Curryworst of frikandel?

Wat zeg je en waar woon je?

• Limburg en curryworst

Stemmen: 15 2,9%
  • Antwerpen en curryworst

Stemmen: 123 24,0%
  • Brussel en curryworst

Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en curryworst

Stemmen: 61 11,9%
  • Oost-Vlaanderen en curryworst

Stemmen: 47 9,2%
  • West-Vlaanderen en curryworst

• Limburg en frikandel

Stemmen: 49 9,6%
  • Antwerpen en frikandel

• Brussel en frikandel

Stemmen: 2 0,4%
  • Vlaams-Brabant en frikandel

Stemmen: 14 2,7%
  • Oost-Vlaanderen en frikandel

Stemmen: 86 16,8%
  • West-Vlaanderen en frikandel

Stemmen: 106 20,7%

• Totaal aantal stemmers
    512
Dit is voor mij bbq saus

Niks jong:

barbecue_37cl.png

Online besteldienst? Niet meer wachten of wat?

Ik sta in de rij en krijg een wachtpintje, altijd leuk de zondagavond.
Online bestellen >>>>>>>>>>>>> wachten.

Al zo vaak mogen meemaken dat ik op het juiste moment binnen wandelt, "ah meneer uw bestelling staat hier juist klaar!", pak de bestelling en weer naar buiten. Max 20 seconden binnen gebleven.

Zeker ideaal omdat mijn vaste frituur niet veel vrije parkeerplaatsen heeft in de buurt en ik me dan meestal voor een garagepoort moet zetten. Maar als het maar 2-3 minuten duurt (soms ben ik iets te vroeg) is het niet echt een risico.

Cool hé :cool:

Maar inderdaad, op de meeste menu's hier in de regio staat gewoon 'frikandel'.

Frituur iets verderop (Zonhoven) waar enkel lange hamburger op de menu staat, en geen frikandel:

Allez ben zelf van Zonhoven maar ben daar nog nooit geweest. Kom thans toch regelmatig bij dranken Marlou. Zeker wanneer ze hunne bier carrousel hebben :)

Volgende keer eens binnengaan...

Al zo vaak mogen meemaken dat ik op het juiste moment binnen wandelt, "ah meneer uw bestelling staat hier juist klaar!", pak de bestelling en weer naar buiten. Max 20 seconden binnen gebleven.

Zeker ideaal omdat mijn vaste frituur niet veel vrije parkeerplaatsen heeft in de buurt en ik me dan meestal voor een garagepoort moet zetten. Maar als het maar 2-3 minuten duurt (soms ben ik iets te vroeg) is het niet echt een risico.
Mijn vaste frituur levert gewoon aan huis, da's pas een gemak :bow:

Voor mijn vaste frituur is een parking van een ontmoetingscentrum met wel honderden plaatsen, waar altijd een stuk of 10 wagen staan.

Gezellig staan wachten en een babbeltje slaan met een pintje (of 2). No stress.
Je kan ook bestellen hoor, maar dat doe ik niet.

En het gaat supersnel, ook al staat er veel volk.

Nu de mensen die curryworst zeggen hun rechten afpakken en we kunnen weer verder met ons leven.

We kunnen mss het CST terug vanonder het stof halen en het omdopen tot "Curryworst Sucks Ticket" en enkel geven aan mensen die kunnen bewijzen dat ze frikandel zeggen, en al de rest op die manier gewoon verbannen uit de horeca!

Terug
Bovenaan