Coolguy
Well-known member
Team Kippets!
Wel enkel die van Ad Van Geloven (met dat Amerikaans vlaggetje)!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Team Kippets!
Wel enkel die van Ad Van Geloven (met dat Amerikaans vlaggetje)!
Aha ik zie het!Ik pleit helaas schuldig.
‘t is pas door dit topic dat ik besefte dat de bicky cucumbs geen augurken waren.
EDIT: door jou zelfszie post #715 en voorgaande
.
Had je het wel goed uitgesproken?Want ik bestel een worstenbroodje, en ik krijg een broodje… met een frikandel erin![]()
Hoort ge die Limburgers al zingen: laaaaaaaangeeeeeee haaaaaaambuuuuuurrrrrrgeeeeeeeerrrrrrbrrrrroooooooodddjjjjjjeeeeeee?I kid you not
Ik zit in dé uithoek van Limburg (Dilsen-Stokkem).
Ik zie op de kaart in een tankstation:
- worstenbroodje
- frikandelbroodje
Gewonnen! Dacht ik.
Want ik bestel een worstenbroodje, en ik krijg een broodje… met een frikandel erin
EDIT: ik ben elke dag op baan in Vlaanderen, maar Limburg is toch echt helemaal anders dan de rest. Niet normaal

Puur rascisme hier.Hoort ge die Limburgers al zingen: laaaaaaaangeeeeeee haaaaaaambuuuuuurrrrrrgeeeeeeeerrrrrrbrrrrroooooooodddjjjjjjeeeeeee?
Als er 3 man komt op een dag die dat besteld is zijn sluitingsuur gepasseerd voordat die dat uitgesproken hebben![]()

ik wist zelfs niet dat dit een frikandelbroodje noemdeI kid you not
Ik zit in dé uithoek van Limburg (Dilsen-Stokkem).
Ik zie op de kaart in een tankstation:
- worstenbroodje
- frikandelbroodje
Gewonnen! Dacht ik.
Om in de geest van dit topic te blijven. Dat is natuurlijk gewoon een curryrolik wist zelfs niet dat dit een frikandelbroodje noemde
![]()

Om eerlijk te zijn zou die benaming nog wel kloppen bij deze;Om in de geest van dit topic te blijven. Dat is natuurlijk gewoon een curryrol![]()
Die met die curry ketchup binneninik wist zelfs niet dat dit een frikandelbroodje noemde
![]()

Dus zoals hierboven reeds vermeld door @Green Mamba ; een curryrolDie met die curry ketchup binnenin![]()
Wat heeft ras te maken met het feit dat je Limburger bent?Puur rascisme hier.![]()
Tegenwoordig is lachen met stereotypen ook rascisme.Wat heeft ras te maken met het feit dat je Limburger bent?

"Zit er eigenlijk wel curry in een curryworst" was beter geweest![]()
Zit er écht vlees in je curryworst of niet? Mora verklapt: “Als je deze frituursnack vergelijkt met een kipcorn valt het nog mee”
We weten dat Vlamingen grote fan zijn van een frikandel of een curryworst: <a href="https://www.hln.be/eten/40-procent-van-de-vlamingen-bestelt-twee-snacks-in-de-frituur-dit-zijn-de-populairste-frituursnacks~a7df73e6/">meer dan één op de drie mensen</a> bestelt het liefst een curryworst of lange...www.hln.be

Zit er eigenlijk wel een del in uw frikandel?"Zit er eigenlijk wel curry in een curryworst" was beter geweest![]()

Een lange die in zoveel monden verdwijnt? Ja, dan kunnen we spreken van een del.Zit er eigenlijk wel een del in uw frikandel?
Of zit uw frikandel in een del?
Voor de geoliede del is er deEen lange die in zoveel monden verdwijnt? Ja, dan kunnen we spreken van een del.