Voor mij persoonlijk hangt er zoveel af van het moment zelf. Maar als er bij mij altijd iemand met kop & schouders boven de rest heeft uitgestoken, is het King Carl Cox. Verschillende genres door elkaar smijten, publiek aanvoelen.
En setjes zoals Satori, Stavroz, Viken Arman waar er een stevige live factor producing aan te pas komt.

Ik heb net zelf een setje online gesmeten van vorige week. Turntables buiten gezet op het terras van de lokale tennisclub en mij gewoon zonder meer wat geamuseerd.
Funky house, beetje ibiza erbij. Was lang geleden dat ik nog eens met de platen had gedraaid, soms is het ook eens te horen :)
Astemblieft

Eens doorgegaan snel, lekkere set wel.

//edit: Welke plaat is dat op 46:00 ?
 
wil ik ooit toch echt eens live zien, heerlijk wanneer em zijn fluit bovenhaalt:



Nu weet ik gelijk van waar uw ava komt. Heb van bovenstaande een set gezien op youtube in Kroatië, zalige set trouwens, had de beste geluidskwaliteit, en daarna sprong dat album 👌

Doet mij een beetje denken aan Mezerg, maar dan beter


//Edit: is gewoon de eerste link dat ge jad gepost lol, ik dacht dat ik uiteindelijk een andere set begonnen was :laugh:
 
Altijd fan geweest van de energieke techno setjes van Rush, hier eentje van al enige tijd geleden.

 
Laatst bewerkt:
@shiftyke @Gravetiet Hulde, bedankt voor het posten van die twee mixes. Heerlijk materiaal; vandaag meermaals moeten stoppen met werken om gewoon even te genieten van bepaalde fragmenten. Weer een hoop nummers ontdekt. :love:
 
Laatste maanden heel wat Farina mixes aan't luisteren. Legendarische House dj. Vooral zijn 30th Birthday @ Smartbar(1999) die ikzelf maar eens op YouTube moet smijten gezien hij ontbreekt.

Maar ook heel de Mushroom Jazz serie is als Hip Hop liefhebber van de jaren 90 toch wel een gigantische mijlpaal zenne, wat een prachtige set is volume 4
 
Terug
Bovenaan