VTM Cupido Ofzo

Razer

Active member
Crowdfunder FE
fb44c7c5-32f9-45a9-bd4f-afd416eaedadY3VwaWRvX015Q2hhbm5lbHNfU0hPV0xPR08ucG5n.png



Vanavond is op VTM de eerste aflevering van Cupido Ofzo te zien.
In dat programma vol liefde volgen we hoe acht mensen met een beperking of stoornis op date gaan met iemand die Karen Damen en Ruth Beeckmans voor hen hebben uitgezocht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoezo, is hier nog geen thread over?

mijn wekelijkse "getting soft " momentje. haal de zakdoeken maar boven.

eigenlijk hartverwarmend om te zien hoe mensen met een beperking toch ook prachtige mensen en persoonlijkheden kunnen zijn.

neem nu die Sarah, (met gregory) wat een heerlijk lieve dame. ik zou er best goeie vrienden mee willen zijn. die vrouw kan praten!

maar ook die superhero dries met zijn dame was ook leuk om te zien. ok het was precies wat een opdringerige spast in het begin, maar uiteindelijk met zijn geslaagd mopje na, "neem maar hé zeg", dat hij antwoord : "hebt ge het over dat eten of..." ;) haha! that's my man !

maar de grootste loser is toch wel Bert. damn !
die had blijkbaar al eerder dame's laten zitten via sms, nu gewoon kortweg zich er rap van af willen maken "lets be friends. en hop recht staan en weg lopen". wat een giga loser..... na al die date's zo botweg.
nee , zijn wederhelft, Soetkin verdiende veel meer dan zo'n loser.
echt waar, toen haar vader haar kwam troosten, toen Bert haar liet zitten, daar brak mijn hart van. ik had m'n zakdoek nodig.
ik kan me volledig inleven als vader, je dochter moeten troosten nadat zo'n loser haar liet zitten... damn. echt hard. dat meisje verdient trouwens veel beter. die soetkin is ook een toffe dame waar ik het goed mee zou vinden.
en die Bert? die kerel vind nooit niemand. gegarandeerd. wat een loser.


spijtig dat het programma gedaan is. het voelt goed zo, een beetje emo tv.
 
Ze hadden er dit seizoen, in tegenstelling tot seizoen 1, wel serieus hun voeten aan geveegd precies qua inkleding en andere dingen. Seizoen 1 leek meer begeleid, meer met de presentatoren, meer 'opdrachten' etc...
 
Terug
Bovenaan