Idem. Op persoonlijk vlak piekten de stresslevels al, maar de staat van de wereld helpt echt niet. Het ziet er gewoon echt niet goed uit.Dit vooral. Dit weegt echt massa's op mijn gemoed/humeur.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem. Op persoonlijk vlak piekten de stresslevels al, maar de staat van de wereld helpt echt niet. Het ziet er gewoon echt niet goed uit.Dit vooral. Dit weegt echt massa's op mijn gemoed/humeur.
ik zie hem nog president van Venezuela blijven als hij geen president van US meer isIk zie Trump dit nog aanpassen op Wikipedia![]()
Het is zodanig erg geworden dat een burgeroorlog in de VS misschien nog de beste oplossing is, liefst beperkt tot de VS dan.Idem. Op persoonlijk vlak piekten de stresslevels al, maar de staat van de wereld helpt echt niet. Het ziet er gewoon echt niet goed uit.
November wordt sowieso heel belangrijk. Niet alleen owv de meerderheid in het huis en richting wetgeving etc, maar ook gewoon richting de verkiezingen daarna. Ik acht dat sujet in staat om de poging te wagen voor een derde termijn te gaan en dan is het redelijk belangrijk dat de republikeinen een beetje in de touwen hangen.In verband met de midterms die er aan komen: Trump Regrets Not Seizing Voting Machines After 2020 Election
Je ziet nu al aankomen dat hij in November bij tegenvallende resultaten wel zulke zaken gaat proberen.
Hoeveel kost die balzaal ook weer in het witte huis?Heeft nog lang geduurd, maar Trump kon Powell (Federal Reserve) niet ontslaan, dus doet hij het op zijn andere gekende manier, vervolgen.
Ik zie stilaan ook niet meer in hoe deze man en zijn kornuiten op een geweldloze manier gestopt kunnen worden.Het is zodanig erg geworden dat een burgeroorlog in de VS misschien nog de beste oplossing is, liefst beperkt tot de VS dan.
Ik zie Trump zich er ook niet bij neerleggen moest hij de midterms verkiezingen verliezen. Hij zal dan wel blijven beweren dat ze vervalst zijn.
Is ook de enige haalbare manier om met de staatsschuld om te gaan. Er zijn zover ik weet 3 opties:Trump wilt de geldkraan open zetten, met als gevolg dat aandelen zullen stijgen in $ waarde maar dat de $ zelf zal veel van zijn waarde verliezen, en niet meer relevant gaat zijn als reserve currency op den duur.
Schumer en Jeffries, die twee zijn de hoofdoorzaken van het makke verzet. Beide mogen vervangen worden wat mij betreft.Zolang Schumer de spreekbuis is van de Democraten
Hij zal dan wel blijven beweren dat ze vervalst zijn.
Stel u gewoon in vraag... wat ga JIJ (viperHD) eraan kunnen veranderen? Hoogstwss niets. Buiten er u wat in opjagen. Daarentegen haal je enorm veel informatie uit reddit topics en andere fora waar de mensen er wel iets kunnen aan doen (amerikaanse stemmers) en een uitgesproken mening hebben of toch alles aan doen om hun partij in een goed daglicht te stellen en de andere des duivels voor te stellen.Het is dat dat me ook zo moedeloos maakt. Het is ook constant hetzelfde, elke dag opnieuw. Elke dag de flagrante leugens, elke dag het riedeltje dat Links de oorzaak is, elke dat het riedeltje hoe great hij wel niet is, elke dag een loopje nemen met de relevante wetten en er mee wegkomen enz...enz... maar ook, erger nog, elke dag weer posts moeten lezen van mensen die daar compleet in meegaan. Zoals sommigen hierboven ook al zeiden is het gewoon heel slecht voor je gemoedstoestand. Eigenlijk zou ik ook beter gewoon mijn Facebook sluiten en hier op BG de Trump-forums vermijden.
Het probleem is ook dat ze daar al zover afgegleden zijn dat het niet meer op een normale manier zal goedkomen. Je zit met een overheid die gewoon zoveel macht heeft dat geen enkele groep die er nog iets kan aan doen, het effectief ook nog durft of zelfs kan te doen: rechters, politici, wetenschappers, etc... Je mag dan ook al een hoop Amerikanen hebben die tot het inzicht gekomen zijn waar ze voor gestemd hebben, het kalf is gewoon verdronken. Ik ga een beetje een vreemde vergelijking maken, maar dit is zoals de brand in Crans-Montana. De brand is Trump & co, en dan heb je nog altijd een hoop volk dat blijft staan kijken en joelen, niet besefende hoe ernstig het is, tot het gewoon veel te laat is om het nog te fixen.
Ik zie het overigens ook op mijn werk. Ik werk voor een Amerikaanse multinational, die ook maatschappelijke verdienste altijd hoog in het vaandel droeg. Sinds een jaar is daar bijna niets meer van te merken, simpelweg omdat er constant allerlei dreigementen van Trump boven de onderneming hangen, en bottomline het gewoon de aandeelhouders zijn die belangrijkst zijn en dus de business gewoon altijd de veiligste optie (ifv Trump dreigementen) kiest.
ALS er al mid-terms zijn, enJe kan alleen maar hopen dat hij de midterms verliest, en dat het allemaal een beetje correct verloopt, voor het kalf helemaal is verdronken.
Ik vind dit, met alle respect, een beetje simplistisch voorgesteld. Uiteraard is het waar dat wij Belgen niets kunnen doen aan wat Trump allemaal aan het uitspoken is, maar we worden hier elke dag bedolven onder de berichten die weer maar eens gaan over het volgende dieptepunt dat bereikt is. Dat de president van de VS openlijk flirt met het binnenvallen van een NAVO-lid en elke week flip-flopt over of hij de EU nog wil steunen in de oorlog tegen Rusland, is al erg genoeg. Dat heeft namelijk rechtstreeks effect op ons. Het is nogal moeilijk om daarvoor de ogen te sluiten.Stel u gewoon in vraag... wat ga JIJ (viperHD) eraan kunnen veranderen? Hoogstwss niets. Buiten er u wat in opjagen. Daarentegen haal je enorm veel informatie uit reddit topics en andere fora waar de mensen er wel iets kunnen aan doen (amerikaanse stemmers) en een uitgesproken mening hebben of toch alles aan doen om hun partij in een goed daglicht te stellen en de andere des duivels voor te stellen.
Tuurlijk geen 2/3, en ook de senaat wellicht helemaal niet zelfs. Maar er is een gewone meerderheid nodig om hem een beetje af te blokken.ALS er al mid-terms zijn, en
ALS ze al eerlijk verlopen,
dan nog zal het niet veel helpen.
Slechts 22 van de 53 Republikeinse seats komen beschikbaar. Meerderheid daarvan voorspelt men nog altijd voor Republikeinen. Democraten gaan quasi nooit de 2/3e meerderheid van krijgen om Trump af te zetten.
En dan zit je nog altijd met het Republikeinse hoog-gerechtshof ...
De aanklachten op zich creëeren al een 'chilling effect', waardoor mensen en instituten steeds vaker voor Trump gaan plooien, ook als ze in de rechtbank verworpen worden.Ik heb nu niet zoveel schrik voor Jpow. Die man heeft zich omringd met de beste advocaten om hem te verdedigen. De aanklacht tegen Comey (door wie Trump nota bene in 2016 waarschijnlijke gewonnen heeft) is ook snel afgewezen door een rechter
Hopelijk reageren de markten ook negatief binnen 10 minuten