Nieuwe Emojis!

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Het heeft bloed, zweet en tranen gekost. Weken voorbereidingswerk van @Loser. Hard labeur van onze immer betrouwbare @Cyberkef.

Maar hier zijn ze dan: De nieuwe BG-emojis!

Vanaf nu kunnen jullie een paar van de meest populaire emojis op discord ook op jullie favoriete forum gebruiken! :fingerguns: :fingerguns_r:

Weet je niet meer of het nu frikandel, curryworst of lange hamburger was? Zeg het gewoon met een emoji! :frikandel: :frikandel::frikandel:


Er is een emoji waar we nog meer dan enkel bloed, zweet en tranen in hebben moeten steken om hem erdoor geduwd te krijgen. :spraybottle:

Proficiat @Lint met de nieuwste generatie van BG-exclusives!: :lint:


Hebben jullie nog ideeën voor nieuwe emojis? Stuur hier je ontwerp in, en stem op elkaars ideeën!

Een overzicht van de nieuwe emojis:

1644584642507.png
 
Deze? :thinking:

Wish granted, hij is toegevoegd en je kunt hem in je posts gebruiken! :unsure:
Maar je bedoelt in reactions... ik vrees dat deze misschien wel heel vaak voor een net andere betekenis gebruikt zou worden, niet?
Ik bedoelde inderdaad in de reactions. En ik weet niet, ik zie niet meteen in hoe je die emoticon op een spottende of cynicsche toon kan toepassen om eerlijk te zijn.
 
*Blaast het stof van het topic even weg*

Ik heb nog een vraagje ivm de 9lives emoticons. Kan iemand een lijstje zetten van wat de code precies is voor een bepaalde emoticon? Er net onder ofzo... Graag zou ik dus in de lijst met emoticons die je invoert per knop (en niet met rechtstreekse code) willen zien (op gsm lukt dit alvast niet) wat nu de code erachter juist is...

Hoeveel keer heb ik al niet : sad beginnen typen (vroegere code), maar kom nooit tot de juiste emoticon. Is een beetje het raden naar hier... En indien jullie dit kunnen bewerkstelligen, graag meteen een uitbreiding naar alle emoticons die je op het forum kan gebruiken...

Deze lijst dus:

Screenshot_20240316_110349_Samsung Internet.jpg


Dank bij voorbaat.
 
Terug
Bovenaan