Het zou niet de eerste keer zijn dat Trump steun, voor staten die niet voor hem hebben gestemd, wil inhouden...Ook sprake van de steun voor de bosbranden te stoppen, of clickbait...
Persoon boven land.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zou niet de eerste keer zijn dat Trump steun, voor staten die niet voor hem hebben gestemd, wil inhouden...Ook sprake van de steun voor de bosbranden te stoppen, of clickbait...
mueller rapport vergeten? Dat steekspelletje tussen de democraten en republikeinen is al een hele tijd bezig hoor.
Trump II gaat gevaarlijker zijn. Waar hij nog in de eerste termijn er letterlijk in het presidentschap ingerold is is hij nu wat meer gepokt en gemazeld. Je ziet dat het uitzetten van pionnen veel verder gaat dan in de eerste termijn.
En dan stel ik me de vraag of het wel tactisch een goede zet was om trump kapot te willen maken. De machtsverhoudingen in de US zijn daardoor volgens mij intern uitgehold. Je hebt nu de loyalisten die op post zitten en er gaat volgens mij weinig interne tegenwerking zijn wat je in 2016-2020 wel nog zag. Hoeveel mensen heeft hij toen niet de laan uitgestuurd.
- Hoe hij met mensen omgaat (gaan werken in McDonalds etc en hoe dit werkelijk sympatiek over komt)
Als je langs democratische kant staat vind je dat hij amper aangepakt is, sta je langs de andere kant van het politieke spectrum dan is hij te hard aangepakt. Dat is nu eenmaal de gepolariseerde realiteit in de US. Ik weet nu niet goed wat die geklopte vrouw erbij komt doen.Sorry, 'Trump kapot te willen maken' ? Ze hebben hem amper aangepakt voor zijn crimineel gedrag! Die man had gewoon nu in de gevangenis moeten zitten in plaats van het witte huis. Verder is dat de schuld bij de geklopte vrouw leggen: "Tja het is eigenlijk wel jouw schuld dat hij je slaat, je had hem maar niet moeten tegenspreken." Nee, het probleem hier is niet dat Trump werd onderzocht voor de criminele feiten die hij heeft gepleegd, het probleem is dat hij een crimineel is.
Ik geef F-s wel een stuk gelijk.- Anti-woke
- (..)
- Het land was in behoorlijk goede conditie na 3 jaar Trump, dan sloeg covid toe maar de beurzen herstelden zich zeer snel onder Trump
Trump is als een traag werkend gif dat, onopgemerkt, alles ondermijnen totdat de schade onherstelbaar is. Het ergste : all ego driven.
Als je langs democratische kant staat vind je dat hij amper aangepakt is, sta je langs de andere kant van het politieke spectrum dan is hij te hard aangepakt. Dat is nu eenmaal de gepolariseerde realiteit in de US. Ik weet nu niet goed wat die geklopte vrouw erbij komt doen.
De democraten hebben alles gedaan wat ze konden, binnen de traditionele politieke regels. Maar dat werkt niet tegen iemand die buiten die normen opereert.Sorry, 'Trump kapot te willen maken' ? Ze hebben hem amper aangepakt voor zijn crimineel gedrag! Die man had gewoon nu in de gevangenis moeten zitten in plaats van het witte huis. Verder is dat de schuld bij de geklopte vrouw leggen: "Tja het is eigenlijk wel jouw schuld dat hij je slaat, je had hem maar niet moeten tegenspreken." Nee, het probleem hier is niet dat Trump werd onderzocht voor de criminele feiten die hij heeft gepleegd, het probleem is dat hij een crimineel is.
Het is extra sad, maar ik heb zelf al de bedenking gemaakt we daar misschien net blij over mogen zijn. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een Hitler heeft hij geen 'masterplan' voor een nieuwe wereldorde. Het is meer een Caesar dan een fascist. Vraag is dan, komt er een Augustus na Trump of houdt het systeem na Trump stand.Trump is als een traag werkend gif dat, onopgemerkt, alles ondermijnen totdat de schade onherstelbaar is. Het ergste : all ego driven.
De Trump-voorstanders in België die ik ken vallen eigenlijk op te delen in een aantal categorieën.Ben benieuwd of er eigenlijk iemand hier Pro Trump is en mij kan uitleggen wat er zo goed is aan die vent
Vind ik een goeie. Na vier jaar waarin media steeds voorzichtiger en voorzichtiger geworden zijn, de NYT die een belachelijk bothsideism-beleid is beginnen aanhangen, zien we het resultaat: In plaats van naar elkaar toe te groeien zijn extreme rechtse opvattingen gewoon steeds verder genormaliseerd geraakt. Dus de toenadering is steeds vanuit het centrum gekomen, terwijl rechts en extreem rechts heel de tijd op hun plaats zijn blijven zitten. Dus nee, sorry, ik ga in elk geval niet 'milder' zijn voor idiotie uit extreemrechtse hoek om het te proberen 'te begrijpen' waarom ze steevast zo'n domme dingen blijven zeggen.Sorry, hoor maar wat is er met deze topic aan het gebeuren?
Elk ongeverifieerd artikel of reddit post wordt hier gepost om zich te verkneukelen als het iets negatiefs is.
Degenen die hier ook maar iets pro-Trump posten worden door een deel hier weggezet als intellectueel inferieur, gelooft zogezegd nog in Sinterklaas of is een trol.
77 miljoen Amerikanen zijn voor sommigen ook gewoon allemaal dommeriken.
Enfin, gewoon een heel deel van de stijl van “discussiëren”… Allee jongens, we kunnen toch nog op een beetje een deftige manier proberen elkaars kant te zien?
Of ligt dat nu echt aan mij?
Ik noem 57 geen trol vanwege die ene post, maar van de posts die hij al jaren op het forum plaatst. Is gewoon getrol (hoop ik althans).Sorry, hoor maar wat is er met deze topic aan het gebeuren?
Elk ongeverifieerd artikel of reddit post wordt hier gepost om zich te verkneukelen als het iets negatiefs is.
Degenen die hier ook maar iets pro-Trump posten worden door een deel hier weggezet als intellectueel inferieur, gelooft zogezegd nog in Sinterklaas of is een trol.
Enfin, gewoon een heel deel van de stijl van “discussiëren”… Allee jongens, we kunnen toch nog op een beetje een deftige manier proberen elkaars kant te zien?
De democraten hebben alles gedaan wat ze konden, binnen de traditionele politieke regels. Maar dat werkt niet tegen iemand die buiten die normen opereert.
Ik denk dat @kay-gell bedoelt dat er nogal veel op de man wordt gespeeld? Ik ben het bv. ook totaal oneens met @Five-seveN zijn post maar uitlachemoji's zijn op P&A al niet toegelaten, om maar iets aan te halen.Vind ik een goeie. Na vier jaar waarin media steeds voorzichtiger en voorzichtiger geworden zijn, de NYT die een belachelijk bothsideism-beleid is beginnen aanhangen, zien we het resultaat: In plaats van naar elkaar toe te groeien zijn extreme rechtse opvattingen gewoon steeds verder genormaliseerd geraakt. Dus de toenadering is steeds vanuit het centrum gekomen, terwijl rechts en extreem rechts heel de tijd op hun plaats zijn blijven zitten. Dus nee, sorry, ik ga in elk geval niet 'milder' zijn voor idiotie uit extreemrechtse hoek om het te proberen 'te begrijpen' waarom ze steevast zo'n domme dingen blijven zeggen.
Het is net na 10u de dag erna, je kan van de moderatie nu ook niet verwachten dat ze nu al ingrijpen op (reacties op) een post die 's avonds laat is gezet. Maar leuk dat iedereen het nut van moderatie inziet.Ik denk dat @kay-gell bedoelt dat er nogal veel op de man wordt gespeeld? Ik ben het bv. ook totaal oneens met @Five-seveN zijn post maar uitlachemoji's zijn op P&A al niet toegelaten, om maar iets aan te halen.
Ze hadden nog wel een aantal dingen kunnen doen doen dat ze niet gedaan hebben.De democraten hebben alles gedaan wat ze konden, binnen de traditionele politieke regels. Maar dat werkt niet tegen iemand die buiten die normen opereert.
Ik geloof toch nog graag dat we van hieruit objectiever kunnen oordelen over deze extreme evoluties.Sorry, hoor maar wat is er met deze topic aan het gebeuren?
Ik denk dat @kay-gell bedoelt dat er nogal veel op de man wordt gespeeld? Ik ben het bv. ook totaal oneens met @Five-seveN zijn post maar uitlachemoji's zijn op P&A al niet toegelaten, om maar iets aan te halen.