Nieuwe Emojis!

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Het heeft bloed, zweet en tranen gekost. Weken voorbereidingswerk van @Loser. Hard labeur van onze immer betrouwbare @Cyberkef.

Maar hier zijn ze dan: De nieuwe BG-emojis!

Vanaf nu kunnen jullie een paar van de meest populaire emojis op discord ook op jullie favoriete forum gebruiken! :fingerguns: :fingerguns_r:

Weet je niet meer of het nu frikandel, curryworst of lange hamburger was? Zeg het gewoon met een emoji! :frikandel: :frikandel::frikandel:


Er is een emoji waar we nog meer dan enkel bloed, zweet en tranen in hebben moeten steken om hem erdoor geduwd te krijgen. :spraybottle:

Proficiat @Lint met de nieuwste generatie van BG-exclusives!: :lint:


Hebben jullie nog ideeën voor nieuwe emojis? Stuur hier je ontwerp in, en stem op elkaars ideeën!

Een overzicht van de nieuwe emojis:

1644584642507.png
 
Hmm zelf ruig heb ik moeten opzoeken. Gebruik en kende dat woord niet
Onbeheerst dus
Alé jong, gij kent dat woord niet? :unsure:


Ik zal jullie kennis van de dassen ook wat moeten bijschaven me dunkt...

Uit bovenstaande pagina :

De zilverdas heeft een breed, afgeplat lichaam met korte, gebogen ledematen, een ruige vacht en een korte, volle staart. De vacht is bruinig of roodachtig zilvergrijs van kleur, met een gelig witte buik, keel en staart en donkerbruine tot zwarte poten. De kop is wit met donkerbruine tot zwarte vlekken op de wangen en het gezicht. Verder loopt er een witte streep van de neus over de snuit en de kop tot aan de schouders, soms verder over de rug. De oren zijn vrij klein. De snuit wipt lichtelijk omhoog. Als aanpassing aan het graven heeft hij sterke schouders en grote, sterke klauwen aan de voorpoten.


Check ook het gedeelte leefwijze ;)

Ps, het wordt ook niet uitgesproken in het ABN eh, eerder in een sappig Aantweirps accent...
 
Terug
Bovenaan