Corona: Wat waren jouw symptomen en wat is de huidige status?

Welke symptomen had je en heb je nog last?

• Geur- en smaakverlies - nog altijd last

Stemmen: 22 7,1%
  • Geur- en smaakverlies - geen last meer

Stemmen: 25 8,1%
  • Koorts

Stemmen: 34 11,0%
  • Vermoeidheid (spierpijnen)

Stemmen: 63 20,3%
  • Verkoudheid

Stemmen: 62 20,0%
  • Ziekenhuisopname - gerevalideerd

Stemmen: 2 0,6%
  • Ziekenhuisopname - nog revaliderend

Stemmen: 0 0,0%
  • Niks gemerkt van last

Stemmen: 16 5,2%
  • Andere (verklaar in comments)

Stemmen: 17 5,5%
  • Hoofdpijn

Stemmen: 42 13,5%
  • Niet besmet geweest/ik weet niet of ik corona heb gehad

Stemmen: 202 65,2%

• Totaal aantal stemmers
    310
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet waar he

However, if you haven't received your booster jab, you need a negative PCR test on top.
De titel is inderdaad misleidend maar je moet verder lezen.

Everyone entering Austria has to show any one of these two documents:
- Vaccinate certificate (hieronder staat inderdaad dat je booster nodigt hebt of pcr test)
- Proof of past infection

Waar? En kan dat als niet Brusselaar?
Haha, tgaat beginnen :)

En dus waarschijnlijk rap gedaan zijn :)

Ja, in bepaalde Brusselse vaccinatie antennes kan je zonder afspraak gewoon binnenwandelen en booster krijgen.
Los van uw woonplaats, ook als Vlaming dus.
En coronacertificaat zit de week erna in het systeem...

De Brusselse onwil om te vaccineren heeft dus soms voordelen :rolleyes:

Ben in brussel aan het aanschuiven nu voor een booster. Zelftest is ook positief, 3 weken na infectie. Dus pcr zal nooit negatief zijn.
Mag iedereen gewoon in Brussel ne booster zetten? Want woon in de rand en dan ga ik gewoon op een moment dat mij uitkomt ipv te wachten :)

Mag iedereen gewoon in Brussel ne booster zetten? Want woon in de rand en dan ga ik gewoon op een moment dat mij uitkomt ipv te wachten :)
Yep, gewoon binnengewandeld, eid laten zien, covidsafe laten zien van de laatste prik, postcode gegeven (ver weg van brussel) en kon direct binnen.

Ik zou er wel niet 100% op rekenen dat deze mogelijkheid lang blijft duren als meer en meer Vlamingen beginnen te gaan :)

Ik zou er wel niet 100% op rekenen dat deze mogelijkheid lang blijft duren als meer en meer Vlamingen beginnen te gaan :)
Op bruvax staat brusselaars ergens. Maar bv in Duitsland laten ze gewoon iedereen ook toe voor het algemene nut.
Dus waarom zouden ze dat toe doen?
Het is niet dat die vlamingen de plaats in nemen van Brusselaars.

Op bruvax staat brusselaars ergens. Maar bv in Duitsland laten ze gewoon iedereen ook toe voor het algemene nut.
Dus waarom zouden ze dat toe doen?
Het is niet dat die vlamingen de plaats in nemen van Brusselaars.
Als Brusselse politici er lucht van krijgen dat geld van het Brussels budget gebruikt wordt voor Vlaamse vaccinatie, zullen ze er als de kippen bij zijn om dat te blokkeren vrees ik...

Het gaat soms niet over logica in deze pandemie hé :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan