De beste mixtapes en (live)sets

Amai toch blij dat ik mn sets altijd downloade 😜 toch leuk he alles exclusiever/moeilijker maken.

Jack Swift zn history of house and garage eens beluisteren dan..
Persoonlijk vind ik er enkele toch wel beter dan Gurley maar absolute top uiteraard
 
Jammer om te horen van die FACT mixes, geven ze een reden? Dat was toch een serieus archief.
Gelukkig ben ik gewoon scheel en zo scheef als iets en is er niets van waar. Was via oude pc aan het kijken welke niet logged op mijn standaard sc profiel en via duck duck go aan het searchen en zoietwat te snel conclusies getrokken, mijn excuses! 😅
Onderstaande set bevat het verzameld werk van Steve Gurley (ex Foul Play), waarschijnlijk de beste Garage artiest/producer ooit?
Toegeven dat de naam mij onbekend is. Het is een genre waar ik meestal maar met 1 oor heb naar geluisterd maar telkens wel erg leuke dingen in heb gehoord. Veel compilaties en voornamelijk setjes dus, Conducta, Spooky etc. Ken relatief wat anthems maar de producers of tracknamen erachter is wat anders. Super dikke set wel dat je hebt gepost, pak meer afgerond dan de meeste dingen die ik ken.
 
Op boiler room Dj EZ (als je die live kunt zien zeker doen.. Wat een eindbaas) ,Wookie, El-B, sunship en ik dacht dat Dj Luck and Mc Neat😍 ook eens hadden gedraaid.. is al een eind geleden maar allen echt goden.. Er is een naam die me ontglipt die niet zou mogen ontbreken 😣
Leuke aan garage is de MCs weten wanneer ze moeten zwijgen.

Ah gevonden. Noodles

Geen mix maar toch quasi mijn favoriet (als ik echt moet kiezen)
 
Krijgt ook altijd de hele zaal mee. Echt ongeloofelijk. Live gezien tijdens Get Darker vs DnB arena. Wat. Een. Avond.
Vind wel nergens de sets terug. Nochtans overtuigd dat die ergens online stonden, enorm jammer. Youngsta kan dat ook zo goed dat beat jugglen
Edit:
deze niet de andere in Cable
😁😁😁 RC1 soundsystem btw 😁😁😁
 
Laatst bewerkt:
EZ wat een baas! :bow::bow: Elke set die je vindt van hem online is pure fun.

mirReN: die Jack Swift set is ook echt nice: alle klassiekers achter mekaar. :love2:
 
Iemand die nog de podcasts van mixmag/fact/RA en soortgelijken volgt en enkele van afgelopen paar jaar kan aanbevelen? Gelijk welk genre als het maar kwalitatief is.
 
Iemand die nog de podcasts van mixmag/fact/RA en soortgelijken volgt en enkele van afgelopen paar jaar kan aanbevelen? Gelijk welk genre als het maar kwalitatief is.
Echt teveel om op te noemen :D

Heel recent vond ik Laurine heel goed, nononsense setje:

RA goes Japan:

Enkele Detroit setjes:


Summertime vibes:

Deze weirdness zeker niet te vergeten!

...
 
Doe maar hoor, hoe meer hoe beter. Soichi Terada is een baas. Awesome tapes ook altijd de moeite.. zoek vooral laatste 3-5 jaar
 
Terug
Bovenaan