NemesisBE
Well-known member
Echt een working class heroOlieprijzen direct omhoog na zijn speech. Wat een president.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt een working class heroOlieprijzen direct omhoog na zijn speech. Wat een president.

Dus als hem zegt "de klus is bijna geklaard" gelooft de markt hem ook al niet meerOlieprijzen direct omhoog na zijn speech. Wat een president.

En Iran gooit dan weer vuur op de olie.je zou kunnen zeggen dat hij olie op het vuur giet![]()
En ondertussen stuurt de president van Iran een bericht aan de Amerikanen dat hij hen niet haat en Iran nooit een bedreiging was. Ongetwijfeld deels om nog wat meer de poten onder Trumps stoel weg te zagen, maar wel speciaal dat de 'slechte' de meer beschaafde is.
Geen haar beter dan de Russen.
Ik verlang naar de dag dat Trump verdwenen is (en het maakt me eigenlijk niet uit hoe) en dat het nieuws (en de wereld) niet meer worden gedomineerd door zijn idiote gedrag en uitspraken.We gaan als wereld wel collectief in een zwart mediagat vallen als die vent ooit zijn kaars laat of er iemand normaal weer aan de macht komt in de States.
Weg dagelijkse dosis drama.
Holy shit, de manager van het land die zich niets aantrekt van het managen van zijn land.
Dat iedereen z'n plan trekt!
En dit allemaal omdat in 2008 een president aan de macht kwam die een andere huidskleur had...
En dit allemaal omdat in 2008 een president aan de macht kwam die een andere huidskleur had...
Ik zeg ook maar wat, maar is in België kinderopvang ook geen gewestelijke bevoegdheid? Buiten het financiële aspect (belastingsvermindering) dat via het land gaat?Holy shit, de manager van het land die zich niets aantrekt van het managen van zijn land.
Mensen gaan ongetwijfeld graag horen dat er geen geld is voor medicare omdat ze de oorlogen van Israël moeten financieren.
Ik zeg ook maar wat, maar is in België kinderopvang ook geen gewestelijke bevoegdheid? Buiten het financiële aspect (belastingsvermindering) dat via het land gaat?
De organisatie en het beleid rond kinderopvang in een land als Amerika lijkt me toch iets beter dat lokaal wordt opgevolgd?
Het merendeel van de staten van Amerika in groter dan België, en een kleine 7-tal zijn qua inwonersaantal ook al groter.
sommige zaken zoals kinderopvang, ja... maar medicare... allez, dat treft heel wat mensen en was federaal (Obamacare). En zoals anderen al opmerkten: Make America Great Again draaide o.a. om niet meer bezig te zijn met oorlogen en nu verkondigt meneer doodleuk dat hij het te druk heeft met oorlogje voeren en ze dus allemaal kunnen stikken in hun persoonlijk leven.Ik zeg ook maar wat, maar is in België kinderopvang ook geen gewestelijke bevoegdheid? Buiten het financiële aspect (belastingsvermindering) dat via het land gaat?
De organisatie en het beleid rond kinderopvang in een land als Amerika lijkt me toch iets beter dat lokaal wordt opgevolgd?
Het merendeel van de staten van Amerika in groter dan België, en een kleine 7-tal zijn qua inwonersaantal ook al groter.
Dus dankzij Trump zijn invalletje gaan 'onze' schepen daar nu een miljoen 'tol' kunnen betalen en blijven onze brandstoffen, energie en alles wat daar aan vasthangt of via daar binnen komt nu permanent duurder.Trump: "De straat van Hormuz? Niet mijn probleem. Toon moed en zoek zelf naar een oplossing"
Reactie Iran (vandaag): "De straat van Hormuz is gesloten voor Amerikaanse en Israëlische schepen.
Europa? Azië? Onze Arabische partners? Geen probleem. Kom af en sluit een deal met ons!
Trump? Die praat nonsense. Wij controleren de straat van Hormuz niet de VS."