Curryworst of frikandel?

Wat zeg je en waar woon je?

  • Limburg en curryworst

    Stemmen: 14 2,8%
  • Antwerpen en curryworst

    Stemmen: 118 23,8%
  • Brussel en curryworst

    Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en curryworst

    Stemmen: 59 11,9%
  • Oost-Vlaanderen en curryworst

    Stemmen: 46 9,3%
  • West-Vlaanderen en curryworst

    Stemmen: 3 0,6%
  • Limburg en frikandel

    Stemmen: 47 9,5%
  • Antwerpen en frikandel

    Stemmen: 3 0,6%
  • Brussel en frikandel

    Stemmen: 2 0,4%
  • Vlaams-Brabant en frikandel

    Stemmen: 14 2,8%
  • Oost-Vlaanderen en frikandel

    Stemmen: 81 16,3%
  • West-Vlaanderen en frikandel

    Stemmen: 106 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    496
Voor eens en altijd: curryWEUST!!!
Maakt maar dat ze een Julientje hebben langs uw kanten in de plaats.

In een frikandel zit niets van curry. Een Duitse curryworst kan ik nog begrijpen, dat is een braadworst met curryketchup en extra currypoeder op.

De mannen van de Limburg kan ik vergeven. Die zijn gewoon schattig met hun lange hamburger.
'En nog een bal hamburger ook a.u.b.' is dan een boulet voor hen.
Stok hamburgertjes zijn chix fingers.
Saté hamburgers zijn brochetten.
Enzovoort. Knoddies.
 
Maakt maar dat ze een Julientje hebben langs uw kanten in de plaats.

In een frikandel zit niets van curry. Een Duitse curryworst kan ik nog begrijpen, dat is een braadworst met curryketchup en extra currypoeder op.

De mannen van de Limburg kan ik vergeven. Die zijn gewoon schattig met hun lange hamburger.
'En nog een bal hamburger ook a.u.b.' is dan een boulet voor hen.
Stok hamburgertjes zijn chix fingers.
Saté hamburgers zijn brochetten.
Enzovoort. Knoddies.
In de Limburg genieten ze graag lang van hunne curryweust/frikandel. Dus ook bij het uitspreken ervan. Het zijn levensgenieters!
 
Laat het ons allen gewoon een berenlul noemen vanaf nu. Denk wel dat iedereen zich daar in kan vinden. :unsure:
Ik heb letterlijk "bear penis" gegoogled (mijn zoekgeschiedenis is er niet beter op geworden me oa. "Nigerian Mature Threesome" en "Lord of the Strings" daarbij) en ik vind het er idd wel meer op lijken dan ne lange hamburger (god moge wete van waar die benaming komt)
 
Ik heb letterlijk "bear penis" gegoogled (mijn zoekgeschiedenis is er niet beter op geworden me oa. "Nigerian Mature Threesome" en "Lord of the Strings" daarbij) en ik vind het er idd wel meer op lijken dan ne lange hamburger (god moge wete van waar die benaming komt)
ik wil meer duiding bij de Nigerian Mature Threesome zoekterm
 
In een frikandel zit niets van curry. Een Duitse curryworst kan ik nog begrijpen, dat is een braadworst met curryketchup en extra currypoeder op.
In babyolie zitten toch ook geen babies?

En dat hebben we al besproken. 😂
Voedingswaren =/= verzorgingsproducten.



In lichaamsmelk zit ook geen lichaam. In haar conditioner zit ook geen haar. In baby olie zitten inderdaad ook geen baby's. Bij zo'n producten verwijst men naar de functie.



't Is voor mensen zoals u dat ze overal etiketten inplakken.
 
In babyolie zitten toch ook geen babies?

En dat hebben we al besproken. 😂
Maar het is tenminste bedoeld voor baby's. Curry is maar één van de vele mogelijkheden om bij een frikandel te eten. En er bestaat al iets zoals een curryworst, waarbij de naam effectief weggeeft wat ge gaat krijgen :unsure: . Deh!
 
“Kijk mama! Papa eet een lange hamburger”

IMG-0617.jpg


Jules. 4 jaar, kent zijn hamburgers, kent zijn frikandellen.
 
Ow ow bruur, in ne curryweust zit toch ne beke currypoeder bij (naast kak en karton uiteraard)???? Waarom zouden we er anders curryweust tegen zeggen?
Nope, geen currypoeder in een frikandel.

Geen idee waarom jullie dat zeggen. Maar 't is wel schattig. M'n zoontje benoemt bepaalde zaken ook verkeerd.
 
Terug
Bovenaan