Daar waar ze u vreemd aankijken als ge ne curryworst of een frikandel vraagt.Ps: waar zijn de aanraders in Hasselt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar waar ze u vreemd aankijken als ge ne curryworst of een frikandel vraagt.Ps: waar zijn de aanraders in Hasselt?
Maar nee gij, wij zijn heel open naar bevolkingsgroepen die de dingen niet goed kunnen benoemen. Waarom denkt ge dat wij traag praten? We passen ons aan degene die voor ons staat.Daar waar ze u vreemd aankijken als ge ne curryworst of een frikandel vraagt.
Frituur op de hoek van het Kolonel dussartplein is wel ok.Ik kom straks na mijn afspraak in Hasselt wellicht wel een frituurtje tegen…
Zou’k durven: “een lange met zalf”
Ps: waar zijn de aanraders in Hasselt?
En voor koffie mucho gustoFrituur op de hoek van het Kolonel dussartplein is wel ok.
Café’s; the Irish times
Café café (dees is wel meer voor int
weekend)
Voor de nerd in u; stripwinkel wonderland
Heeft die nog altijd zo’n goei Bicky Burgers?Frituur op de hoek van het Kolonel dussartplein is wel ok.
Al ooit ergens een slechte bicky gegeten?Heeft die nog altijd zo’n goei Bicky Burgers?
No shit. Ik dacht dat ik nog nooit in Hasselt was geweest.Frituur op de hoek van het Kolonel dussartplein is wel ok.
Café’s; the Irish times
Café café (dees is wel meer voor int
weekend)
Voor de nerd in u; stripwinkel wonderland
No shit. Ik dacht dat ik nog nooit in Hasselt was geweest.
Blijkt dat ik al in exact die frituur gegeten heb. Veel volk, benieuwd naar de benaming van de frikandel
Dat is omdat in Hasselt toch wel wat mensen van buitenaf komen.![]()
![]()
Zelfs in het fucking hart van Limburg zeggen ze frikandel
Wat nog steeds incorrect is.![]()
![]()
Zelfs in het fucking hart van Limburg zeggen ze frikandel
Lange hamburgerEn omwille van die reden is het frikandel en nikske anders.
Nee pardwaal!Lange hamburger
Ik geloof net dat hun logica het probleem is.De mensen die "lange hamburger" zeggen "want het is hetzelfde vlees als een hamburger, maar dan lang!", wat zeggen jullie dan eigenlijk tegen een boulet van de frituur? Want volgens jullie logica zou dat dan eigenlijk toch "bollige hamburger" ofzo moeten heten?![]()
Nee want dan zouden de mensen ons uitgelachen als we bollige hamburger gebruikenDe mensen die "lange hamburger" zeggen "want het is hetzelfde vlees als een hamburger, maar dan lang!", wat zeggen jullie dan eigenlijk tegen een boulet van de frituur? Want volgens jullie logica zou dat dan eigenlijk toch "bollige hamburger" ofzo moeten heten?![]()
Kinderachtig, lachen met mensen die mentaal niet zo sterk zijn.Nee want dan zouden de mensen ons uitgelachen als we bollige hamburger gebruiken
Ik weet het, daarom doen wij dat ook niet met de rest van de bevolkingKinderachtig, lachen met mensen die mentaal niet zo sterk zijn.
Flinke jongen.Ik weet het, daarom doen wij dat ook niet met de rest van de bevolking