Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het enige waar hij momenteel wakker van ligt is zijn eigen centjes. Dus als morgen de golfstaten alle contracten met de VS op 'on hold' plaatsen, dan zal het Trump wel iets kunnen schelen (want dan verliest hij zelf veel geld).Maar Trump ligt daar niet wakker van. Trump on rising gas prices during Iran operation: 'If they rise, they rise'
In Moskou door een raam, in Washington voor een bus..Hegseth is de volgende die door Trump onder de bus wordt gegooid als de Iranoorlog iets te lang blijft duren.
Ook een groot Jerusalemkruis op zijn borst.Geen verrassing natuurlijk voor iemand met een "Deus Vult" tattoo.
Er zijn geen boots on the ground en lijkt mij ook niet dat die er gaan komen.Ik vraag mij hoe langer hoe meer af of dit Trump zijn Vietnam gaat worden.
Leavitt wou gisteren draft zelfs al niet uitsluiten. Ga er maar van uit dat met Trump alle opties op tafel liggen. Zeker omdat er geen strategie is, nul. Ze hebben echt geen idee wat ze aan het doen zijn, er is geen eenduidig doel. Zelfs die regimewissel wordt continu tegengesproken.Er zijn geen boots on the ground en lijkt mij ook niet dat die er gaan komen.
In die zin is USA nog altijd non-committed en blijft het bij bombardementen en een ondersteuning aan oppositie en oproep om intern het regime te doen wankelen. Ik snap nog altijd niet wat het einddoel is trouwens... ok, een regime verandering.. dan wat? Lijkt mij dat Israel daar het meeste mee te winnen heeft.
Hij gaat een gigantische puinhoop achterlaten in Iran sure, worst case scenario (voor de Iraniërs ) is een failed state zoals Libie waar clans onderling vechten voor macht.
Maar Trump heeft al meermaals bewezen dat de morele optics hem geen moer uitmaken, zolang hij er maar beter van wordt.
De midterms van dit najaar gaan ook voor Trump zijn buitenlandbeleid bepalend zijn want nu lijkt niks of niemand (ook de Dems niet want vleugellam) hem in de weg te staan
Je snapt The Art of the Deal gewoon niet. Kom, geef maar toe…Leavitt wou gisteren draft zelfs al niet uitsluiten. Ga er maar van uit dat met Trump alle opties op tafel liggen. Zeker omdat er geen strategie is, nul. Ze hebben echt geen idee wat ze aan het doen zijn, er is geen eenduidig doel. Zelfs die regimewissel wordt continu tegengesproken.
Daar geloof ik hem wel in.Oorlog gaat snel voorbij zijn, zegt Donnie. Ze liggen serieus voor op schema.
Right!
Daar geloof ik hem wel in.
De Amerikaanse bevolking begint te merken dat de prijzen stijgen en dat zou zo maar eens tegen hem kunnen keren.
Ik zie hem een dezer dagen zich volledig terugtrekken uit Iran. De oude leider is dood, de nieuwe leider krijgt geen erkenning van Donnie.
Heel wat schade aangebracht in Iran door bombardementen.
Genoeg voor hem om een overwinning te claimen en het land achter te laten in chaos, maar dat laatste zal hem een zorg zijn.
En wat ga je dan claimen dat je gedaan hebt ? We hebben 50mrd bommen gedropt op Iran en nu hebben we een sjarel op een stoel zitten die daar nog 20y zal zitten ipv een pe die bijna omvalt.
En we hebben Rusland een zak geld gegeven.
En we hebben alle strategische stocks aan raketten erdoor gejaagd.
En we hebben bereikt: XXX
En je moet met 2 zijn om te stoppen. Donald kan zeggen dat ze stoppen. Als Iran nog 6mnd lang raketten naar links en rechts knalt, blijft het dolle pret.
- Severe degradation of Iran’s offensive missile arsenal, production capabilities, and other infrastructure to prevent Iran from ever acquiring nuclear weapons.
Als Trump met macht de Straat van Hormuz wil gaan bezetten, zal die route wel gevoeliger worden voor terreur en welke rederij wil zijn dure schepen daar aan blootstellen, laat staan kunnen verzekeren?Als Trump het echt wil kan hij handelsroutes bezetten in Hormuz, Panamakanaal (en Groenland, als die woke ex-vikingen het willen begrijpen tenminste).

Maar hij raakt zijn eigen bevolking net wel, de prijzen voor energieproducten stijgen overal, ook voor de gewone Amerikaan. En wanneer energieproducten duurder worden, worden vele zaken duurder! Ook in Amerika.China domineert de US op veel vlakken maar als het er op aankomt moet je een vuist durven slaan op the global stage zonder dat de eigen bevolking (& corrupte legerleiders bij Xi) en je partners zich tegen je keren. Donnie is de king op dat vlak: hij komt overal mee weg. Voorspelde aanval op Taiwan is nog niet voor direct.
Een conflict dat hij in één dag ging stoppenOekraïne steunen leidde ook tot hogere prijzen. Mexico, Canada, bijna de hele EU,... hebben al lang geen verhaal meer tegen China; Denemarken kan beter de USA vrije doorgang geven aan de Noordpool. Khameini Jr. z'n kop gaat er af als die weer dwars ligt.

De beurs staat hoog ...Wat ik me afvraag: heeft Trump II nu eigenlijk al iets noemenswaardig gedaan op positief vlak voor de gewone mens?