Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uit vriezer halen, de frietketel staat al aanIk denk dat mensen die curryworst zeggen tegen een curryworst, en niet verkeerdelijk frikandel, dat dus niet doen.Bah.
Frituursnacks eet je in de frituur. 3 keer per week als het moet.
Thuis frikadellen bakken is toch echt, sorry, bijzonder marginaal.

Klopt, mensen met een mentale beperking laten werken met een frietketel is gewoon onverantwoordelijk.Ik denk dat mensen die curryworst zeggen tegen een curryworst, en niet verkeerdelijk frikandel, dat dus niet doen.![]()
Hangt ter toch van af wat.Bah.
Frituursnacks eet je in de frituur.
Je gaat dan ook niet naar de frituur omdat het goedkoop is hé.Hangt ter toch van af wat.
Iets als een berehap of bicky of cervela special wel want dat ga ik niet in bulk verpakking halen bij een groothandel om dan met 20 stuks te zitten maar iets als een chicken finger of nugget geef ik echt geen 60 cent per stuk aan in een frituur, zo krijg ik er 20 op en een zak van Mora met 35 chicken fingers kost maar 8 Euro.
Hier toch nog ja.Bestaat de Mammoet nog ?
Uiteraard, vanmiddag nog ene besteld zelfs.Bestaat de Mammoet nog ?

Eigenlijk wel, dat is het punt van een frituur tov een McD of BK ( voor mij toch )Je gaat dan ook niet naar de frituur omdat het goedkoop is hé.
Frituur is toch duurder dan de andere twee?Eigenlijk wel, dat is het punt van een frituur tov een McD of BK ( voor mij toch )

Hier toch niet gelukkig.Frituur is toch duurder dan de andere twee?![]()
Frituut valt toch nog mee van prijs : https://www.overnameweb.be/horeca/f...-nabij-centrum-zele?search=623619987ad4c&kk=1Frituur is toch duurder dan de andere twee?![]()
voor mij 2 graag.Frituut valt toch nog mee van prijs : https://www.overnameweb.be/horeca/f...-nabij-centrum-zele?search=623619987ad4c&kk=1
Ik heb geen idee hoeveel een McDonalds of Burger King kost, wanneer je die wilt kopen.
Het ene wat daar mag opliggen, is mammoetsaus. Dat komt uit 1 fles, en quasi overal wordt diezelfde gebruikt (de echte). Hoe kan je nu een frituur op zoiets beoordelen?Uiteraard, vanmiddag nog ene besteld zelfs.
Als ik ergens nieuw naartoe ga, bestel ik dat meestal, aan de saus die er op ligt, beoordeel ik dan de frituur.![]()
De tartaar is idd bepalend!Het ene wat daar mag opliggen, is mammoetsaus. Dat komt uit 1 fles, en quasi overal wordt diezelfde gebruikt (de echte). Hoe kan je nu een frituur op zoiets beoordelen?
Bij mij is de bestelling bij een onbekende frituur:
- ne groten (frieten zijn key in de beoordeling, vanzelfsprekend)
- stoofvleessaus (potje) - vers/kruiding/structuur/
- verse tartaar (potje)
- bicky - quasi nergens zijn ze zoals ze helemaal horen te zijn
- een random vlees naar keuze dat “universeler” is
Direct zijn frituurlicentie afpakkenIk stond gisteren in een frietkot in de regio oost vlaanderen en de kerel na mij bestelde...
"Twee frikandellen alstublief...."
Waarop de uitbaatster replikeerde... "2 Curryworsten?"
De klant beaamde....
ik ben in de war nu....
.Oost vlaanderen is groot natuurlijk. In het Waasland wanen ze zich soms AntwerpenarenIk stond gisteren in een frietkot in de regio oost vlaanderen en de kerel na mij bestelde...
"Twee frikandellen alstublief...."
Waarop de uitbaatster replikeerde... "2 Curryworsten?"
De klant beaamde....
ik ben in de war nu....