Renegadexxripxx
Well-known member
Kwinkslag. Hij beschouwt zich nu echt gene paus hoor...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwinkslag. Hij beschouwt zich nu echt gene paus hoor...
(of een god van iets .
. )Maar hij gelooft wel oprecht dat God zijn leven gered heeft doordat die kogel hem enkel in zijn oor geraakt heeft en hij daardoor uitverkoren is. Dat heeft hij ook in zijn acceptance speech gezegd. God saved me for a reason!Kwinkslag. Hij beschouwt zich nu echt gene paus hoor...
Enkele jaren terug zou niemand dit serieus opnemen, nu is er altijd de twijfel of de leden van de Trumpsekte al zo ver heen zijn.Ik weet écht niet meer of die tweet van Graham nu ironisch moet gelezen worden. Zo ver zijn we dus al heen.
Anderzijds: elke nadeel heeft ook voordelen - kijk maar hoe de houding van landen aan het wijzigen is - VS ziet zijn Goden - status onder druk staan, Europa doet zowaar een poging om ook zelf eens iets te doen, zelfs Rusland heeft Trump een uppercut gegeven m.b.t. de rol van de VS in de vredesonderhandelingen.Hoe kan je nog vertrouwen in de politiek hebben als zulke figuren verkozen geraken.
Dit komt ervan als populisten zonder moraal de dans mogen leiden.Hoe kan je nog vertrouwen in de politiek hebben als zulke figuren verkozen geraken.
Trump wordt paus, want anders krijgt het Vaticaan een verhoging van de tarrifs tot 200% op alle bijbels, kaarsen en paternosters!Ik weet écht niet meer of die tweet van Graham nu ironisch moet gelezen worden. Zo ver zijn we dus al heen.
Hij zou opgestapt zijn, niet ontslagen.Trump heeft blijkbaar Mike Waltz ontslagen.
Hij zou opgestapt zijn, niet ontslagen.
![]()
VS halen Venezolaanse interim-president van sanctielijst
Volg alle updates rond de Amerikaanse aanval op Venezuela in deze liveblog.www.hln.be