Curryworst of frikandel?

Wat zeg je en waar woon je?

  • Limburg en curryworst

    Stemmen: 15 3,0%
  • Antwerpen en curryworst

    Stemmen: 116 23,5%
  • Brussel en curryworst

    Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en curryworst

    Stemmen: 59 12,0%
  • Oost-Vlaanderen en curryworst

    Stemmen: 46 9,3%
  • West-Vlaanderen en curryworst

    Stemmen: 3 0,6%
  • Limburg en frikandel

    Stemmen: 45 9,1%
  • Antwerpen en frikandel

    Stemmen: 3 0,6%
  • Brussel en frikandel

    Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en frikandel

    Stemmen: 14 2,8%
  • Oost-Vlaanderen en frikandel

    Stemmen: 80 16,2%
  • West-Vlaanderen en frikandel

    Stemmen: 106 21,5%

  • Totaal aantal stemmers
    493
Verwijzingen naar de Duitse Currywurst zijn ook onzinnig want die snack ben ik nog nooit in een frituur in België tegengekomen.
Lange hamburger is dan weer compleet verkeerd want een hamburger wordt van gehakt - echt vlees! - gemaakt.


Conclusie: de curryworst special is de enige te vreten versie van deze gore snack :frikandel:

Zoals ik hier al eerder bewezen heb; de mora hamburger en lange hamburger hebben dezelfde ingrediënten, met hier en daat een iets andere smaakstof.

Dus lange hamburger it is. GODVERDOMME 😅
 
Bij een houten meubelset zijn een stoel en tafel ook van hetzelfde materiaal gemaakt, toch maken we een duidelijk onderscheid tussen beiden qua benaming.
Makkelijker dan de letterlijke benaming kan toch niet?
😅
Frikandel kan nog verwarring brengen met frikadel.
 
Als volwassen man gaan ze hem daar toch niet meteen aannemen denk ik (als hij er al in geraakt, tenzij van de gestalte van William Boeva is die kans klein denk ik).
Het is zijn kind die al die rare dingen zegt. Blijkbaar is wartaal ook iets die via de genen doorgegeven wordt.
 
Aangezien Ben Weyts het de laatste tijd zo hard te verduren krijgt kunnen we hem als community misschien helpen.

Als @Cyberkef aan de beyondgaming map kan toevoegen wie er allemaal frikandel zegt tegen een curryworst, kunnen we kijken waar het meeste budget voor onderwijs naartoe moet.
 
Die map bestaat blijkbaar al!

1655743232872.png
 
Mij maakt het niet uit wie wat zegt. Dus hopelijk stopt die discussie snel want die thread komt regelmatig bovenaan te staan en dan krijg ik iedere keer weer goesting in een pak frieten :angry:.
 
Mij maakt het niet uit wie wat zegt. Dus hopelijk stopt die discussie snel want die thread komt regelmatig bovenaan te staan en dan krijg ik iedere keer weer goesting in een pak frieten :angry:.
Nie zagen en bestelt u gewoon ene frit met lange hamburger
 
Het is zijn kind die al die rare dingen zegt. Blijkbaar is wartaal ook iets die via de genen doorgegeven wordt.

Die schuif staat in Antwerpen, de schuld nu niet op Limburg steken eh.
Als mijne kleine er zoals een Antwerpenaar uitzag had ik die daar uiteraard ook ingestoken :D.
 
Terug
Bovenaan