808 State
Well-known member
Al geurtraining geprobeerd?Een week valt dan idd heel goed mee. Bij mij ongeveer een maand geen smaak en reukzin is nu na 2 maand nog steeds niet in orde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al geurtraining geprobeerd?Een week valt dan idd heel goed mee. Bij mij ongeveer een maand geen smaak en reukzin is nu na 2 maand nog steeds niet in orde.
Nee nog niet of toch niets “officieels”. Ik probeer wel vaak dezelfde geuren opnieuw uit om verschil te testen. Maar nu m’n smaak ongeveer volledig terug is, ervaar ik geur die achterblijft minder als storend. Gek genoeg zijn het ook vooral de “slechte” geuren die ik niet/amper ruik (met als meest extreme: ontlasting van de kinderen). Wel merk ik nog serieus verschil in beleving mbt (rode) wijnen en whiskey’s bijvoorbeeld. Maar het is sowieso draaglijk.Al geurtraining geprobeerd?
Heb zelf 2 kennissen die dit melden dat het zo is bij hun partner.zijn er dames waarvan hun menstruatie onregelmatig is door corona (niet de vaccin maar doordat ze corona hebben opgelopen) hebben.
Booster heeft wat tijd nodig om bescherming te geven. Nu symptomen is 3-7 dagen geleden besmet, volgens mijVandaag positief getest, koorts en hoofdpijn. Toch wel teleurgesteld dat ik nog symptomen heb na mijn booster ( 2 weken geleden). Hopelijk snel voorbij. Is er een manier om te zien welke variant je hebt?
Ja, idd ik dacht gelezen te hebben een week tijd nodig voor booster.Booster heeft wat tijd nodig om bescherming te geven. Nu symptomen is 3-7 dagen geleden besmet, volgens mij
1. Normaal na 2 weken optimale bescherming. De vaccins zijn wel niet ontwikkeld om alle symptomen te voorkomen heVandaag positief getest, koorts en hoofdpijn. Toch wel teleurgesteld dat ik nog symptomen heb na mijn booster ( 2 weken geleden). Hopelijk snel voorbij. Is er een manier om te zien welke variant je hebt?

Net met contact tracing gebeld, zij zeiden dat je de variant kan opvragen bij het labo.1. Normaal na 2 weken optimale bescherming. De vaccins zijn wel niet ontwikkeld om alle symptomen te voorkomen he
2. Normaal worden er steekproeven gedaan, dus neen, standaard wordt geen variant bepaald.
En als je staal bij de steekproef zat, zal je het weten, anders niet.Net met contact tracing gebeld, zij zeiden dat je de variant kan opvragen bij het labo.

Dan is er ook geen pcr meer nodig. Zij registreren jou als positief.Bij mij is die contact tracing nutteloos.
Ik test positief bij apotheek en vraag om pcr code maar krijg die niet??
Hij bedoelt de code om door te geven aan de trackers zodat zij die code kunnen doorgeven aan HRC zodat zij zich ook kunnen laten testen.Dan is er ook geen pcr meer nodig. Zij registreren jou als positief.