Curryworst of frikandel?

Wat zeg je en waar woon je?

  • Limburg en curryworst

    Stemmen: 15 3,0%
  • Antwerpen en curryworst

    Stemmen: 116 23,5%
  • Brussel en curryworst

    Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en curryworst

    Stemmen: 59 12,0%
  • Oost-Vlaanderen en curryworst

    Stemmen: 46 9,3%
  • West-Vlaanderen en curryworst

    Stemmen: 3 0,6%
  • Limburg en frikandel

    Stemmen: 45 9,1%
  • Antwerpen en frikandel

    Stemmen: 3 0,6%
  • Brussel en frikandel

    Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en frikandel

    Stemmen: 14 2,8%
  • Oost-Vlaanderen en frikandel

    Stemmen: 80 16,2%
  • West-Vlaanderen en frikandel

    Stemmen: 106 21,5%

  • Totaal aantal stemmers
    493
nen bicky rib is nu ook wel niet gewoon nen bicky maar dan langwerpig :p .

(al ben ik het eens met je stelling, een lange hamburger kan niks anders zijn dan, ja een hamburger maar dan... lang).

Als ik nu totaal niet zou weten waar het over ging, zou ik me dan eigenlijk nog steeds geen hamburger in worst-vorm voorstellen bij dat woord, maar eerder zoiets:


6418.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
40 procent van de Vlamingen bestelt twee snacks in de frituur: dit zijn de populairste frituursnacks

10 populairste frituursnacks
Bij die bestellingen staat de frikandel met stip op één als populairste frituursnack. Maar liefst 32 procent van de Belgen kiest voor deze curryworst, ook wel ‘lange hamburger' genoemd.

 
40 procent van de Vlamingen bestelt twee snacks in de frituur: dit zijn de populairste frituursnacks

10 populairste frituursnacks
Bij die bestellingen staat de frikandel met stip op één als populairste frituursnack. Maar liefst 32 procent van de Belgen kiest voor deze curryworst, ook wel ‘lange hamburger' genoemd.

Rioolkrant
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
nee hoor, dat is een Bicky Mexicano. Sinds kort met een échte Mexicano, in een rond broodje.

Bicky-Mexicano-2-1_508x306.png



De Mexicano van Beckers heette "Chileno."

Een Original Bicky Rib was vroeger met een Rib burger van Beckers, die is een pak smaller dan een Mexicano/Chileno/(Carrero).

bikicy.jpg


Een Bicky Frik heeft nooit officieel bestaan (denk ik?) maar was in de begindagen een Bicky Rib broodje met 2 frikandellen, en later één opengesneden frikandel tussen.


eyJidWNrZXQiOiJ1bmlwYWdlIiwia2V5IjoicHVibGljXC81V0w1dTl3NEI2WXd1UllvTk9lRERwdHJjZHNzRXBaNEMyd1p4VE9MLmpwZyIsImVkaXRzIjp7InJlc2l6ZSI6eyJ3aWR0aCI6NTAwLCJoZWlnaHQiOjUwMCwiZml0IjoiY292ZXIiLCJiYWNrZ3JvdW5kIjp7InIiOjI1NSwiZyI6MjU1LCJiIjoyNTUsImFscGhhIjoxfX19fQ==
Ne bicky connaiseur :love:.
Toch iemand waar ik de discussie niet mee moet voeren dat er nooit augurken tussen een bicky liggen.
Sterf zelf of ga gewoon achter dat pak frit! :unsure:

@xlO3Y -> Maak de thread maar - het zijn kippets!
Team Kippets!
Wel enkel die van Ad Van Geloven (met dat Amerikaans vlaggetje)!
 
Ne bicky connaiseur :love:.
Toch iemand waar ik de discussie niet mee moet voeren dat er nooit augurken tussen een bicky liggen.
Ik pleit helaas schuldig.

‘t is pas door dit topic dat ik besefte dat de bicky cucumbs geen augurken waren.

EDIT: door jou zelfs ;) zie post #715 en voorgaande
 
Terug
Bovenaan