Corona: Wat waren jouw symptomen en wat is de huidige status?

Welke symptomen had je en heb je nog last?

• Geur- en smaakverlies - nog altijd last

Stemmen: 22 7,1%
  • Geur- en smaakverlies - geen last meer

Stemmen: 25 8,1%
  • Koorts

Stemmen: 34 11,0%
  • Vermoeidheid (spierpijnen)

Stemmen: 63 20,3%
  • Verkoudheid

Stemmen: 62 20,0%
  • Ziekenhuisopname - gerevalideerd

Stemmen: 2 0,6%
  • Ziekenhuisopname - nog revaliderend

Stemmen: 0 0,0%
  • Niks gemerkt van last

Stemmen: 16 5,2%
  • Andere (verklaar in comments)

Stemmen: 17 5,5%
  • Hoofdpijn

Stemmen: 42 13,5%
  • Niet besmet geweest/ik weet niet of ik corona heb gehad

Stemmen: 202 65,2%

• Totaal aantal stemmers
    310
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je de Brusselse cijfers ziet qua boostering, weet je waarom. Tis weer huilen met de pet op :rolleyes:

Ze kunnen binnen 2 weken zien dat ze de hospitalisatiecijfers voor vlaanderen en brussel uitsplitsen, vooraleer over maatregelen te beslissen.

Als je de Brusselse cijfers ziet qua boostering, weet je waarom. Tis weer huilen met de pet op :rolleyes:

Ze kunnen binnen 2 weken zien dat ze de hospitalisatiecijfers voor vlaanderen en brussel uitsplitsen, vooraleer over maatregelen te beslissen.
Ik denk niet dat ik vandaag veel Brusselaars heb zien aanschuiven. Vooral veel Vlamingen die een vakantie hebben gepland.

Het zal binnenkort wel op hln.be komen met interviews. "deze Vlamingen haalden hun booster in Brussel, en vertellen waarom" en dan de dag erna zal het niet meer kunnen :smile:

Voor wie z'n reuk kwijtraakte: hoelang voor die terugkwam? Is deze namiddag verdwenen hier & redelijk depri over 't verdwijnen ervan 😥
Mn vriendin had een paar dagen geen reuk .
Een collega van t werk, heeft meerdere maanden geen reuk/smaak gehad, na +1 j geleden is haar smaak nog steeds niet 100%

Vandaag bloed laten trekken ter controle, zo'n 3tal weken na corona infectie.
Tijdens het fietsen sneller piepedood de laatste tijd. Voor alle zekerheid laten checken op infecties.
Maar blijkbaar komt het heel vaak voor volgens de dokter: conditieverlies na corona. Niks ernstig, maar wel terug rustig opbouwen is de boodschap.

Vandaag bloed laten trekken ter controle, zo'n 3tal weken na corona infectie.
Tijdens het fietsen sneller piepedood de laatste tijd. Voor alle zekerheid laten checken op infecties.
Maar blijkbaar komt het heel vaak voor volgens de dokter: conditieverlies na corona. Niks ernstig, maar wel terug rustig opbouwen is de boodschap.
Gisteren bloed laten trekken en vandaag de resultaten al eens bekeken. Helaas nog niet met de dokter kunnen bellen.
Cardiaal CK-waarde: 197. Mag normaal max 190 zijn. Wsl een gevolg van corona infectie.
Ik weet niet in welke mate ik mij daar zorgen over moet maken. Morgen proberen dokter aan de lijn te krijgen.

Ik snap die bloedonderzoeken ook niet. Ik heb mijn laatste test onder ogen gekregen en er waren redelijk wat waarden iets hoger / lager dan normale waarden, maar mijn arts zegt geen zorgen te moeten maken, zal in @StruikGewas zijn geval ook wel zo zijn.

Klopt. er was niets verontrustend. Het komt vaak voor dat je 4 tot 8 weken na infectie wat slapper bent.
Toevallig ging mijn laatste training gisteren terug een stuk beter

Wat ik eigenlijk niet zo goed versta:
je bent nu met 5 thuis bevoorbeeld, en ze krijgen het allemaal natuurlijk niet allemaal tegelijkertijd.
Persoon 1 de 1e vd maand en persoon 5 opt einde vd maand, is persoon 1 de 'dupe' en moet die dan 5 weken in quarantaine ook al heeft die het gehad en is de laatste test van persoon 1 negatief?

Nee want als je positief getest bent mag je sowieso uit quarantaine na 10 dagen. Je bent liever persoon 1 dan persoon 5 😋

zeer slapjes vandaag, vermoeid, keel en neus zwaar ontstoken en wat koortsig (heb geen koortsmeter).
te slap zelfs om recht te komen en naar de arts te gaan/bellen.
twijfel om PCR-test te gaan afleggen, heeft weinig nut als ik mijzelf nu 10 dagen zelf thuiszet?

Sinds gisteren een snotvalling, iets wat niets abnormaal is en dat ik ieder jaar wel enkele keren heb in de wintermaanden. Daarnet telefoontje gekregen van iemand waarbij we op bezoek geweest waren en die zich had laten testen omdat ze een verstopte neus had. Resultaat positief, en er werd van mij ook een test geëist, daarnet dus om een sneltest geweest en het resultaat was ook positief. Zou dit dan omikron al zijn?

Sinds gisteren een snotvalling, iets wat niets abnormaal is en dat ik ieder jaar wel enkele keren heb in de wintermaanden. Daarnet telefoontje gekregen van iemand waarbij we op bezoek geweest waren en die zich had laten testen omdat ze een verstopte neus had. Resultaat positief, en er werd van mij ook een test geëist, daarnet dus om een sneltest geweest en het resultaat was ook positief. Zou dit dan omikron al zijn?
Ik zit sinds gisteravond ook met een serieuze snotvalling. Maar geen contact gehad met een positief iemand (denk ik). Zelftest vanochtend was negatief. Als het morgen nog zo is boek ik een pcr test.

Ik zit sinds gisteravond ook met een serieuze snotvalling. Maar geen contact gehad met een positief iemand (denk ik). Zelftest vanochtend was negatief. Als het morgen nog zo is boek ik een pcr test.
Doorgaans laat iemand zich niet testen als hij gewoon wat verkouden is, had die persoon mij niet gevraagd om mij te testen was dit gewoon gepasseerd als een normale verkoudheid.

Doorgaans laat iemand zich niet testen als hij gewoon wat verkouden is, had die persoon mij niet gevraagd om mij te testen was dit gewoon gepasseerd als een normale verkoudheid.
Idd. Ik liep ook al een paar dagen rond met een, schijnbare, verkoudheid.
Moesten mijn collega’s zich toen niet getest hebben, dan had ik waarschijnlijk ook nooit een test gedaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan