Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
States can’t ban so-called conversion therapy, aimed at changing a minor’s sexual orientation or gender identity, the Supreme Court has ruled
Feit dat Trump hier zo over rant zegt dat hier zijn echte prioriteiten liggen. Ik denk dat hij gewoon gaat verder bouwen.Trumps begeerde project om een balzaal toe te voegen aan het Witte Huis is gestopt door een rechter:
![]()
Trump woest om stilleggen van bouw balzaal Witte Huis: ‘Dit slaat toch helemaal nergens op?’
Een Amerikaanse rechter heeft de bouw van een balzaal in het Witte Huis tijdelijk stilgelegd. Het is het prestigeproject van 400 miljoen dollar (346 miljoen euro) van Donald Trump. De Amerikaanse president reageert woedend op het besluit.www.ad.nl
Zijn reactie is een heel lange post waar hij allerlei beledigingen toewerpt naar anderen toe:
Ik betwijfel dat Trump het zal herstellen naar oorspronkelijke vorm, na een paar beroepen gewoon voort doen.
Laten we terugkeren naar de Middeleeuwen!En in ander USA nieuws, passend in Trumps (en project 2025) narratief, heeft de Supreme court een precedent gezet dat conversion therapy (waar ze van lgbqt personen terug echte hetero's maken) bij minderjarigen terug in gang gaat steken.
Dat is niet minder dan misdadig gezien de bewezen schade dit soort zaken aanricht bij de slachtoffers.
Een deel van de steun voor de Republikeinen en Trump specifiek komt uit Evangelistische hoek (zie ook creepy foto's waar men met Trump bid als de nieuwe messias). Dat is exact wat die mensen willen.En in ander USA nieuws, passend in Trumps (en project 2025) narratief, heeft de Supreme court een precedent gezet dat conversion therapy (waar ze van lgbqt personen terug echte hetero's maken) bij minderjarigen terug in gang gaat steken.
Klopt, is ook de strekking van Vance als ik mij niet vergis.Een deel van de steun voor de Republikeinen en Trump specifiek komt uit Evangelistische hoek (zie ook creepy foto's waar men met Trump bid als de nieuwe messias). Dat is exact wat die mensen willen.
Een deel van de steun voor de Republikeinen en Trump specifiek komt uit Evangelistische hoek (zie ook creepy foto's waar men met Trump bid als de nieuwe messias). Dat is exact wat die mensen willen.
Voor mij is dit zo'n minder gekende maar angstaanjagende kant aan Amerikaanse samenleving, die nu heel prominent is door Trump:Klopt, is ook de strekking van Vance als ik mij niet vergis.
Die zijn bijna even radicaal als het regime in Iran waartegen hij vecht.Voor mij is dit zo'n minder gekende maar angstaanjagende kant aan Amerikaanse samenleving, die nu heel prominent is door Trump:
Bekijk bijlage 49234![]()
Evangelical leaders return to Oval Office to pray over Trump – Baptist News Global
Evangelical leaders gathered around Trump in the Oval Office March 5 and prayed over him and for U.S. success in the war against Iran.baptistnews.com
En dit is dan van de officiële website van het Witte Huis: https://www.whitehouse.gov/freedom250/america-prays/
Hoe dit allemaal te rijmen is met het beleid of de figuur Trump kan ik niet verklaren maar goed.
Trump overweegt "sterk" om uit NAVO te stappen: “Alliantie is papieren tijger”
De Amerikaanse president Donald Trump zegt dat hij sterk overweegt de Verenigde Staten uit de NAVO terug te trekken, nadat bondgenoten geen steun gaven aan de Amerikaanse militaire actie tegen Iran. Dat blijkt uit een interview met de Britse krant 'The Daily Telegraph'.
Trump omschreef de alliantie als een “papieren tijger” en zei dat hij het terugtrekken van de Verenigde Staten nu “verder gaat heroverwegen”. Hij zei dat hij al langer twijfels had over de geloofwaardigheid van de NAVO.
“Ik ben nooit overtuigd geweest door de NAVO. Ik wist altijd dat het een papieren tijger was, en Poetin weet dat trouwens ook”, aldus de president.
In Trump zien ze de figuur om hun extreme agenda zo veel mogelijk door te krijgen. Daarvoor knijpen ze op andere vlakken een oogje dicht. Net als de andere extremistische strekkingen rond hem (migratie, economie, ...). Hij is op den duur gewoon de nuttige idioot.Voor mij is dit zo'n minder gekende maar angstaanjagende kant aan Amerikaanse samenleving, die nu heel prominent is door Trump:
Bekijk bijlage 49234![]()
Evangelical leaders return to Oval Office to pray over Trump – Baptist News Global
Evangelical leaders gathered around Trump in the Oval Office March 5 and prayed over him and for U.S. success in the war against Iran.baptistnews.com
En dit is dan van de officiële website van het Witte Huis: https://www.whitehouse.gov/freedom250/america-prays/
Hoe dit allemaal te rijmen is met het beleid of de figuur Trump kan ik niet verklaren maar goed.
Dat interesseert hem gewoon niet.Tja, misschien zijn we beter af zonder die oranje clown.
Ik heb het al gezegd: bye, bye... Maar dan ook geen enkele Amerikaanse basis meer in een ander NAVO land ook he. Ramstein, Spangdahlem, moron, Fairford... Dicht he. Geen enkele Amerikaanse soldaat meer hier in Europa. Veel succes met in het vervolg "speciale militaire operaties" uit te voeren in Iran of Irak.Tja, misschien zijn we beter af zonder die oranje clown.
Trump kennende zou hij dan eerst uit de NAVO stappen en dan vaststellen, oei, nu missen we die basissen toch ...Ik heb het al gezegd: bye, bye... Maar dan ook geen enkele Amerikaanse basis meer in een ander NAVO land ook he. Ramstein, Spangdahlem, moron, Fairford... Dicht he. Geen enkele Amerikaanse soldaat meer hier in Europa. Veel succes met in het vervolg "speciale militaire operaties" uit te voeren in Iran of Irak.
Bwah, dan slingert hij weer een paar tariffs naar de landen waar de Amerikaanse basis niet meer welkom is.Ik heb het al gezegd: bye, bye... Maar dan ook geen enkele Amerikaanse basis meer in een ander NAVO land ook he. Ramstein, Spangdahlem, moron, Fairford... Dicht he. Geen enkele Amerikaanse soldaat meer hier in Europa. Veel succes met in het vervolg "speciale militaire operaties" uit te voeren in Iran of Irak.
Hij vergeet denk ik dat ge daarvoor een 2/3e meerderheid op Capitol Hill voor nodig hebt.Tja, misschien zijn we beter af zonder die oranje clown.