D
Deleted member 451
Guest
waarom? klinkt Amerikaans, en heeft de rode Republikeinse kleurIk vind ketchup dan weer een beetje out of character voor TRUMP.

Ben er zeker van dat the real Donny J. ook overal ketchup op doet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom? klinkt Amerikaans, en heeft de rode Republikeinse kleurIk vind ketchup dan weer een beetje out of character voor TRUMP.

Ik had die bedenking ook juist gemaakt, maar in Vlaanderen is ketchup op friet toch voor de progressievelingen onder ons.waarom? klinkt Amerikaans, en heeft de rode Republikeinse kleur
Ben er zeker van dat the real Donny J. ook overal ketchup op doet.

Maar ketchup zit dan wel weer vol suiker!vind ik beetje een belachelijk domme topic, maar soit;
wel blij dat ik zopas heb gelezen dat mijn favoriete saus (ketchup) het minste calorieën bevat van allemaal.
zal me toch wat minder schuldig doen aanvoelen, als ik weer es de frituur binnen stap.
Peperroomsaus op friet is pas voor plebs. Ik doe dat altijd op mijn steakZo van die sauskes à la mayo of ketchup en al die zooi, das toch voor plebs.
Stoofvlees, goulash, champignonroom/peperroom etc, dat zijn sausen voor op een friet.
.Alleen plebs heeft niet genoeg saus voor steak EN frietPeperroomsaus op friet is pas voor plebs. Ik doe dat altijd op mijn steak.
Voor mij champignonroomsaus op de steak en mayo voor de fritjes.Alleen plebs heeft niet genoeg saus voor steak EN friet
Dat de man geen smaak heeft, was al langer duidelijkHet kan altijd erger;
![]()
Daily Meal | Cooking Tips, Restaurants, Food Reviews, Recipes
The latest food news: celebrity chefs, grocery chains, and fast food plus reviews, rankings, recipes, interviews, and more.www.thedailymeal.com
.Uw steak?Amateurs. Ik dip ze in een pot kaviaar.
Proteinefest.Uw steak?
Frikandellennieuws, frikandellen, frikandellenland,... frikandel komt meer dan 10 keer voor in dat artikel.Voila, we zijn er; Lange del
![]()
De twee meter lange del en meer bizar frikandellennieuws | FavorFlav
Frikandellennieuws! We krijgen er geen genoeg van. Er is ook heel veel te vertellen! Lees hier alle updates over de frikandel.favorflav.com
Dit heb je ons al eens proberen wijsmaken.Currysaus is met curry, curry ketchup is met curry.
?Babyolie?
Schaakmat, Mr.Anderson, schaakmat.![]()
Voedingswaren =/= verzorgingsproducten.Dit heb je ons al eens proberen wijsmaken.
?
Curryworsten zijn verzorgingsproducten voor de innerlijke mens.Voedingswaren =/= verzorgingsproducten.
In lichaamsmelk zit ook geen lichaam. In haar conditioner zit ook geen haar. In baby olie zitten inderdaad ook geen baby's. Bij zo'n producten verwijst men naar de functie.
't Is voor mensen zoals u dat ze overal etiketten inplakken.
Gij moet zwijFrikandellen zijn verzorgingsproducten voor de innerlijke mens.