Général Zantas
Well-known member
Huh, we gaan nog moeten hopen op OverExtension in real life. Venezuela, Cuba, Groenland, Iran, Syrië, Yemen, Afrika, China, Colombië. Ze gaan niet alles en overal iedereen onder de knoet kunnen houden, toch... toch?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The German government has sharply rejected claims by the US health secretary, Robert F Kennedy Jr, that doctors in Germany have faced legal action for issuing vaccine and mask exemptions during the Covid-19 pandemic.
“The statements made by the US secretary of health are completely unfounded, factually incorrect, and must be rejected,” Germany’s health minister, Nina Warken, said in a strongly worded statement released late on Saturday.
In a video posted on X, Kennedy, a longtime vaccine sceptic, said he had written a letter to Warken calling for an “end to politically motivated prosecutions”. He provided no sources for his claims and misspelled Warken’s name as “Workin”.
Kennedy alleged the government was “limiting people’s abilities to act on their own convictions when they face medical decisions”, accusing it of “violating the sacred patient-physician relationship” and of making doctors “enforcers of state policies”.
En wederom lijkt hij nog wat meer op zijn idool Poetin.Heeft nog lang geduurd, maar Trump kon Powell (Federal Reserve) niet ontslaan, dus doet hij het op zijn andere gekende manier, vervolgen.
Kzou zo precies bij de renovatie eerst de ramen laten installeren. Het gelijkvloers kan nog wat uitgesteld worden natuurlijk.En wederom lijkt hij nog wat meer op zijn idool Poetin.
De afbraak van de EU is begonnen, op alle gebied.Fake news zelf geloven, of gewoon doen alsof om mee te huilen met de nieuwe "agenda" dat de EU een probleem heeft met vrijheid van meningsuiting, wie zal het zeggen: https://www.theguardian.com/us-news...ms-about-covid-vaccine-exemption-prosecutions
Pure zelfdestructie.Heeft nog lang geduurd, maar Trump kon Powell (Federal Reserve) niet ontslaan, dus doet hij het op zijn andere gekende manier, vervolgen.
En waar komt die zich eigenlijk mee moeien (los van het feit dat ie meegaat in dergelijke leugens)?Fake news zelf geloven, of gewoon doen alsof om mee te huilen met de nieuwe "agenda" dat de EU een probleem heeft met vrijheid van meningsuiting, wie zal het zeggen: https://www.theguardian.com/us-news...ms-about-covid-vaccine-exemption-prosecutions
Toen ik destijds even in de VS woonde, het jaar dat Trump de eerste keer verkozen raakte, in een democratisch bolwerk dan nog, geraakte ik eens aan de praat (via TinderDe afbraak van de EU is begonnen, op alle gebied.
Dreigen met land te annexeren, financieren van extreme partijen, anti-vaxxers (die uiteraard anti-EU zijn) tegemoet komen, ... .
Kan er iemand dit een halt toeroepen aub? Deze tijdslijn is enorm uitputtend aan het worden en het dreigt onze vooruitgang op allerlei gebied (financieel, wetenschap, globaal/EU/NAVO, ...) teniet te doen.
) met wat men nu iemand van MAGA zou noemen. Ik vond het redelijk vreemd om van haar allerlei "feiten" te horen over Europa die ik -volgens haar- natuurlijk miste door propaganda. Toen ging het over migratie en eigenlijk de replacement theory, en hoe de overheid een agenda had om blanken te laten verdwijnen.Lijkt me gewoon zoiets om de eigen kiezers mee te paaien die dat allemaal geloven.En waar komt die zich eigenlijk mee moeien (los van het feit dat ie meegaat in dergelijke leugens)?
Powell heeft ondertussen geantwoord in een 2 minuten durende video.Heeft nog lang geduurd, maar Trump kon Powell (Federal Reserve) niet ontslaan, dus doet hij het op zijn andere gekende manier, vervolgen.

Dit vooral. Dit weegt echt massa's op mijn gemoed/humeur.De afbraak van de EU is begonnen, op alle gebied.
Dreigen met land te annexeren, financieren van extreme partijen, anti-vaxxers (die uiteraard anti-EU zijn) tegemoet komen, ... .
Kan er iemand dit een halt toeroepen aub? Deze tijdslijn is enorm uitputtend aan het worden en het dreigt onze vooruitgang op allerlei gebied (financieel, wetenschap, globaal/EU/NAVO, ...) teniet te doen.
Trump wilt de geldkraan open zetten, met als gevolg dat aandelen zullen stijgen in $ waarde maar dat de $ zelf zal veel van zijn waarde verliezen, en niet meer relevant gaat zijn als reserve currency op den duur.Powell heeft ondertussen geantwoord in een 2 minuten durende video.
Dat klinkt zoals de aankondiging van het einde van de onafhankelijkheid van de Central Bank.
Weeral het korte termijn denken van TrumpTrump wilt de geldkraan open zetten, met als gevolg dat aandelen zullen stijgen in $ waarde maar dat de $ zelf zal veel van zijn waarde verliezen, en niet meer relevant gaat zijn als reserve currency op den duur.

Dat, en ze proberen consumer spending omhoog te krijgen. Zie ook zijn onnozele riedel over die interest rate cap op kredietkaarten. Idem voor die rate cuts die hij per se wil, lagere rate cuts zijn niet alleen goed voor de beurs.Trump wilt de geldkraan open zetten, met als gevolg dat aandelen zullen stijgen in $ waarde maar dat de $ zelf zal veel van zijn waarde verliezen, en niet meer relevant gaat zijn als reserve currency op den duur.

Ik zie Trump dit nog aanpassen op WikipediaEn nu heeft hij zichzelf gekroond to "Acting president of Venzuela".
Diplomatie boven alles
![]()

Ze zijn toch ook goed op weg om de US af te breken tot de bananenrepubliek. De stortvloed aan bullshit is de laatste tijd nog moeilijk om bij te houden. Ik vraag mij af hoe de wetenschappers in de VS zich moeten voelen.De afbraak van de EU is begonnen, op alle gebied.